Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSlipknot op sensation black?

Slipknot op sensation black?

49 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
p
protonLid
01-01-2024, 00:00
#1
@ Elektronik_dynamite : wie zegt dat die vent XTC op had? :) Misschien heeft ie alleen gezopen, sommige mensen worden dan agressief you know... :)
E
Elektronik_dynamiteLid
01-01-2024, 00:00
#2
proton zei:
@ Elektronik_dynamite : wie zegt dat die vent XTC op had? :) Misschien heeft ie alleen gezopen, sommige mensen worden dan agressief you know... :)
Klik om te vergroten...
true true :)
f
flash kiekeLid
01-01-2024, 00:00
#3
MetaalKonijn zei:
Wie doet dat dan ook. Denk na. Je gaat toch ook geen dance DJ op een metalfeest uitnodigen.
Klik om te vergroten...


Wat velen van jullie niet weten is dat harddance en metal iets met elkaar te maken heeft.
Ik geloofde het ook eerst niet maar toch is het ook zo.
f
flash kiekeLid
01-01-2024, 00:00
#4
http://rapidshare.de/files/25439206/Rob ... E.rar.html

Livesetje,zo kun je horen wat er gebeurd is toen.
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#5
http://dump.geenstijl.nl/mediabase/2097 ... index.html

http://dump.geenstijl.nl/mediabase/2118 ... index.html

en hier gaan ze op de vuist :P

*bedankt trip-unit* :grin:
H
HazeLid
01-01-2024, 00:00
#6
flash kieke zei:
MetaalKonijn zei:
Wie doet dat dan ook. Denk na. Je gaat toch ook geen dance DJ op een metalfeest uitnodigen.
Klik om te vergroten...


Wat velen van jullie niet weten is dat harddance en metal iets met elkaar te maken heeft.
Ik geloofde het ook eerst niet maar toch is het ook zo.
Klik om te vergroten...

Dat kan zijn, maar Hardstyle/core fans zijn niet de beste vrienden van metalheads, en omgekeerd.

Ongeveer hetzelfde als met een Feyenoord vlag door een volle ArenA lopen, de sukkel die dat doet is even dom als de sukkel die dit georganiseerd heeft
p
pasqualiLid
01-01-2024, 00:00
#7
Nou antwoord op mn vraag dus....SLIPknot was WEL op Sensation black....wist wel dat mn ogen me niet bedriegen!
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ellesdee zei:
http://dump.geenstijl.nl/mediabase/2097/bd49054b/index.html

http://dump.geenstijl.nl/mediabase/2118 ... index.html

en hier gaan ze op de vuist :P

*bedankt trip-unit* :grin:
Klik om te vergroten...

caatje zei:
BobG zei:
Sensation was echt gaaf, alleen had ik die vechtpartij gemist, heeft iemand een filmpje ervan?
Klik om te vergroten...

mss bij video.google?
Klik om te vergroten...
W
WaterpijpLid
01-01-2024, 00:00
#9
Gvd, die lui die die gast inelkaar slaan zijn ziek!
D
DagsLid
01-01-2024, 00:00
#10
ik vond het eerlijk gezegd toen ik het idee in de krant las best bruut bedacht van ID&T, een keer wat anders, weet jij veel, misschien had het wel gewerkt.

Als publike moet je van het podium afblijven en ik kan me voorstellen dat die band/dj al een beetje gefokt waren door de slechte ontvangst. Niet dat dit het goed praat, maar ik kan me de reactie voorstellen.
L
LanaLid
01-01-2024, 00:00
#11
Was net ook bij Shownieuws geloof ik, of ander nieuws.

