Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums'Oog om oog, tand om tand'

'Oog om oog, tand om tand'

29 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
P
Psychedelic_FairytaleLid
01-01-2024, 00:00
#1
ziek :( ...
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ontwetendheid is een bitch.
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
bizar he! ik heb het vanmorgen in de krant gelezen. Aan de ene kant zeg ik dit is gerechtigheid maar aan de andere kant, iemand is een moordenaar omdat hij moord, pak jij die persoon op gelijke manier terug ben jij ook een moordenaar. Het maakt dat je op het zelfde niveau daalt als de dader.
l
lotLid
01-01-2024, 00:00
#4
je verlaagt je dan echt!
je bent dan volgens mij echt psychisch niet meer in orde maar die tijd die je ook doormaakt moet moordend zijn denk ik!
steeds maar wachten tot de dader gepakt is die onzekerheid ook
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
nou maar ik snap degene die zn gram mag halen dat die daar wel voor op en staat. Mijn neef is 1,5 jr geleden vermoord door een ex van zn vriendin. Ik kan je zeggen dat ik op dat moment er best voor open stond om hem hetzelfde aan te doen. Of liever nog, iemand van zijn familie om te laten voelen wat hij mijn familie heeft aan gedaan.
l
lotLid
01-01-2024, 00:00
#6
caatje zei:
nou maar ik snap degene die zn gram mag halen dat die daar wel voor op en staat. Mijn neef is 1,5 jr geleden vermoord door een ex van zn vriendin. Ik kan je zeggen dat ik op dat moment er best voor open stond om hem hetzelfde aan te doen. Of liever nog, iemand van zijn familie om te laten voelen wat hij mijn familie heeft aan gedaan.
Klik om te vergroten...


jah dat bedoelde ik met wat je doormaakt in die tijd
S
Sweet_ShadowLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik begrijp die gevoelens wel, maar om die stap daadwerkelijk te zetten (om iemand te doden dus)... Ik zou dat NOOIT kunnen.
L
LanaLid
01-01-2024, 00:00
#8
Jezus, heftig Caatje... :( Weirde zieke mensen op de wereld...

Ik snap die gast wel dat ie blij is dat ie de dader van kant heeft gemaakt. Al zou een gevangenisstraf in dat land meer boeten denk ik.

Het lijkt me wel een hele hoge grens om over te gaan om daadwerkelijk iemand te vermoorden. Je moet het toch kunnen, dat mes erin jassen.
Maar ik denk dat het verdriet en de woede overheersten bij die jongen.

Als ze mijn kind/vader/moeder/broer ombrengen kan ik het ook, 100% for sure. Dat maakt me nog niet psychisch gestoord vind ik.
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik kan dat ook niet maar ik snap wel hoe andere die het wel doen het kunnen. Op dat moment voelde ik die enorme haat ook, maar ik ben een lafbek en zou het nooit kunnen.
S
Sweet_ShadowLid
01-01-2024, 00:00
#10
Als je blij bent dat je iemand met messteken om het leven hebt gebracht, ongeacht de reden, dan denk ik: psychopaat.

Zoiets kun je in de eerste plaats toch al niet? En als je het gedaan hebt, kun je er toch niet BLIJ om zijn?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."