#1
Als je blij bent dat je iemand met messteken om het leven hebt gebracht, ongeacht de reden, dan denk ik: psychopaat.
Zoiets kun je in de eerste plaats toch al niet? En als je het gedaan hebt, kun je er toch niet BLIJ om zijn?
Zoiets kun je in de eerste plaats toch al niet? En als je het gedaan hebt, kun je er toch niet BLIJ om zijn?

.