Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWiet belangrijker dan 6-jarig nichtje

Wiet belangrijker dan 6-jarig nichtje

26 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Mensen! Ontopic graag. :)
G
GewoonVOLLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ontopic: Echt weer iets voor iemand uit zo'n kutgehucht las TILBURG. :wave:
n
nutsssLid
01-01-2024, 00:00
#3
Pardon? Dit voegt niet zo veel toe denk ik.
ga op msn ruzie maken. en boos wezen.
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#4
matthijs zei:
Die jongen ging even wat wiet halen en liet zijn nichtje 3 minuten buiten staan. Dat kan opzich nog wel. Beetje raar dat ze absoluut niet naar binnen mocht, die gast ging alleen maar halen.
Klik om te vergroten...

Een coffeeshop heeft regels als het om leeftijd gaat. Waarom zouden hun risico lopen om iemand van 6? En dan dit...s'avonds om 20.30u, op het station waar van allerlei gespuis rondsjouwt ...(kheb ook in Tilburg gewoond dus weet waar ik het over heb) Hoe zou jij je voelen als het om jou kind/zusje of nichtje zou gaan?
y
yellowmoonLid
01-01-2024, 00:00
#5
het is zeker geen goeie gezicht als je je nicht van 6 even buiten de coffeshop laat staan en naar binnen ga om wiet te gaan halen

maar zelf zou ik nooit doen hoor, als mijn pa of ma dat hoort durf ik huis niet meer in
P
Play_bunnyLid
01-01-2024, 00:00
#6
Een meisje van 6 jaar achterlaten op het station voor wat stom wiet. Sorry hoor, maar dan spoor je echt niet. Dan heb je echt ergens een steekje los zitten. Wacht dan gewoon met halen totdat je dat grietje thuis hebt gebracht. Je gaat toch geen risico's nemen met je nichtje voor wat stom wiet?!
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#7
caatje zei:
matthijs zei:
Die jongen ging even wat wiet halen en liet zijn nichtje 3 minuten buiten staan. Dat kan opzich nog wel. Beetje raar dat ze absoluut niet naar binnen mocht, die gast ging alleen maar halen.
Klik om te vergroten...

Een coffeeshop heeft regels als het om leeftijd gaat. Waarom zouden hun risico lopen om iemand van 6? En dan dit...s'avonds om 20.30u, op het station waar van allerlei gespuis rondsjouwt ...(kheb ook in Tilburg gewoond dus weet waar ik het over heb) Hoe zou jij je voelen als het om jou kind/zusje of nichtje zou gaan?
Klik om te vergroten...

Ben bang dat ik het niet zo erg vindt. Is het waarschijnlijk wel.
Ben een man en 18. Moederinstinct moet nog komen. Valt me op dat ook vooral vrouwen het veroordelen of ligt dat nou aan mij.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."