#1
Zoiets doe je toch niet ![:angry:]()
bron; waarmaarraar.nlTILBURG - Na de hele dag met je nichtje van 6 opgetrokken te hebben in de Efteling, ben je wel toe aan een beetje wiet. Maar aangezien je geen kinderen mee kunt nemen naar de coffeeshop, zet je haar gewoon even ergens neer. Net alsof je je fiets parkeert. Agenten zagen het meisje om half negen 's avonds staan in het station van Tilburg en vroegen of ze misschien op iemand stond te wachten. Ze vertelde dat haar neef even moest plassen. De agenten besloten de jongeman op te wachten en vroegen hem om opheldering. Hij biechtte toen op dat hij wiet was gaan kopen. Dat leverde hem een standje op, waarna de jongen beloofde dat hij het ook zelf aan de ouders van zijn nichtje zou vertellen.


matthijs zei:Die jongen ging even wat wiet halen en liet zijn nichtje 3 minuten buiten staan. Dat kan opzich nog wel. Beetje raar dat ze absoluut niet naar binnen mocht, die gast ging alleen maar halen.
caatje zei:matthijs zei:Die jongen ging even wat wiet halen en liet zijn nichtje 3 minuten buiten staan. Dat kan opzich nog wel. Beetje raar dat ze absoluut niet naar binnen mocht, die gast ging alleen maar halen.
Een coffeeshop heeft regels als het om leeftijd gaat. Waarom zouden hun risico lopen om iemand van 6? En dan dit...s'avonds om 20.30u, op het station waar van allerlei gespuis rondsjouwt ...(kheb ook in Tilburg gewoond dus weet waar ik het over heb) Hoe zou jij je voelen als het om jou kind/zusje of nichtje zou gaan?
caatje zei:matthijs zei:Die jongen ging even wat wiet halen en liet zijn nichtje 3 minuten buiten staan. Dat kan opzich nog wel. Beetje raar dat ze absoluut niet naar binnen mocht, die gast ging alleen maar halen.
Een coffeeshop heeft regels als het om leeftijd gaat. Waarom zouden hun risico lopen om iemand van 6? En dan dit...s'avonds om 20.30u, op het station waar van allerlei gespuis rondsjouwt ...(kheb ook in Tilburg gewoond dus weet waar ik het over heb) Hoe zou jij je voelen als het om jou kind/zusje of nichtje zou gaan?
matthijs zei:Ben bang dat ik het niet zo erg vind. Is het waarschijnlijk wel.
Ben een man en 18. Moederinstinct moet nog komen. Valt me op dat ook vooral vrouwen het veroordelen of ligt dat nou aan mij.
Intoxicated zei:dat is wel erg...
je kan ook je hele leven in angst leven
Play_bunny zei:matthijs zei:Ben bang dat ik het niet zo erg vind. Is het waarschijnlijk wel.
Ben een man en 18. Moederinstinct moet nog komen. Valt me op dat ook vooral vrouwen het veroordelen of ligt dat nou aan mij.
Dat is wel heel erg dat je dat nog niet door hebt dat het in deze maatschappij niet kan om een meisje/vrouw alleen te laten (Vaak ongeacht leeftijd) op een donker station. Het heeft ook helemaal niets met moederinstinct te maken, maar puur met het bewust zijn van de gevaren in de huidige maatschappij, zonder krampachtig daarmee om te gaan.
Neem je niets kwalijk, maar denk eens heel goed na over hoe de maatschappij in elkaar steekt en lees vooral eens wat kranten. Dan lees je vaak genoeg verhalen over verkrachtingen en moord op (jonge) meisjes/vrouwen. En denk dan eens na over het feit als het jouw nichtje is, die verkracht is, of vermoord. Hopelijk ben je je dan iets meer bewust van de gevaren die er zijn, zeker voor meisjes/vrouwen.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."