Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSlipknot op sensation black?

Slipknot op sensation black?

49 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
b
baarsjesbewonerLid
01-01-2024, 00:00
#1
MetaalKonijn zei:
flash kieke zei:
MetaalKonijn zei:
Wie doet dat dan ook. Denk na. Je gaat toch ook geen dance DJ op een metalfeest uitnodigen.
Klik om te vergroten...


Wat velen van jullie niet weten is dat harddance en metal iets met elkaar te maken heeft.
Ik geloofde het ook eerst niet maar toch is het ook zo.
Klik om te vergroten...

Qua leefstijl, en beleven van muziek misschien wel ja. Kun je je uitspraak ook beargumenteren? :mrgreen:

Er zijn ook wel metalbands die op Sensation zouden kunnen staan, maar dat zijn niet Slipknot of Biohazard, dan moet je 't meer de industrial kant opzoeken.
Klik om te vergroten...
ik weet het niet, sensation lijkt me sowieso niet de plek om zulke "muziekexperimenten" uit te voeren. daar komen veel te veel dagjesmensen die dat niet kunnen waarderen. Ze kunnen zoiets beter maar proberen bij een normaal hardcore feestje ( misschien dat ze het dan wel waarderen )
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
was dan zeker als verrassings element, ze stonden niet op t programma :confused:
d
dallandraLid
01-01-2024, 00:00
#3
pasquali zei:
Nou antwoord op mn vraag dus....SLIPknot was WEL op Sensation black....wist wel dat mn ogen me niet bedriegen!
Klik om te vergroten...

ja,ze waren er wel ja.
een collega van me was er heen en zij bevestigde dit.
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#4
Respect voor die gast die op het podium is gaan staan.

Die kerel kreeg niet voor niets een applause en aan het wangedrag van Rob Gee en holmaatjes te zien moeten dat ook wel echt gruwelijke slechte muzikanten zijn. Geen enkele goeie kunstenaar maakt zichzelf zo ernstig ten schande.
E
Elektronik_dynamiteLid
01-01-2024, 00:00
#5
k'denk het niet

tour dates TBA
Klik om te vergroten...
staat op de slipknot site
http://www.slipknot1.com/

en ze hebben zowieso een tijdje geleden hun laatste album afgerond omdat er enkele onenigheden binnen de groep waren en het dus niet meer vlekkeloos verliep.
roadrunner heeft hun ook voorgedragen wat voor stijl te maken, hoe er uit te zien etc etc (succesformule)
daar waren ze ook zat van
oftewel ze zijn gestopt
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Kvind ze er nuchter al erg eng uitzien, laat staan onder invloed van wat dan ook.




brrrrrr
E
Elektronik_dynamiteLid
01-01-2024, 00:00
#7
caatje zei:
Kvind ze er nuchter al erg eng uitzien, laat staan onder invloed van wat dan ook.

brrrrrr
Klik om te vergroten...
pff als je dat al eng vind wat moet je dan hier wel niet van vinden....


etc etc noem maar op dat zijn slecht enkele bands :P
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik vind ze echt getverderrie, kan er eerlijk gezegt niet 1 ding postiefs uithalen van dat soort foto's. Hun muziek ken ik niet en kan ik dus ook niet beoordelen. Maar over hun images kan ik heel duidelijk zijn, blehhhh :kots:
b
boyLid
01-01-2024, 00:00
#9
met dj Rob kunnen ze vast wel een leuke set maken hoor.

oldskool beuken, beetje zoals guitar rob enzo :hearteyes:
b
boyLid
01-01-2024, 00:00
#10
of Riot in NY
p
protonLid
01-01-2024, 00:00
#11
lees net dat iemand die het niet pikte dat er metal gespeeld werdt het podium op klom en Rob Gee een klap voor z'n bek heeft gegeven. 2 leden uit de band hebben daarop hem weer flink in elkaar getrimd....
ID&T moet eens beter kijken naar de muziek en veiligheid ipv mensen hun XTC afpakken, XTC zorgt juist voor minder agressief gedrag!
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#12
Elektronik_dynamite zei:
caatje zei:
Kvind ze er nuchter al erg eng uitzien, laat staan onder invloed van wat dan ook.

brrrrrr
Klik om te vergroten...
pff als je dat al eng vind wat moet je dan hier wel niet van vinden....


etc etc noem maar op dat zijn slecht enkele bands :P
Klik om te vergroten...

Hehe, grimm and frostbitten kingdoms :P
J
Jippie01Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Het was inderdaad een strakke actie van die persoon. Toen ze begonnen te spelen viel de hele sfeer die opgebouwd was weg.
Het was echt HET moment om even een rondje te lopen wat ook veel mensen deden. Het gefluit na afloop was eensgezind en het gejuich voor die gast die op het podium was geklommen ook :mrgreen:
Ik denk dat ID&T wel 2 keer nadenkt voor ze weer zoiets doen..
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#14
Wie doet dat dan ook. Denk na. Je gaat toch ook geen dance DJ op een metalfeest uitnodigen.
J
Jippie01Lid
01-01-2024, 00:00
#15
MetaalKonijn zei:
Wie doet dat dan ook. Denk na. Je gaat toch ook geen dance DJ op een metalfeest uitnodigen.
Klik om te vergroten...

Ik snap inderdaad niet waar ze mee bezig zijn bij ID&T
Voor onze groep is het de laatste sensation geweest.
Tot nu toe zijn we ieder jaar geweest, eerst white (toen er alleen white was) en daarna altijd naar black.
Het hele feest is niet meer wat het geweest is.
E
EierLid
01-01-2024, 00:00
#16
Terecht dat 'ie op laatst suf gemept word. Je gaat toch niet zomaar iemand slaan daar, t'is de Wâlden niet. :mrgreen:
p
pasqualiLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik las laatst in de NL20 een uitgaans magazine voor amsterdam eo dat Slipknot een act had op Sensation black.
Dit vond ik op het eerste gezicht wat onwaarschijnlijk maar als ik dieper nadenk misschien ook helemaal geen slecht idee.
Weet iemand hier wat meer van?
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#18
Line up Sensation Black:
Kai Tracid
DJ Zany
Technoboy
MEGAMIX
The Darkraver
The Prophet
Showtek live
Catscan
Klik om te vergroten...

Staat er niet bij , dus ik zou denken van niet??

bronnetje
p
protonLid
01-01-2024, 00:00
#19
@ Elektronik_dynamite : wie zegt dat die vent XTC op had? :) Misschien heeft ie alleen gezopen, sommige mensen worden dan agressief you know... :)
E
Elektronik_dynamiteLid
01-01-2024, 00:00
#20
proton zei:
@ Elektronik_dynamite : wie zegt dat die vent XTC op had? :) Misschien heeft ie alleen gezopen, sommige mensen worden dan agressief you know... :)
Klik om te vergroten...
true true :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."