Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSkinhead schiet allochtoon neer ( antwerpen)

Skinhead schiet allochtoon neer ( antwerpen)

64 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#1
moehahaha
ze zijn weer geweldig bezig in het belgich gerecht
de schuld lig mss niet aan die jongen maar simpel aan de videospelletjes die hij speelde.
hij speelde namelijk oorlogspelletjes op de pc.
ze hebben een groep deskundigen aangesteld om het te onderzoeken.
WAAR ZIJN ZE TOCH MEE BEZIG
BENDE ACHTERLIJKEN
m
minnLid
01-01-2024, 00:00
#2
jaaaaa
help ik zag gister iemand vermoorden op tv, nu ga ik ook iemand doodschieten!!
woeeehaaaaaaaaaa
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik zag iemand in elkaar geslagen worden op tv! Ik krijg de drang dat ook te doen :angry: :angry:
M
Mindless1985Lid
01-01-2024, 00:00
#4
minn zei:
jaaaaa
help ik zag gister iemand vermoorden op tv, nu ga ik ook iemand doodschieten!!
woeeehaaaaaaaaaa
Klik om te vergroten...

Ik zag iemand net een joint roken op een filmpje, nu ga ik dat ook doen!!
woeeehaaaaaaaaaa :stoned:
W
WortelLid
01-01-2024, 00:00
#5
minn zei:
slipperman zei:
Ze had het over in opdracht van de maffia....
Klik om te vergroten...

dat kan je vergelijken met mensen in dienst bij het leger
Klik om te vergroten...
Leger en Maffia tevergelijken? Nouja iig het komt er op neer dat jij dat beter vind als iemand die het niet in opdracht doet :confused:
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik zag een documentaire over meth, ik wil meth !!!!!
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#7
BobG zei:
Ik zag een documentaire over meth, ik wil meth !!!!!
Klik om te vergroten...

waarom gaat het nu opeens in alle topic's pver meth? :P
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#8
omdat het 'nieuw' is.
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#9
ontopic plz
m
minnLid
01-01-2024, 00:00
#10
slipperman zei:
minn zei:
slipperman zei:
Ze had het over in opdracht van de maffia....
Klik om te vergroten...

dat kan je vergelijken met mensen in dienst bij het leger
Klik om te vergroten...
Leger en Maffia tevergelijken? Nouja iig het komt er op neer dat jij dat beter vind als iemand die het niet in opdracht doet :confused:
Klik om te vergroten...

ik vind het niet 'beter' ik vind het 'beter te begrijpen'
als ik ooit nog eens helemala de weg kwijt ben en hopeloos ben en echt geld nodig heb of weetikveel,
pleeg ik of zelfmoord, of ik vermoord iemand die k absoluut niet ken in opdracht en dat k er veel geld voor krijg. In die mensen kan ik me dus nog wel inleven.
maar in die mensen die het 'zomaar' doen, zoals die skinhead absoluut niet...

dat voorbeeld wat ik gaf is het aller extreemste wat k kon bedenken he..
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#11
maar wel het dichtste bij dit onderwerp in de buurt.. :P
W
WortelLid
01-01-2024, 00:00
#12
minn zei:
slipperman zei:
minn zei:
slipperman zei:
Ze had het over in opdracht van de maffia....
Klik om te vergroten...

dat kan je vergelijken met mensen in dienst bij het leger
Klik om te vergroten...
Leger en Maffia tevergelijken? Nouja iig het komt er op neer dat jij dat beter vind als iemand die het niet in opdracht doet :confused:
Klik om te vergroten...

ik vind het niet 'beter' ik vind het 'beter te begrijpen'
als ik ooit nog eens helemala de weg kwijt ben en hopeloos ben en echt geld nodig heb of weetikveel,
pleeg ik of zelfmoord, of ik vermoord iemand die k absoluut niet ken in opdracht en dat k er veel geld voor krijg. In die mensen kan ik me dus nog wel inleven.
maar in die mensen die het 'zomaar' doen, zoals die skinhead absoluut niet...

