#1
Heb het gelezen... Goed wetend dat 'negerzoenen' hier in België gewoon 'negerinnetetten' heten (ter info : tetten = borsten)
(het wordt natuurlijk niet zo verkocht, maar goed)
Ik vind dit ver gaan. 'Negerzoenen' is toch niet discriminerend ?
(het wordt natuurlijk niet zo verkocht, maar goed)
Ik vind dit ver gaan. 'Negerzoenen' is toch niet discriminerend ?

