#1
LoL ik kan het niet lezen doe het dan wit en font size 60!Mac... zei:Hè wat jammer nou, het gaat er juist om dat het afsteekt tegen de rest en dat het dus goed opvalt. jouw verhaal bevestigd dit dus...
LoL ik kan het niet lezen doe het dan wit en font size 60!Mac... zei:Hè wat jammer nou, het gaat er juist om dat het afsteekt tegen de rest en dat het dus goed opvalt. jouw verhaal bevestigd dit dus...

Deranged zei:Complete waanzin natuurlijk. Maar ik kijk er niet van op eigenlijk, typisch het Nederland van tegenwoordig.
SpacingBen zei:Deranged zei:Complete waanzin natuurlijk. Maar ik kijk er niet van op eigenlijk, typisch het Nederland van tegenwoordig.
Wie heeft er last van als ze de naam veranderen dan?
Ik bedoel, als er mensen zijn die nu last hebben van de naam, waarom zou je hem dan niet gewoon veranderen? Beetje liever moeten we zijn voorelkaarEn vooral meer respect moeten we hebben
![]()
lot zei:dat is die vrouw die iedereen het land uit zet als hun kop dr niet aan staat die vrouwminn zei:mm
verder ben ik niet echt thuis in de politiek![]()
verdonk..
dat is tog een vrouw die een beetje racistisch is?
*no offence, is mijn mening*
Jaman zei:lot zei:dat is die vrouw die iedereen het land uit zet als hun kop dr niet aan staat die vrouwminn zei:mm
verder ben ik niet echt thuis in de politiek![]()
verdonk..
dat is tog een vrouw die een beetje racistisch is?
*no offence, is mijn mening*
mevrouw Verdonk is een persoon die minister is van ons land, en een hele zware portfeuille heeft, namelijk Vreemdelingen Zaken. Deze minister doet maar 1 ding en dat is de wet uitvoeren, die is opgesteld. Dat zei hierom zoveel kritiek krijgt etc...vind ik niet kunnen, het enige wat zij doet is de regels van dit land uitvoeren en ik vind persoonlijk dat ze het best redelijk doet. Ze blijft er toch staan, ondanks alle kritiek tegen haar, ze staat erg sterk in haar schoenen en dat respecteer ik.
Jaman zei:lot zei:dat is die vrouw die iedereen het land uit zet als hun kop dr niet aan staat die vrouwminn zei:mm
verder ben ik niet echt thuis in de politiek![]()
verdonk..
dat is tog een vrouw die een beetje racistisch is?
*no offence, is mijn mening*
mevrouw Verdonk is een persoon die minister is van ons land, en een hele zware portfeuille heeft, namelijk Vreemdelingen Zaken. Deze minister doet maar 1 ding en dat is de wet uitvoeren, die is opgesteld. Dat zei hierom zoveel kritiek krijgt etc...vind ik niet kunnen, het enige wat zij doet is de regels van dit land uitvoeren en ik vind persoonlijk dat ze het best redelijk doet. Ze blijft er toch staan, ondanks alle kritiek tegen haar, ze staat erg sterk in haar schoenen en dat respecteer ik.
WildChild zei:Jaman zei:lot zei:dat is die vrouw die iedereen het land uit zet als hun kop dr niet aan staat die vrouwminn zei:mm
verder ben ik niet echt thuis in de politiek![]()
verdonk..
dat is tog een vrouw die een beetje racistisch is?
*no offence, is mijn mening*
mevrouw Verdonk is een persoon die minister is van ons land, en een hele zware portfeuille heeft, namelijk Vreemdelingen Zaken. Deze minister doet maar 1 ding en dat is de wet uitvoeren, die is opgesteld. Dat zei hierom zoveel kritiek krijgt etc...vind ik niet kunnen, het enige wat zij doet is de regels van dit land uitvoeren en ik vind persoonlijk dat ze het best redelijk doet. Ze blijft er toch staan, ondanks alle kritiek tegen haar, ze staat erg sterk in haar schoenen en dat respecteer ik.
hihi maar verdonk en donner hebben inprincipe wel 11 doden op hun geweten, waarom? omdat ze de wet handhaven? en ja grenzen? grenzen zijn slecht lijntjes die op de kaart zijn gezet in een oorlog waar niemand meer iets van weet, geen mens is illegaal en iedereen verdient recht om een toekomst op te bouwen waarin ze hun kinderen kunnen voorzien van kleding, onderwijs en eten, wist je wel dat er soms niet eens genoeg eten in een gezin is en dat mensen werkelijk met zijn allen in een kamertje van een paar bij paar meter zitten? ohw en deportatiecentra's dan, de naam alleen al, deportatie, doet me toch wel een beetje aan de tweede wereld oorlog denken, maarja, hitler handhaafde ook alleen maar de wet.'
mensen die de wet handhaven maken me aan het huilen!
Aan alle moder eters, Zouden jullie het aub niet rood willen doen :/ Is zwaar irritan zie het wel eens vaker voorbij komen.Mac... zei:Nja buizen is leuk en zoenen ook,
Mja blijf ze toch wel negerzoenen noemen, maarre je hebt meer merken dan alleen Buijs..
MOD-Edit: btw je had ook beter ff een intro kunnen maken in je eerste post, dan ontstaat er ook geen verwarring omtrent nutteloze posts. Als ik m eerder had gezien was ie op slot gegaan wegens te weinig info
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."