Ze hadden die gast wel erg terug gepakt, beetje te erg. Zat helemaal onder het bloed. Doorslaan en schoppen met z´n allen als iemand op de grond ligt is niet echt flink.
Maar ja, was ook niet echt een snuggere actie, hij had ook wel klappen terug kunnen verwachten.
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#12
Waarom ga je als band doorspelen als het publiek gaat zitten en de band uitjoelt? Als ID&T niet ingrijpt doet het publiek het wel, ik was aan het pissen toen ze gingen vechten.. Helaas had ik het niet meegemaakt.
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Zieke gasten
L
LanaLid
01-01-2024, 00:00
#14
Het publiek heeft het maar uit te zitten vind ik. Als je iets hoort wat je niet leuk vindt, heb je pech gehad. Dan wacht je maar tot het volgende.
Sfeer maak je ook zelf en dit vind ik geen instelling.
Als je niet tegen zulke muzikale uitspattingen kan, moet je thuis zelf een cd gaan draaien en niet naar iets openbaars gaan waar ze muziek voor jou draaien.
E
Elektronik_dynamiteLid
01-01-2024, 00:00
#15
een muziek extremist, iets horen wat hem niet aanstaat en direct een "aanslag" plegen :rolleyes:
de stumper
E
Elektronik_dynamiteLid
01-01-2024, 00:00
#16
Lana zei:
Het publiek heeft het maar uit te zitten vind ik. Als je iets hoort wat je niet leuk vindt, heb je pech gehad. Dan wacht je maar tot het volgende.
Sfeer maak je ook zelf en dit vind ik geen instelling.
Als je niet tegen zulke muzikale uitspattingen kan, moet je thuis zelf een cd gaan draaien en niet naar iets openbaars gaan waar ze muziek voor jou draaien.
Klik om te vergroten...
PRECIES! :grin:
je kan ook niet van een feest verwachten dat het hele feest leuk is er gebeuren altijd wel dingen die je niet aanstaan
gewoon slikken en weer doorgaan :P
J
Jippie01Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik zie hier opmerkingen en heb het gevoel dat mensen er niet bijwaren en toch commentaar geven.

Allereerst kunnen deze stromingen inderdaad samen. Het gebeurd vaker maar dan wel beter...
Deze keer liep het al mis bij de sound. Het ene moment ben je lekker relax aan het genieten van goede plaatjes en het andere moment wordt je door gejengel op gitaren en geschreeuw uit deze heerlijke roes getrokken. De boxen schijnen verkeerd te zijn aangesloten ofzoiets.
Het was in ieder geval alsof je een emmer ijskoud water over je heen kreeg.
Daarnaast betalen mensen genoeg geld voor een kaartje. En 99% wat naar sensation black gaat, gaat daar naartoe voor een avondje stampen en genieten. Dan verwacht je niet dat Gee zo'n flauwekul gaat doen. En dan ook nog es zo'n slechte kwaliteit.

Als hij eerst was begonnen met wat hardcore (set voor hem eindigde lekker) en daarna langzaam zou hebben afgebouwd en een of 2 plaatjes zou hebben geprobeerd, dan zou het anders zijn gelopen.

Helemaal toen meneer Gee beledigd was en ook nog ging schelden. Toen was het hek van de dam en begon men nog harder te fluiten en te gooien met bier. En laten we eerlijk zijn. Na 20 minuten gefluit moet je als organisatie op z'n minst toch doorhebben dat er iets mis gaat...

Maar goed. Hier kan lang en breed over gepraat worden. Er zijn meerdere fouten gemaakt door meerdere personen, ook door die vent wat het podium op geklommen is. En we kunnen hier nog lang over doorpraten. Iedereen zal er een andere mening over hebben.

Persoonlijk vind ik het idee wel lachen om die 2 muziekstijlen te combineren, maar als je het wil doen, doe het goed. Zorg voor goed geluid en niet oorverdovend gejengel, geschreeuw en gescratch
f
flash kiekeLid
01-01-2024, 00:00
#18
Jippie01 zei:
Ik zie hier opmerkingen en heb het gevoel dat mensen er niet bijwaren en toch commentaar geven.

