#1
ik vin het een goed plan want als de jongeren nog neit mee krijge in de cofeeshops gaan ze tog op het hoekje staan om alle mensen lastig te vallen om te vrage of se een voorgedraaide wille hale :P
heb ik nog nooit gedaan hoor
en ik bedoel he.. iederen komt er tog wel aan
heb ik nog nooit gedaan hoor
en ik bedoel he.. iederen komt er tog wel aan
Het Boeit niet vanaf dat kindjes onder de 18 blowen maar het gaat erom dat ze het goed doen en ik ben het er mee eens dat ze eigenlijk helemaal niet mogen blowen maar zou ze dan op straat tegen en niet voor de shop want dat werkt niet. Want op straat zitten hele colonies hanggroep kindjes te blowen en te doen,
dus ga de straat op meneer politie man