dat voorbeeld wat ik gaf is het aller extreemste wat k kon bedenken he..
Klik om te vergroten...
Dan kunnen we jou maar beter de doodstraf geven oowwnee kan hier niet uuhm dan levenslang opsluiten JIJ bent een gevaar voor de mensheid!
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#13
ze probeert jou alleen duidelijk te maken dat ze iemand met zo'n motief beter zou begrijpen dan iemand met het motief van die "skinhead"

dat had je na de eerste post van der ook al kunnen weten..
W
WortelLid
01-01-2024, 00:00
#14
JewCookie zei:
ze probeert jou alleen duidelijk te maken dat ze iemand met zo'n motief beter zou begrijpen dan iemand met het motief van die "skinhead"

dat had je na de eerste post van der ook al kunnen weten..
Klik om te vergroten...
Ze zegt zelfs dat de straffen anders moeten zijn :confused: een huurmoordenaar zal waarschijnlijk na zijn vrijlating doormoorden blijkbaar hebben hun gewoon geen enkele moeite om te moorden.
W
WortelLid
01-01-2024, 00:00
#15
minn zei:
slipperman zei:
JewCookie zei:
ze probeert jou alleen duidelijk te maken dat ze iemand met zo'n motief beter zou begrijpen dan iemand met het motief van die "skinhead"

dat had je na de eerste post van der ook al kunnen weten..
Klik om te vergroten...
Ze zegt zelfs dat de straffen anders moeten zijn :confused: een huurmoordenaar zal waarschijnlijk na zijn vrijlating doormoorden blijkbaar hebben hun gewoon geen enkele moeite om te moorden.
Klik om te vergroten...

omdat als ze de huurmoordenaar pakken ze ook de verkeerde hebben. Als ze de man pakken die hun die opdracht geeft, kijk, dán heeft het nut


sluit me maar op hoor slipper, met roze handboeien graag :P
dat je dat zegt, is een teken van zwakte, muwwhahahah

ik ben geen bedreiging voor de mensheid ik ben een bedreiging voor jou :P
Klik om te vergroten...
Oow dus laat de huurmoordenaar maar lopen?

Dat is geen teken van zwakte... jij vind huurmoorden minder erg als moorden met een "reden". Het is allebei iemand van het leven beroven PUNT. Jij een bedreiging voor mij? Laat me niet lachen.
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#16
zegt de wet ook
m
minnLid
01-01-2024, 00:00
#17
slipperman zei:
JewCookie zei:
ze probeert jou alleen duidelijk te maken dat ze iemand met zo'n motief beter zou begrijpen dan iemand met het motief van die "skinhead"

dat had je na de eerste post van der ook al kunnen weten..
Klik om te vergroten...
Ze zegt zelfs dat de straffen anders moeten zijn :confused: een huurmoordenaar zal waarschijnlijk na zijn vrijlating doormoorden blijkbaar hebben hun gewoon geen enkele moeite om te moorden.
Klik om te vergroten...

omdat als ze de huurmoordenaar pakken ze ook de verkeerde hebben. Als ze de man pakken die hun die opdracht geeft, kijk, dán heeft het nut


sluit me maar op hoor slipper, met roze handboeien graag :P
dat je dat zegt, is een teken van zwakte, muwwhahahah

ik ben geen bedreiging voor de mensheid ik ben een bedreiging voor jou :P
G
GalaLid
01-01-2024, 00:00
#18
schranziewanzie zei:
hij heeft gehandeld in dingen die hij heeft meegamaakt in het verleden enz.
ik begrijp maar al te goed da da haat tegen da volk groter en groter is aan het worden.
als ge als belg werk aan het zoeken zijt en ge gaat naar de VDAB/interim
krijgt ge soms als antwoord.
sorry meneer we nemen voorlopig alleen allochtonen aan want door de nieuwe belgiche wetgeving dient ieder bedrijf een aantal% allochtonen aan te nemen.
waar zijn ze toch in godsnaam mee bezig.
wij moesten het daar maar eens gaan proberen in die landen.
ikzelf moet ook echt niks van die mensen hebben (zijn natuurlijk altijd uitzonderingen)
maar ben ze ook liever kwijt dan dat ze hier zitten
maar dit vind ik ook wel beetje ver gaan.
vind het gewoon belachelijk van die kerel da hij gewoon de eerste de beste heeft neergeknald.
Klik om te vergroten...

