Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMetselaar moet zelf 'lul' uithakken

Metselaar moet zelf 'lul' uithakken

25 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
R
RandomDude123Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Goeie grap!
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#2
Er staat wat je wilt zien. Een computernerd(no offence, jullie hebben vaak wel een dik loonstrookje :P ) zal eerder lol zien dan lul.
P
Psychedelic_FairytaleLid
01-01-2024, 00:00
#3
ja idd, er staat lol en niet lul
maar maakt niet veel uit natuurlijk...
M
Mr.jihoLid
01-01-2024, 00:00
#4
die hollanders toch :P :rolleyes:


:mrgreen: :wave:
W
WaterpijpLid
01-01-2024, 00:00
#5
ach ja, die kakkers kunnen ook overal moeilijk om gaan doen :wink:
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#6
BobG zei:
Er staat wat je wilt zien. Een computernerd(no offence, jullie hebben vaak wel een dik loonstrookje :P ) zal eerder lol zien dan lul.
Klik om te vergroten...

ik moest heel lang kijken voordat ik er uberhaupt lul of lol in kon zien hehe....
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#7
spacekonijn zei:
BobG zei:
Er staat wat je wilt zien. Een computernerd(no offence, jullie hebben vaak wel een dik loonstrookje :P ) zal eerder lol zien dan lul.
Klik om te vergroten...

ik moest heel lang kijken voordat ik er uberhaupt lul of lol in kon zien hehe....
Klik om te vergroten...

bril?:P mja idd als je goed kijkt, kan je er ook lol in zien,,,,
S
Spy-gischLid
01-01-2024, 00:00
#8
:beer: Je lacht je dood als je collega dit laat zien, haha! Zeker een jointje gerookt op die stijger.
M
Me~plantu~isme~moatLid
01-01-2024, 00:00
#9
hahahahahah, ik ben zo dom :openmouth: :grin:
toen ik die titel las dacht ik:
wow, een metselaar die zijn eigen lul ingecementeerd heeft, en hem erweer uit moeten kappen heeft.

haha.. dat was effe verward zijn..
D
DagsLid
01-01-2024, 00:00
#10
Leuk idee, zonde alleen dattie het zo makkelijk gedaan heeft,a alsie nou iets bruters had gedaan, zoals het logo van zijn favo voetbal club, of een iets langer woord(luldebehanger, lullo???), en groter en minder duidelijk(jeez dit kan je niet missen) had het denk ik wel gewerkt............ :mrgreen: , maarjah dat bedenk ik dan weer en ik kan helaas niet metselen :angry:
s
speedsieweepyLid
01-01-2024, 00:00
#11
hahah lol :mrgreen:
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#12
Me~plantu~isme~moat zei:
hahahahahah, ik ben zo dom :openmouth: :grin:
toen ik die titel las dacht ik:
wow, een metselaar die zijn eigen lul ingecementeerd heeft, en hem erweer uit moeten kappen heeft.

haha.. dat was effe verward zijn..
Klik om te vergroten...

Dat schoot mij ook eerst te binnen.
m
minnLid
01-01-2024, 00:00
#13
BobG zei:
Me~plantu~isme~moat zei:
hahahahahah, ik ben zo dom :openmouth: :grin:
toen ik die titel las dacht ik:
wow, een metselaar die zijn eigen lul ingecementeerd heeft, en hem erweer uit moeten kappen heeft.

haha.. dat was effe verward zijn..
Klik om te vergroten...

Dat schoot mij ook eerst te binnen.
Klik om te vergroten...

dat dacht k ook!
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#14
minn zei:
BobG zei:
Me~plantu~isme~moat zei:
hahahahahah, ik ben zo dom :openmouth: :grin:
toen ik die titel las dacht ik:
wow, een metselaar die zijn eigen lul ingecementeerd heeft, en hem erweer uit moeten kappen heeft.

haha.. dat was effe verward zijn..
Klik om te vergroten...

Dat schoot mij ook eerst te binnen.
Klik om te vergroten...

dat dacht k ook!
Klik om te vergroten...
Na-Aper. :openmouth:
m
minnLid
01-01-2024, 00:00
#15
BobG zei:
minn zei:
BobG zei:
Me~plantu~isme~moat zei:
hahahahahah, ik ben zo dom :openmouth: :grin:
toen ik die titel las dacht ik:
wow, een metselaar die zijn eigen lul ingecementeerd heeft, en hem erweer uit moeten kappen heeft.

haha.. dat was effe verward zijn..
Klik om te vergroten...

Dat schoot mij ook eerst te binnen.
Klik om te vergroten...

dat dacht k ook!
Klik om te vergroten...
Na-Aper. :openmouth:
Klik om te vergroten...

puh, :openmouth:
mag tog zeggen wat k ook dacht :P
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#16
In het 'zeg wat je denkt forum' wel :grin:

Sorry erg flauw verveel me namelijk de pestpleuris.
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#17
arme wij.
m
minnLid
01-01-2024, 00:00
#18
BobG zei:
In het 'zeg wat je denkt forum' wel :grin:

Sorry erg flauw verveel me namelijk de pestpleuris.
Klik om te vergroten...

ja same here
W
WortelLid
01-01-2024, 00:00
#19
BobG zei:
arme wij.
Klik om te vergroten...
arme zij.
O
ObytLid
01-01-2024, 00:00
#20
Haha, moest ik een huis moeten metselen voor zo'n dikke nek, zou ik ook zoiets doen hoor ...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."