#1
Mensen! Ontopic graag. ![:)]()

matthijs zei:Die jongen ging even wat wiet halen en liet zijn nichtje 3 minuten buiten staan. Dat kan opzich nog wel. Beetje raar dat ze absoluut niet naar binnen mocht, die gast ging alleen maar halen.
caatje zei:matthijs zei:Die jongen ging even wat wiet halen en liet zijn nichtje 3 minuten buiten staan. Dat kan opzich nog wel. Beetje raar dat ze absoluut niet naar binnen mocht, die gast ging alleen maar halen.
Een coffeeshop heeft regels als het om leeftijd gaat. Waarom zouden hun risico lopen om iemand van 6? En dan dit...s'avonds om 20.30u, op het station waar van allerlei gespuis rondsjouwt ...(kheb ook in Tilburg gewoond dus weet waar ik het over heb) Hoe zou jij je voelen als het om jou kind/zusje of nichtje zou gaan?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."