Meen je dit nou?
'een beetje ver' ?????

'wij moesten het daar maar eens gaan proberen in die landen.'
Ja, moet je vooral doen!
Jij hebt de keuze, jij kan er voor kiezen om te emigreren naar weetikveelwaar.
En je kan ook kiezen om in Belgie te blijven.
Helaas geldt dat niet voor veel allochtonen.
Die zijn nl uit hun land van herkomst gevlucht omdat het daar te gevaarlijk is.
Als zij een keuze gehad zouden hebben, zouden ze vast liever veilig en gezond in hun eigen land wonen ipv alles en iedereen verlaten en terechtkomen in een totaal vreemd land waar een groot deel vd bevolking ook nog eens bij voorbaat een hekel aan ze heeft.
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#19
slipperman zei:
minn zei:
slipperman zei:
JewCookie zei:
ze probeert jou alleen duidelijk te maken dat ze iemand met zo'n motief beter zou begrijpen dan iemand met het motief van die "skinhead"

dat had je na de eerste post van der ook al kunnen weten..
Klik om te vergroten...
Ze zegt zelfs dat de straffen anders moeten zijn :confused: een huurmoordenaar zal waarschijnlijk na zijn vrijlating doormoorden blijkbaar hebben hun gewoon geen enkele moeite om te moorden.
Klik om te vergroten...

omdat als ze de huurmoordenaar pakken ze ook de verkeerde hebben. Als ze de man pakken die hun die opdracht geeft, kijk, dán heeft het nut


sluit me maar op hoor slipper, met roze handboeien graag :P
dat je dat zegt, is een teken van zwakte, muwwhahahah

ik ben geen bedreiging voor de mensheid ik ben een bedreiging voor jou :P
Klik om te vergroten...
Oow dus laat de huurmoordenaar maar lopen?

Dat is geen teken van zwakte... jij vind huurmoorden minder erg als moorden met een "reden". Het is allebei iemand van het leven beroven PUNT. Jij een bedreiging voor mij? Laat me niet lachen.
Klik om te vergroten...

pas maar op, anders huurt ze mij.. :openmouth:
m
minnLid
01-01-2024, 00:00
#20
slipperman zei:
minn zei:
slipperman zei:
JewCookie zei:
ze probeert jou alleen duidelijk te maken dat ze iemand met zo'n motief beter zou begrijpen dan iemand met het motief van die "skinhead"

dat had je na de eerste post van der ook al kunnen weten..
Klik om te vergroten...
Ze zegt zelfs dat de straffen anders moeten zijn :confused: een huurmoordenaar zal waarschijnlijk na zijn vrijlating doormoorden blijkbaar hebben hun gewoon geen enkele moeite om te moorden.
Klik om te vergroten...

omdat als ze de huurmoordenaar pakken ze ook de verkeerde hebben. Als ze de man pakken die hun die opdracht geeft, kijk, dán heeft het nut


sluit me maar op hoor slipper, met roze handboeien graag :P
dat je dat zegt, is een teken van zwakte, muwwhahahah

ik ben geen bedreiging voor de mensheid ik ben een bedreiging voor jou :P
Klik om te vergroten...
Oow dus laat de huurmoordenaar maar lopen?

Dat is geen teken van zwakte... jij vind huurmoorden minder erg als moorden met een "reden". Het is allebei iemand van het leven beroven PUNT. Jij een bedreiging voor mij? Laat me niet lachen.
Klik om te vergroten...

ik heb niet gezegd dat ze de huurmoordernaar maar mogen laten lopen, maar de ópdrachtgever'moet een zwaardere straf krijgen. Want dan pas heeft het nut.

Het is allebei iemand van het leven beroven PUNT Dat vind jij dus.. das dus lekker jouw mening, kan me voorstellen dat je dat denkt, maar ik denk er toch echt anders over. Voor mij spelen allerlei gedragsfactoren ook een rol in hoe je de straf geeft.

Ik probeer je ook niet te laten lachen, niet echt een lachwekkend onderwerp ofwel?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."