Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"mensen betalen om het te verbouwen, hoef je niet eens grote plantages aan te leggen..."
"klinkt wel stoer allemaal... moet je ook iemand in de buurt hebben om op je te letten. Hoevaak gaat er wat mis, en hoe ernstig is dat???"
"ik omdat ik GVD niet stopte op een kruispunt met een stopbord. maar oke, niet met drugs ofzo... trouwens, me ouders zouden me mollen"