Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsvanaf je 16de legaal softdrugs kunnen kopen

vanaf je 16de legaal softdrugs kunnen kopen

62 antwoorden
16 weergaven
18-5-2026
O
Osi`Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Hou het gewoon op 18, voor alle soorten drugs eigenlijk, zelfs tabak of alcohol > 18 jaar .. de leeftijd waar mensen weten van, die zit nu in zijn volwassen fase, em heeft z'n school uit .. Ja, dan pas vind ik dat je legaal drugs mag gebruiken (kheb het alleen over natuurlijke drugs en alcohol) maar XTC of Speed enzo mogen ook wel verkocht worden, maar toch, ergens vind ik van niet, omdat het heel gevaarlijke drugs zijn en de kans dat je zoiets misbruik is ENORM groot, ik gebruik het niet en zal het ook nooit van m'n leven doen, na 1x XTC nooit meer (niet dat ik slecht ging hoor) maar gewoon, het effect enzo het staat me niet aan.

Alles gewoon op 18+, mensen die nog geen 18 zijn, moeten het maar gewoon zelf oplossen als ze toch perse willen snuiven, spuiten, slikken of smoren, en als ze hun leven verwoesten, ze doen maar, het maakt me niet veel uit, want het is mijn leven niet of ik ken ze trouwens ook niet.

Maar als je alles op 18+ zet, dan is dat nu ook veel veiliger voor de jeugd zelf trouwens, natuurlijk zijn er ook dealers, maar dat zijn mensen die gewoon geen rekening houden met de rest, money is voor hen het belangrijkste. Spijtig maja!

Maar het legaal maken, moeten ze zeker doen (natuurlijke drugs zoals wiet, paddo's, salvia en andere drugs da nie uit een "lab" komt ofzo maar gewoon van moeder aarde :hearteyes:
Over chemische drugs ga ik me niet uitspreken, maar toch vind ik dat het niet legaal mag zijn zoiets ...
M
MarjOnLid
01-01-2024, 00:00
#2
ik vind dat het 18+ moet blijven want anders gaan der mischien nog meer of vaker kinderen blowen en zo kan hun school wel naar de kloten gaan
S
SkippyLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik vind dat het moet kunnen, maar dan moet er op elke shop een bordje ''betreden op eigen risico'' aan de deur hangen... :sunglasses:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."