#1
Drugsgebruik is niet slecht, drugsmisbruik wel.
Knoop dat goed in je oren/ogen.
Knoop dat goed in je oren/ogen.
als mensen het willen, écht willen, komen ze er toch wel aan. Ik vind niet dat ze de minimale leeftijd naar beneden moeten doen. Kijk eens hoever nederland uberhaubt al voorligt op andere westerse landen!
]x[Oneens
Hoe jonger ze zijn en aan softdrugz kunnen komen. Dan komen ze ook sneller in contact met harddrugz. En omdat ze dan nog niet veel levens ervaring hebben zullen ze dat ook sneller nemen en vanwege de jongen leeft sneller afhankelijk van worden. Dus ik zeg houden zo. Als ze aan softdrugz willen komen lukt ze dat toch wel. My two bits
ik denk dat levenservaring er inderdaad nit zoveel mee te maken heeft, maar aan de andere kant je moet wel ergens een grens hebben dus misschien is 18 wel goed..broertje zei:]x[Oneens
Hoe jonger ze zijn en aan softdrugz kunnen komen. Dan komen ze ook sneller in contact met harddrugz. En omdat ze dan nog niet veel levens ervaring hebben zullen ze dat ook sneller nemen en vanwege de jongen leeft sneller afhankelijk van worden. Dus ik zeg houden zo. Als ze aan softdrugz willen komen lukt ze dat toch wel. My two bits
Lang niet alle jongeren onder de 18 hebben minder levenservaring dan die daar boven, het ligt er maar net aan hoe je leven gaat. Ik heb veel levenservaring omdat ik veel mee heb gemaakt, dus dat vind ik geen goede reden. En jongeren komen ook zonder die coffeshops in contact met softdrugs. En mijn idee is dat alsj je bij un coffeshop haalt je juist minder snel in contact komt met harddrugs dan als je bij je eigen illegale dealertje gaat halen!!!
Het Boeit niet vanaf dat kindjes onder de 18 blowen maar het gaat erom dat ze het goed doen en ik ben het er mee eens dat ze eigenlijk helemaal niet mogen blowen maar zou ze dan op straat tegen en niet voor de shop want dat werkt niet. Want op straat zitten hele colonies hanggroep kindjes te blowen en te doen,
dus ga de straat op meneer politie manzo dan heb jij tenminste een coole school. bij onze watjes school ben je al superdom en wordt je redelijk gehaat als je alleen maar rookt in de 1e of soms 2e. en blowen dan vallen ze flauw.vash zei:ik krijg nu toch al mee bij de coffeshop en ik ben nu 15 dus aan softdrugs kome is geen probleem en het is niet zodat als je softdrugs gebruikt dan sneller aan de harddrugs gaat maar kijk voor mij is et geen probleem ik krijg me blowtje toch altijd wel maar voor al die andere gaste nie nie meekrijge vind ik et wel zeilig egt bijna onze hele schol blowt dus
Ga naar het volwassenenonderwijs...michieltjuh zei:zo dan heb jij tenminste een coole school. bij onze watjes school ben je al superdom en wordt je redelijk gehaat als je alleen maar rookt in de 1e of soms 2e. en blowen dan vallen ze flauw.vash zei:ik krijg nu toch al mee bij de coffeshop en ik ben nu 15 dus aan softdrugs kome is geen probleem en het is niet zodat als je softdrugs gebruikt dan sneller aan de harddrugs gaat maar kijk voor mij is et geen probleem ik krijg me blowtje toch altijd wel maar voor al die andere gaste nie nie meekrijge vind ik et wel zeilig egt bijna onze hele schol blowt dus
michieltjuh zei:zo dan heb jij tenminste een coole school. bij onze watjes school ben je al superdom en wordt je redelijk gehaat als je alleen maar rookt in de 1e of soms 2e. en blowen dan vallen ze flauw.vash zei:ik krijg nu toch al mee bij de coffeshop en ik ben nu 15 dus aan softdrugs kome is geen probleem en het is niet zodat als je softdrugs gebruikt dan sneller aan de harddrugs gaat maar kijk voor mij is et geen probleem ik krijg me blowtje toch altijd wel maar voor al die andere gaste nie nie meekrijge vind ik et wel zeilig egt bijna onze hele schol blowt dus
magik mijn mening hier niet vertellen??? jij bent zeker zo'n watje.ruubje zei:Ga naar het volwassenenonderwijs...michieltjuh zei:zo dan heb jij tenminste een coole school. bij onze watjes school ben je al superdom en wordt je redelijk gehaat als je alleen maar rookt in de 1e of soms 2e. en blowen dan vallen ze flauw.vash zei:ik krijg nu toch al mee bij de coffeshop en ik ben nu 15 dus aan softdrugs kome is geen probleem en het is niet zodat als je softdrugs gebruikt dan sneller aan de harddrugs gaat maar kijk voor mij is et geen probleem ik krijg me blowtje toch altijd wel maar voor al die andere gaste nie nie meekrijge vind ik et wel zeilig egt bijna onze hele schol blowt dus
Greetz, Nico

Sorrie hoor maar op het volwassenenonderwijs zitten allemaal afgekeurde mensen (zoals ik) die te lui zijn voor de 2e fase en allemaal van school getrapt zijn... Allemaal blowers en spijbelaars enzo. Ik snap jouw reactie dus niet. Want we hebben geen last van "mietjes" zoals jij ze noemt.michieltjuh zei:magik mijn mening hier niet vertellen??? jij bent zeker zo'n watje.ruubje zei:Ga naar het volwassenenonderwijs...michieltjuh zei:zo dan heb jij tenminste een coole school. bij onze watjes school ben je al superdom en wordt je redelijk gehaat als je alleen maar rookt in de 1e of soms 2e. en blowen dan vallen ze flauw.vash zei:ik krijg nu toch al mee bij de coffeshop en ik ben nu 15 dus aan softdrugs kome is geen probleem en het is niet zodat als je softdrugs gebruikt dan sneller aan de harddrugs gaat maar kijk voor mij is et geen probleem ik krijg me blowtje toch altijd wel maar voor al die andere gaste nie nie meekrijge vind ik et wel zeilig egt bijna onze hele schol blowt dus
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."