Allereerst kunnen deze stromingen inderdaad samen. Het gebeurd vaker maar dan wel beter...
Deze keer liep het al mis bij de sound. Het ene moment ben je lekker relax aan het genieten van goede plaatjes en het andere moment wordt je door gejengel op gitaren en geschreeuw uit deze heerlijke roes getrokken. De boxen schijnen verkeerd te zijn aangesloten ofzoiets.
Het was in ieder geval alsof je een emmer ijskoud water over je heen kreeg.
Daarnaast betalen mensen genoeg geld voor een kaartje. En 99% wat naar sensation black gaat, gaat daar naartoe voor een avondje stampen en genieten. Dan verwacht je niet dat Gee zo'n flauwekul gaat doen. En dan ook nog es zo'n slechte kwaliteit.

Als hij eerst was begonnen met wat hardcore (set voor hem eindigde lekker) en daarna langzaam zou hebben afgebouwd en een of 2 plaatjes zou hebben geprobeerd, dan zou het anders zijn gelopen.

Helemaal toen meneer Gee beledigd was en ook nog ging schelden. Toen was het hek van de dam en begon men nog harder te fluiten en te gooien met bier. En laten we eerlijk zijn. Na 20 minuten gefluit moet je als organisatie op z'n minst toch doorhebben dat er iets mis gaat...

Maar goed. Hier kan lang en breed over gepraat worden. Er zijn meerdere fouten gemaakt door meerdere personen, ook door die vent wat het podium op geklommen is. En we kunnen hier nog lang over doorpraten. Iedereen zal er een andere mening over hebben.

Persoonlijk vind ik het idee wel lachen om die 2 muziekstijlen te combineren, maar als je het wil doen, doe het goed. Zorg voor goed geluid en niet oorverdovend gejengel, geschreeuw en gescratch
Klik om te vergroten...

Groot gelijk.






Het valt wel te combineren.Heb zelf een paar (terror/speedcore)liedjes en daarop valt het best mee , maar dan is het 30 sec of zo een gitaar solo(en geen gebrul) en dan begint het terug van het goede. Maar als het bij hardstyle past weet ik niet.
Maar 20min metal is toch vrij kut om te horen.(Mijn mening)En zeker als je naar een hardstyle event gaat.
R
Radeon915Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Elektronik_dynamite zei:
caatje zei:
Kvind ze er nuchter al erg eng uitzien, laat staan onder invloed van wat dan ook.

brrrrrr
Klik om te vergroten...
pff als je dat al eng vind wat moet je dan hier wel niet van vinden....


etc etc noem maar op dat zijn slecht enkele bands :P
Klik om te vergroten...

Yaay Dimmu Borgir!! :rock:

Zou trouwens wel leuk wezen als er zo'n soort metal band op een zo'n feest komt :grin:
D
DagsLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik hoorde gister van een meisje dat zij het heel jammr vond dat het zo liep omdat ze de eerste 2 nummers(die schijnbaar vrij lang duurde) wel erg vet vond.

MetaalKonijn
BerichtGeplaatst: 12 Jul 2006 17:55 Onderwerp:
flash kieke schreef:
MetaalKonijn schreef:
Wie doet dat dan ook. Denk na. Je gaat toch ook geen dance DJ op een metalfeest uitnodigen.



Wat velen van jullie niet weten is dat harddance en metal iets met elkaar te maken heeft.
Ik geloofde het ook eerst niet maar toch is het ook zo.


Qua leefstijl, en beleven van muziek misschien wel ja. Kun je je uitspraak ook beargumenteren? Mr. Green

Er zijn ook wel metalbands die op Sensation zouden kunnen staan, maar dat zijn niet Slipknot of Biohazard, dan moet je 't meer de industrial kant opzoeken.
Klik om te vergroten...

Jah zoiets als Ministry, die doen dat al bijna maar iets trager.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."