Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsNegerzoenenverhaal

Negerzoenenverhaal

60 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
H
HDALid
01-01-2024, 00:00
#1
Heb het gelezen... Goed wetend dat 'negerzoenen' hier in België gewoon 'negerinnetetten' heten (ter info : tetten = borsten)
(het wordt natuurlijk niet zo verkocht, maar goed)

Ik vind dit ver gaan. 'Negerzoenen' is toch niet discriminerend ?
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#2
HDA zei:
Heb het gelezen... Goed wetend dat 'negerzoenen' hier in België gewoon 'negerinnetetten' heten (ter info : tetten = borsten)
(het wordt natuurlijk niet zo verkocht, maar goed)

Ik vind dit ver gaan. 'Negerzoenen' is toch niet discriminerend ?
Klik om te vergroten...
mjah,als je weet waar het woord neger voor staat wel hé :)
W
WortelLid
01-01-2024, 00:00
#3
lot zei:
minn zei:
mm
verder ben ik niet echt thuis in de politiek :rolleyes:
verdonk..
dat is tog een vrouw die een beetje racistisch is?
Klik om te vergroten...
dat is die vrouw die iedereen het land uit zet als hun kop dr niet aan staat die vrouw

*no offence, is mijn mening*
Klik om te vergroten...
Verdonk is heel goed bezig. Verdonk zorgt ervoor dat alle achterstand in bepalen of asielzoekers hier mogen zijn flink aan het inhalen. Dat er daardoor een hoop uitmoeten tjah, ze hebben nooit asiel gehad maar zaten jaren soms wel 4 - 5 te wachten op antwoord zij zorgt ervoor dat ze sneller antwoord krijgen? Kzie het probleem niet + zij gaat er tegen in dat (hoe heet die voetballer nou die ze in de NL team wouden hebben). Het zou belachelijk zijn als hij in 1x de nationaliteit nederlander zou krijgen veel sneller als de rest alleen omdat ie goed kan voetballen. Verdonk keep going!
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Nja ik vind dat verdonk in sommige opzichten wel gelijk heeft, maar ze slaat een beetje door in haar rol. Je gaat toch niet bv homosexuele iraniërs terug sturen, terwijl ze gewoon weet dat ze daar de doodstraf wacht.
Ze is idd wel enigszins rascistisch, mja goed, ze heeft ook wel de functie waar dat al heel snel lijkt.
Maar ze is VVD'er, dus dat zijn sowieso al genoeg minpunten om r te lozen :tongueout:
S
Sweet_ShadowLid
01-01-2024, 00:00
#5
Nja ik vind dat verdonk in sommige opzichten wel gelijk heeft, maar ze slaat een beetje door in haar rol.
Klik om te vergroten...

Befehl ist Befehl...

Het veranderen van de naam negerzoen vind ik overdreven, maar het kan me eigenlijk helemaal niks schelen hoe het heet.
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Nee, maar een frietje oorlog mag ook al niet meer, is friet feest geworden, maar in de meeste snackbars kijken ze je dom aan als je zegt een frietje feest, dan zeg je frietje irak en weten ze meteen waar je het over hebt.. :grin:
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#7
straks word wit brood ook nog verboden!!

ik zet m wel ff terug bij nieuwsberichten , had het negerzoenen verhaal nog niet mee gekregen dus dacht dat t weer een vaag deranged iets was, maar het was geen weekend dus had beter moeten weten :wink:
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#8
Haha ok dan. :smoke:
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#9
een negerzoen blijft een negerzoen! wat een fucking onzin allemaal. Buijs (de fabrikant) had zeker teruglopende verkoopcijfers en wil op deze manier gratis reclame! dat denk ik
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ze gaan nou Buijszoenen heten. Buis zoenen, hm.
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Nja buizen is leuk en zoenen ook,
Mja blijf ze toch wel negerzoenen noemen, maarre je hebt meer merken dan alleen Buijs..

MOD-Edit: btw je had ook beter ff een intro kunnen maken in je eerste post, dan ontstaat er ook geen verwarring omtrent nutteloze posts. Als ik m eerder had gezien was ie op slot gegaan wegens te weinig info
W
WortelLid
01-01-2024, 00:00
#12
Mac... zei:
Nja buizen is leuk en zoenen ook,
Mja blijf ze toch wel negerzoenen noemen, maarre je hebt meer merken dan alleen Buijs..

MOD-Edit: btw je had ook beter ff een intro kunnen maken in je eerste post, dan ontstaat er ook geen verwarring omtrent nutteloze posts. Als ik m eerder had gezien was ie op slot gegaan wegens te weinig info
Klik om te vergroten...
Aan alle moder eters, Zouden jullie het aub niet rood willen doen :/ Is zwaar irritan zie het wel eens vaker voorbij komen.
W
WortelLid
01-01-2024, 00:00
#13
Mac... zei:
Hè wat jammer nou, het gaat er juist om dat het afsteekt tegen de rest en dat het dus goed opvalt. jouw verhaal bevestigd dit dus...
Klik om te vergroten...
LoL ik kan het niet lezen doe het dan wit en font size 60!
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Wij gaan verder op pm en hier gaat het verder on-topic :wink:
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#15
Complete waanzin natuurlijk. Maar ik kijk er niet van op eigenlijk, typisch het Nederland van tegenwoordig.
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#16
Wat vind jij zelf Deranged??
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#17
Nee idd.. Dit soort dingen ophalen en over gaan ouwehoeren wekt alleen maar meer racisme op.
b
baarsjesbewonerLid
01-01-2024, 00:00
#18
ik ga campina een brief schrijven...

ik vind blanke vla dus ECHT NIET kunnen....

:wave:
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#19
Deranged zei:
Complete waanzin natuurlijk. Maar ik kijk er niet van op eigenlijk, typisch het Nederland van tegenwoordig.
Klik om te vergroten...

Wie heeft er last van als ze de naam veranderen dan?

Ik bedoel, als er mensen zijn die nu last hebben van de naam, waarom zou je hem dan niet gewoon veranderen? Beetje liever moeten we zijn voorelkaar :) En vooral meer respect moeten we hebben :wink:
K
KimLid
01-01-2024, 00:00
#20
schandalig ze willen negers ook overal weghebben

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."