Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ja tuurlijk en heb er ook begrip voor maar niet alleen ik moet er op aangesproken worden!! maar goed bij deze ON TOPIC ben er klaar mee sorry mensen"
"ik herken jou verhaal zat ook in het zelfde schuitje alleen ik wasde gene die loog en bedroog! kan het allemaal niet goed praten maar van binnne wil je het ook echt allemaal goed doen alleen je kan het niet!je kan het wel maar niet alleen! je wil wel hulp maar toch ook weer niet bedoel je schaamt je kapot! dat alleen cocaine je op de been houd.dat er geen dag voorbij gaat dat je alleen maar denkt ik moet meer hebben.ik heb veel mensen pijn gedaan vel dingen belooft en niet na gekomen.vluchten voor me zelf vluchten voor me gevoel.ik nam elke keer maar weer die bende. rede me vriend kenen die gebruikten ook wel eens iets maar niet zo veel als mij.in het beging dat hij ook dat ik afentoe gebruikten.maar tegen deel is waar.we hebben veel avonde best wat gebruik met ze 2.als hij had geweten dat ik al zwaar aan de drugs zat had hij die avonde niet niet goedgekeurt.maar het verbergen is heel makelijk.we zagen elkaar alleen smidags en savonds alleen thuis naam ik mijn drugs.tot het geld op was veel schulden.op en zaterdag avond had ik gezegt tegen me vriend zullen we 2gram spreed hallen is lekker goedkope!toen zijn we door een hell gegaan.we ware 2 dagen wakker veel gebruikt toen me vriend opeens dacht dat ze hart het ging begeven!hij rende door het huis heen en zij bel 112!nou ik schrok me kapot heb meteen gebelt en ja hoor 2 abu's politie autos!stond helemaal te trillen was gewoon de weg kwijt!heb me zelf op orde gebracht voor me vriend hij had me nodig!in het ziekehuis voelde hij zich kutter en kutter ik voelde me zo schuldig ik met me domme kop met iemadn zo veel gebruiken die bijna geen drugs gebruikt!speed dan.ik kan veel gebruiken mijn lichaam was er aan gewend!er was niks aan de hand hij was gewoon in paniek!de speed laat je hart ook onwijs hart kloppen. hij moet nachtje blijfen ze ouder werde gebelt!mijn vriend heeft gezegt dat we het samen keer wouden proberen en daarvoor nooit hebben gedaan!hij wist dus al beetje wel wat er met mij was.maar nooit echt bewijs gehad hij vertrouwden me!vanaf die dagik het met mij bergaf waards gegaan!ik had last van hyperventilatie,paniekanvallen,angststornis,straatvrees,bang op alleen tezijn,slecht eten,maar ben wel tot de dag van vandaag gestopt met drugs,heb het nooit meer aan geraakt geen behoefte aan gehad ook! misschien moest het zo zijn,teken van god dat het niet goed ging!al weer ik niet of dat van god kwam!maar het kwam, ik zeg daarom tegen jou blijf hem steunen zeg tegen hem kom lieverd we gaan samen vechten voor jou. zoek hulp voor hem ga er zelf achteraan vertel hem dat wel maar ze dat je hoe dan ook zorgt dat hij beter word! ik wens je veel su6 en hoop dat het allemaal goed komt al weet ik dat dat erg moeilijk is om tegeloven!maar het kan wel blijfen herhalen wij zoeken hulp samen!samen zijn we sterk."
"hoe doe je dat dan?? whahaha ben nieuw hier!"
