#1
@ Elektronik_dynamite : wie zegt dat die vent XTC op had?
Misschien heeft ie alleen gezopen, sommige mensen worden dan agressief you know... ![:)]()
true trueproton zei:@ Elektronik_dynamite : wie zegt dat die vent XTC op had?Misschien heeft ie alleen gezopen, sommige mensen worden dan agressief you know...
![]()
MetaalKonijn zei:Wie doet dat dan ook. Denk na. Je gaat toch ook geen dance DJ op een metalfeest uitnodigen.
flash kieke zei:MetaalKonijn zei:Wie doet dat dan ook. Denk na. Je gaat toch ook geen dance DJ op een metalfeest uitnodigen.
Wat velen van jullie niet weten is dat harddance en metal iets met elkaar te maken heeft.
Ik geloofde het ook eerst niet maar toch is het ook zo.
Ellesdee zei:http://dump.geenstijl.nl/mediabase/2097/bd49054b/index.html
http://dump.geenstijl.nl/mediabase/2118 ... index.html
en hier gaan ze op de vuist :P
*bedankt trip-unit*![]()
caatje zei:BobG zei:Sensation was echt gaaf, alleen had ik die vechtpartij gemist, heeft iemand een filmpje ervan?
mss bij video.google?
PRECIES!Lana zei:Het publiek heeft het maar uit te zitten vind ik. Als je iets hoort wat je niet leuk vindt, heb je pech gehad. Dan wacht je maar tot het volgende.
Sfeer maak je ook zelf en dit vind ik geen instelling.
Als je niet tegen zulke muzikale uitspattingen kan, moet je thuis zelf een cd gaan draaien en niet naar iets openbaars gaan waar ze muziek voor jou draaien.
Jippie01 zei:Ik zie hier opmerkingen en heb het gevoel dat mensen er niet bijwaren en toch commentaar geven.
Allereerst kunnen deze stromingen inderdaad samen. Het gebeurd vaker maar dan wel beter...
Deze keer liep het al mis bij de sound. Het ene moment ben je lekker relax aan het genieten van goede plaatjes en het andere moment wordt je door gejengel op gitaren en geschreeuw uit deze heerlijke roes getrokken. De boxen schijnen verkeerd te zijn aangesloten ofzoiets.
Het was in ieder geval alsof je een emmer ijskoud water over je heen kreeg.
Daarnaast betalen mensen genoeg geld voor een kaartje. En 99% wat naar sensation black gaat, gaat daar naartoe voor een avondje stampen en genieten. Dan verwacht je niet dat Gee zo'n flauwekul gaat doen. En dan ook nog es zo'n slechte kwaliteit.
Als hij eerst was begonnen met wat hardcore (set voor hem eindigde lekker) en daarna langzaam zou hebben afgebouwd en een of 2 plaatjes zou hebben geprobeerd, dan zou het anders zijn gelopen.
Helemaal toen meneer Gee beledigd was en ook nog ging schelden. Toen was het hek van de dam en begon men nog harder te fluiten en te gooien met bier. En laten we eerlijk zijn. Na 20 minuten gefluit moet je als organisatie op z'n minst toch doorhebben dat er iets mis gaat...
Maar goed. Hier kan lang en breed over gepraat worden. Er zijn meerdere fouten gemaakt door meerdere personen, ook door die vent wat het podium op geklommen is. En we kunnen hier nog lang over doorpraten. Iedereen zal er een andere mening over hebben.
Persoonlijk vind ik het idee wel lachen om die 2 muziekstijlen te combineren, maar als je het wil doen, doe het goed. Zorg voor goed geluid en niet oorverdovend gejengel, geschreeuw en gescratch
Elektronik_dynamite zei:pff als je dat al eng vind wat moet je dan hier wel niet van vinden....caatje zei:Kvind ze er nuchter al erg eng uitzien, laat staan onder invloed van wat dan ook.
brrrrrr
![]()
![]()
etc etc noem maar op dat zijn slecht enkele bands :P
MetaalKonijn
BerichtGeplaatst: 12 Jul 2006 17:55 Onderwerp:
flash kieke schreef:
MetaalKonijn schreef:
Wie doet dat dan ook. Denk na. Je gaat toch ook geen dance DJ op een metalfeest uitnodigen.
Wat velen van jullie niet weten is dat harddance en metal iets met elkaar te maken heeft.
Ik geloofde het ook eerst niet maar toch is het ook zo.
Qua leefstijl, en beleven van muziek misschien wel ja. Kun je je uitspraak ook beargumenteren? Mr. Green
Er zijn ook wel metalbands die op Sensation zouden kunnen staan, maar dat zijn niet Slipknot of Biohazard, dan moet je 't meer de industrial kant opzoeken.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."