Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Het was inderdaad een strakke actie van die persoon. Toen ze begonnen te spelen viel de hele sfeer die opgebouwd was weg. Het was echt HET moment om even een rondje te lopen wat ook veel mensen deden. Het gefluit na afloop was eensgezind en het gejuich voor die gast die op het podium was geklommen ook Ik denk dat ID&T wel 2 keer nadenkt voor ze weer zoiets doen.."
"MetaalKonijn zei: Wie doet dat dan ook. Denk na. Je gaat toch ook geen dance DJ op een metalfeest uitnodigen. Klik om te vergroten... Ik snap inderdaad niet waar ze mee bezig zijn bij ID&T Voor onze groep is het de laatste sensation geweest. Tot nu toe zijn we ieder jaar geweest, eerst white (toen er alleen white was) en daarna altijd naar black. Het hele feest is niet meer wat het geweest is."
"Eier zei: Terecht dat 'ie op laatst suf gemept word. Je gaat toch niet zomaar iemand slaan daar, t'is de Wâlden niet. Klik om te vergroten... Ja en nee... Het is inderdaad niet goed te praten dat hij het podium opging en wilde slaan. Maar wat het doorblijven slaan en trappen terwijl iemand op de grond ligt vind ik ook niet goed te praten. Het blijkt dat je vent nu met een schedelbasisfractuur in het AMC ligt... Het was eigenlijk wachten tot iemand actie ondernam. Na het 2de liedje (geloof ik) gingen een heleboel mensen op de dansvloer zitten en begonnen te fluiten. Andere mensen zochten de tribune op en deden hetzelfde. Na 20 minuten fluitconcert werd er nog niet ingegrepen door de organisatie en ook de artiesten zelf kwamen niet op het idee om "spontaan" iets te veranderen...je kon er op wachten tot het misliep. Het is verder nogal een wonder dat er niet meer is gebeurd. Waarschijnlijk was het een ondoordachte en onverwachte actie want voor het zelfde geld was het niet zoals nu 1 iemand maar waren het meer mensen die het poium op waren geklommen en dan was het toch wat anders gelopen... Al met al jammer van de organisatie om dit zo te programmeren want het was echt een domper"
"Elektronik_dynamite zei: Jippie01 zei: Eier zei: Terecht dat 'ie op laatst suf gemept word. Je gaat toch niet zomaar iemand slaan daar, t'is de Wâlden niet. Klik om te vergroten... Ja en nee... Het is inderdaad niet goed te praten dat hij het podium opging en wilde slaan. Maar wat het doorblijven slaan en trappen terwijl iemand op de grond ligt vind ik ook niet goed te praten. Het blijkt dat je vent nu met een schedelbasisfractuur in het AMC ligt... Het was eigenlijk wachten tot iemand actie ondernam. Na het 2de liedje (geloof ik) gingen een heleboel mensen op de dansvloer zitten en begonnen te fluiten. Andere mensen zochten de tribune op en deden hetzelfde. Na 20 minuten fluitconcert werd er nog niet ingegrepen door de organisatie en ook de artiesten zelf kwamen niet op het idee om "spontaan" iets te veranderen...je kon er op wachten tot het misliep. Het is verder nogal een wonder dat er niet meer is gebeurd. Waarschijnlijk was het een ondoordachte en onverwachte actie want voor het zelfde geld was het niet zoals nu 1 iemand maar waren het meer mensen die het poium op waren geklommen en dan was het toch wat anders gelopen... Al met al jammer van de organisatie om dit zo te programmeren want het was echt een domper Klik om te vergroten... eigen schuld dikke bult moet ie maar niet het podium op klimmen en zo kinderachtig doen, erg laag... verpest de hele sfeer voor de anderen die het wel kunnen uitstaan, de sukkel! alsof je op een feest waar je heen gaat en nog eens zoveel honderden mensen gaat bepalen wat er gespeeld word, jezus! kom op zeg.... de woorden schieten me tekort hierin @Proton: als xtc voor minder agressie zorgt hoe verklaar je het dan dat die gast zo extreem kinderachtig deed? Klik om te vergroten... Goed te praten is het niet...maar wat er gespeeld werd was niet om aan te horen. Zelfs mensen die van Metal/Hardrock houden vonden het nergens op slaan. Dus reactie van het publiek was te verwachten..."
"Ik zie hier opmerkingen en heb het gevoel dat mensen er niet bijwaren en toch commentaar geven. Allereerst kunnen deze stromingen inderdaad samen. Het gebeurd vaker maar dan wel beter... Deze keer liep het al mis bij de sound. Het ene moment ben je lekker relax aan het genieten van goede plaatjes en het andere moment wordt je door gejengel op gitaren en geschreeuw uit deze heerlijke roes getrokken. De boxen schijnen verkeerd te zijn aangesloten ofzoiets. Het was in ieder geval alsof je een emmer ijskoud water over je heen kreeg. Daarnaast betalen mensen genoeg geld voor een kaartje. En 99% wat naar sensation black gaat, gaat daar naartoe voor een avondje stampen en genieten. Dan verwacht je niet dat Gee zo'n flauwekul gaat doen. En dan ook nog es zo'n slechte kwaliteit. Als hij eerst was begonnen met wat hardcore (set voor hem eindigde lekker) en daarna langzaam zou hebben afgebouwd en een of 2 plaatjes zou hebben geprobeerd, dan zou het anders zijn gelopen. Helemaal toen meneer Gee beledigd was en ook nog ging schelden. Toen was het hek van de dam en begon men nog harder te fluiten en te gooien met bier. En laten we eerlijk zijn. Na 20 minuten gefluit moet je als organisatie op z'n minst toch doorhebben dat er iets mis gaat... Maar goed. Hier kan lang en breed over gepraat worden. Er zijn meerdere fouten gemaakt door meerdere personen, ook door die vent wat het podium op geklommen is. En we kunnen hier nog lang over doorpraten. Iedereen zal er een andere mening over hebben. Persoonlijk vind ik het idee wel lachen om die 2 muziekstijlen te combineren, maar als je het wil doen, doe het goed. Zorg voor goed geluid en niet oorverdovend gejengel, geschreeuw en gescratch"