"Mr 187 zei: Wat kunnen mensen toch overal een drama van maken zeg.... Heeft ook bar weinig met drugs te maken dat verhaal van je liv,zegt meer wat over jullie persoonlijkheid.... Je kan simpel weg niet de drugs de schuld geven,als je al je geld er snel doorheen jaagt ben je gewoon dom bezig,en hyperventilatie met speed dat je hart te snel klopt of het lijkt dat ie ermee kapt heeft elke speed gebruiker welleens gehad. Beetje raar om zomaar een drugs als speed naar binnen te kiepen zonder de eventuele effecten te kennen en daarna 112 te gaan bellen..stelletje jankers.. denk jij nou dat jij leuk bent of zo!geloof dat jij me verhaal niet snapt en heeft juist met drugs temaken!LEZEN!!maar geloof dat jij nog niet in de schoenen heb gestaan als ik!jij gebruikt bewust nou dat dee ik ook! maar tja niet iedereen is zo sterk ja zeg het eerlijk was op dat gebied zwak!heb heb 7 jaar lang veel gebruikt!en dat gedoe over speed ik weet heel goed wat ik moet nemen en hoe veel alleen somige mensen niet en als die dat dan even goed willen doen dan kan ik ze niet tegen houden!en zal jou is keer willen zien als je vriendin of vriend denk dat ie dood gaat en smeekt dat je 112 belt laat jij hem dan liggen???? geloof dat jij niet eens weet waar je over praat!en ja word boos van je uitspraak im dat jij net om de hoek komt kijken!er zit meer achter drugs verslaafden hoor?we zijn niet zielig we hebben hulp nodig en het is niet onze eige schuld!!die troep had nooit moeten bestaan!ik werk in opvanghuis voor verslaafden kom jij maar dagje mee lopen!weet zeker dat je er ander over na gaat denken!en zeker weten nooit meer het aan zou raken!!!whahahahaha bewuste gebruiker!wacht maar jongetje!tot je er met je fikken niet meer afkan blijfen!en dat gedoen met geld!ja drugs kost geld he dus als je drugs wil ga je geld neer legen! lijkt me dat jij dat wel weet!of zit je hier op stoer tezijn dat je drugs gebruikt!spreek jou over paar jaar wel weer!wacht maar tot 1van je vrienden dood neervallen!kijken of je dan nog durft tezegen dat ik jankerd ben!als je mensen in de grond wil boren ga dan naar ander forum!en blijf on topic dat meisje vraag hulp duss geef ik dat!en als jij dan puberaal komt doen vind ik jou niet geschikt voor deze topic! en ja je mag best je menig geven maar let wel even op of je mensen geen pijn doet!ik wens me ergste vijand dit niet wat ik heb mee gemaakt! stakker Klik om te vergroten... Klik om te vergroten..."
"whahah is geloof ik al gelukt! zo leer je weer wat!! dank je wel"
"dat hoop ik niet voor hem want heeft die nog lange weg tegaan met ze coke!en als je daarom ook nog ander mensen er mee lastig valt betekend dat dat hij stoer denkt tezijn!mensen komen hier om hun hart teluchten als ze dat niet kunnen zijn ze helemaal te einde raad! en vind niet dat hij het recht heeft om op elke persoon die hier wat schrijft zo aftekrakken!en geloof dat hij helemaal geen ervaring met drugs heeft want dan zou hij ook niet zo doen! ik vind dat iedereen zelf moet weten wat die moet doen maar ga mensen niet pijn doen met woorden!want er zijn ook echt mensen die zich dood deze site zich beter gaan voelen en misschien de stap nemen om te stoppen!hij heeft elke verhaal wel wat te negatiefs tezegen terwijl hij de helft niet eens weet! ik geloof ook niet dat hij enig idee heeft wat het voor gevolgen met zich mee brengt wat hij hier allemaal zegt! nog 1keer zon opmerking en ik meld het want dit kan gewoon echt niet! je menig is oke,maar laat mensen in hun waarden,en vind je het nodig mensen tekwetsen ga lekker chatten bij tmf,staat je het niet aan ander mans verhalen zout dan lekker op!er zijn wel mensen die hulp willen! ga jij lekker knikkeren met je vriendjes jongetje"
"whaha ja als ik emaal typ houd het niet meer op! heb veel gemist in deze wereld haal me leven beetje in nu!! heb veel op het hart"
"bedoel kijk me broer zit nu zwaar in de schit weet je en ben gewoon snel boos op zulke mensen die zegen datje het de drugs niet de schuld moet geven!NOU WEL dus oke oke je besluit zelf tenemen!mestaal met stel vrienden!kan even goed gaan tot je lichaam het nodig heeft wie ze schuld is het dan??? ik geef niet alle schuld aan de drugs de eerste stap zet je altijd zelf maar de gevolgen heb je niet onder controlen dat heeft de drugs!!"
"hij kan zegen en doen wat ie wil word niks over gezegt ik ben nieuw kom me verhaal doen iemand helpen! en ik krijg zo'n berichtje van hem!wie gaat dat is verhelpen want geloof dat niemand die in deze topic schrijft er op zit tewachten dat ie word aangevallen! en geloof dat ik zelf al zij! on topic!"
"wat val je mij aan!zeg dat maar tegen hem hij praat off topic en ik verdedig me zelf!ik kwam hier heen om haar tehelpen dus nu word ik boos aangekeken beetje lullig hoor! lees is goed de topic door dan!hij valt mensen elke keer aan ga je daar wat van zegen!"