Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik omdat ik mijn gordels niet om had. en dat al 4 keer. Volgens mijn hebben die gasten niets anders te doen."
"Een join moet kunnen. Over al en altijd. Voor al op feesten. Heb jij hier een andere meening over laat het weten dan."
"Ja dat vind ik ook stom dat je nergens meer mag roken. Kijk ze gaan alles verbieden.. Over en paar jaar mag je niet eens meet in het wiekend auto rijden. Ps wil je mee praten over wiet of nederhop bezoek mijn site eens http://www.fotolandcrew.nl Een joint in de morgen is een dag zonder zorgen..."