Psychonaut1976 zei:
Gertje zei:
Zijn er hier mensen die wel eens gepakt zijn door de politie? Zelf ben ik alleen een keer gecontroleerd bij de douane, maar had gelukkig niets bij me
![:)]()
. Was wel ff shaken, want soms rijd ik daar ook langs met een kofferbak vol met XTC pillen
![:grin:]()
.
Zou een leuke topic kunnen zijn van een rechercheur om te kijken of er bekende reageren op deze vraag..hehe gelukkig ben ik een brave jongen.
whahaha ik zou bijna de achternaam van mijn ex hier zetten,dan zouden ze hier in arnhem vast wel wat herkennen........
maargoed twee keer een inval........
dacht altijd dat zoiets in de vroege ochtend gebeurde maar niks was minder waar........
t betreft hier wel de periode dat ik nog met mijn ex samenwoonde.....
de eerste keer vonden ze niks,terwijl er zeker bijna een kilo bruin onder in de kruipruimte van onze hal lag
de eerste keer stampte ze ook niet binnen maar belde gewoon aan
de tweede keer werd ik wel abrupt uit mijn slaap gehaald......
geloof me das niet prettig
ze vonden een vuurwapen in een keukenkastje,en een dikke rol geld in de kussens van de bank...........
maar weer geen drugs........
die had ik aan de waslijn hangen,echt waar.......
een grote zak bruin met daarover gewoon was die al lang droog was....
geld en auto (hele dikke bmw voor die tijd
![:hearteyes:]()
)werden in beslag genomen......
meerdere malen werden we altijd aangehouden......
tuurlijk ze wisten wie hij was en wat hij deed........
dan was er altijd wat,niet betaalde boetes ed en namen ze hem mee......
stond ik dan........
1 maal van amerongen(mensen in arnhem weten wel wat dat is)en dan werd de auto afgesleept......
in t begin werd ik er altijd histerisch van als ze hem meenamen,later had ik zoiets van "ja ik kom je spullen wel weer brengen"
nuteloos gewoon........
dit is 15 jaar geleden en ondertussen zijn hier de laatste grote jongens uit dit kringetje opgepakt en goed aangepakt....
sommigge hadden met drugsgeld een bedrijfje opgestart,nu zijn ze alles kwijt....
ze zijn bijna tegen de veertig,crimineel verleden en hebben niks meer......
kun je wel zeggen dat de rest van je toekomst zero is.....
ik ben gelukkig op tijd vertrokken en heb nou een relatief burgelijk leven...
iets waar ik altijd van droomde in die tijd