minn zei:
hij heeft gehandeld in dingen die hij heeft meegamaakt in het verleden enz.
ik begrijp maar al te goed da da haat tegen da volk groter en groter is aan het worden.
als ge als belg werk aan het zoeken zijt en ge gaat naar de VDAB/interim
krijgt ge soms als antwoord.
sorry meneer we nemen voorlopig alleen allochtonen aan want door de nieuwe belgiche wetgeving dient ieder bedrijf een aantal% allochtonen aan te nemen.
waar zijn ze toch in godsnaam mee bezig.
wij moesten het daar maar eens gaan proberen in die landen.
ikzelf moet ook echt niks van die mensen hebben (zijn natuurlijk altijd uitzonderingen)
maar ben ze ook liever kwijt dan dat ze hier zitten
maar dit vind ik ook wel beetje ver gaan.
vind het gewoon belachelijk van die kerel da hij gewoon de eerste de beste heeft neergeknald.
een vrouw van in de 40 jaar die een boekje was aan het lezen op een bank
![:confused:]()
(nederlandse les nog wel)
en een van in de 20 die op een kindje van 2 jaar was aan het passen
![:flushed:]()
als ge dan toch volledig doorflipt en vanzin zijt voor wraak te nemen dat hij dan van die criminelen had neergeknald die savonds overal aan stations rondhangen en wat mensen proberen te bestelen.
maar komaan he toch geen mensen die wss nog nooit geen vlieg kwaad hebben gedaan.
en @ minn hij is da geweer dezelfde dag nog gaan kopen
en bij zijn thuis waren bewijzen gevonden dat hij vanzin was voor nog een hoop slachtoffers bij te maken.
en was nie onder invloed maar het gewoon volledig kotsbeu
denk da ge nog vanal gaat te horen krijgen in de toekomst.
het word alleen maar erger en erger
ben t met je eens.
ik wist niet dat ie dat geweer die dag nog is gaan kkopen... dan trek ik dat terug :P
het word nog best geflipter
vandaag uitgebrijdt artikel in de krant gelezen
jongen stond bekend als een enorm lief en vriendelijk persoon
stond voor alles en iedereen klaar.
was altijd aan het lachen en enorm sociaal in omgang
nooit heeft een kameraad of leerkracht ook maar gemerkt da hij een racist zou zijn.
zijden in het begin da het een skinhead was
maar dat klopt dus ook niet
had wel botinnen aan en een zwarte broek maar het was dus gewoon een hard rocker
hij is opgestaan en normaal bij hun thuis vertrokken
en is eerst zijn haar gaan afscheren gelijk een skin head da heeft en is vervolgens een geweer gaan kopen.
die kerel was ook nog eens hoogbegaafd en deed het uitstekend op school.
maar hij zat dus op internaat waar hij zich ook voorbeeldig gedroeg.
maar hij was een paar dagen voor zijn schietpartij gepakt met roken op zijn kamer.
en de strengste regel van da internaat is niet roken op uw kamer.
doe je het toch is er maar een straf en dat is onmiddelijk van het internaat gestuurd worden.
hij liet niks merken aan leerkrachten ofzo.
maar hij had tegen zijn beste vrienden gezegd da het nu gedaan was met zijn leven.
zijn ouders wisten er totaal niets van da hij daar is weggestuurd.
hij had het nie gezegd en da internaat had ook niks laten weten.
niemand vrienden / leerkrachten / familie kan het begrijpen wa er in zijn kop moest omgaan en of er nog iets gebeurd was ofzo.
hij was wel voor het vlaams belang maar zeker en vast geen xtreme racist ofzo.
zeer raar al zeg ik het zelf