Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWiet belangrijker dan 6-jarig nichtje

Wiet belangrijker dan 6-jarig nichtje

26 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
I
IntoxicatedLid
01-01-2024, 00:00
#1
of reageren niet al te overdreven.

andere kijk: mannen zien dat soort dingen niet... :flushed:

En de meeste mensen weten ook wel dat ze in een kutomgeving zitten met een hele hoop malloten die je allemaal rare dingen aan kunnen doen. Hoe kun je ook anders denken als je naar het nieuws kijkt.
P
Play_bunnyLid
01-01-2024, 00:00
#2
dat is waar, daar heb je gelijk in, maar dat is met bijna alle mannen wel zo. Die zien dat soort dingen niet (of willen het niet zien :) )

@ Intoxicated: Dat hoeft helemaal niet. Als je maar bewust bent in wat voor omgeving je bent. Ik kijk nooit achter me, dat is namelijk al een teken van zwakheid :) . Maar zoals ik net al zei, de meeste mannen hebben daar een andere kijk op dan de meeste vrouwen.
b
buzzyLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik kom net uit de shop en een vader die nam gewoon zijn zoontje van 5 ofzo mee naar binnen, daar waren ze niet blij mee :P
G
GewoonVOLLid
01-01-2024, 00:00
#4
Play_bunny zei:
Een meisje van 6 jaar achterlaten op het station voor wat stom wiet. Sorry hoor, maar dan spoor je echt niet. Dan heb je echt ergens een steekje los zitten. Wacht dan gewoon met halen totdat je dat grietje thuis hebt gebracht. Je gaat toch geen risico's nemen met je nichtje voor wat stom wiet?!
Klik om te vergroten...
:hearteyes: Hvj :hearteyes:
L
LanaLid
01-01-2024, 00:00
#5
buzzy zei:
Ik kom net uit de shop en een vader die nam gewoon zijn zoontje van 5 ofzo mee naar binnen, daar waren ze niet blij mee :P
Klik om te vergroten...

Zeiden ze er wat van, of keken ze gewoon afkeurend?
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#6
Offtopic Bullshit van Minn, GewoonVOL, Frisko en Saivy verwijderd.

Het zijn ook altijd dezelfde !!!

:tongueout:
s
slunseLid
01-01-2024, 00:00
#7
ik zou eerder een kind van 6 meenemen naar binnen dan een kind van bv. 12 die wel al beseft dat er zoiets als weed bestaat
j
jajaLid
01-01-2024, 00:00
#8
Had ie zelf ff buiten moeten wachten, en z'n nichtje de wiet laten halen?
d
davieLid
01-01-2024, 00:00
#9
Zoiets doe je toch niet :angry:
G
GewoonVOLLid
01-01-2024, 00:00
#10
TILBURG - Na de hele dag met je nichtje van 6 opgetrokken te hebben in de Efteling, ben je wel toe aan een beetje wiet. Maar aangezien je geen kinderen mee kunt nemen naar de coffeeshop, zet je haar gewoon even ergens neer. Net alsof je je fiets parkeert. Agenten zagen het meisje om half negen 's avonds staan in het station van Tilburg en vroegen of ze misschien op iemand stond te wachten. Ze vertelde dat haar neef even moest plassen. De agenten besloten de jongeman op te wachten en vroegen hem om opheldering. Hij biechtte toen op dat hij wiet was gaan kopen. Dat leverde hem een standje op, waarna de jongen beloofde dat hij het ook zelf aan de ouders van zijn nichtje zou vertellen.
Klik om te vergroten...
bron; waarmaarraar.nl


:rolleyes:
n
needlefreakLid
01-01-2024, 00:00
#11
Tijdje geleden heeft een verslaafd koppel hun kind(eren) bij een dakloze gelaten toen ze drugs gingen kopen in Antwerpen.
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#12
Die jongen ging even wat wiet halen en liet zijn nichtje 3 minuten buiten staan. Dat kan opzich nog wel. Beetje raar dat ze absoluut niet naar binnen mocht, die gast ging alleen maar halen.
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik vind het zielig dat die jongen niet nog een klein beetje kon wachten om wiet te halen, zoiets doe je nu eenmaal niet.
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Mensen! Ontopic graag. :)
G
GewoonVOLLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ontopic: Echt weer iets voor iemand uit zo'n kutgehucht las TILBURG. :wave:
n
nutsssLid
01-01-2024, 00:00
#16
Pardon? Dit voegt niet zo veel toe denk ik.
ga op msn ruzie maken. en boos wezen.
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#17
matthijs zei:
Die jongen ging even wat wiet halen en liet zijn nichtje 3 minuten buiten staan. Dat kan opzich nog wel. Beetje raar dat ze absoluut niet naar binnen mocht, die gast ging alleen maar halen.
Klik om te vergroten...

Een coffeeshop heeft regels als het om leeftijd gaat. Waarom zouden hun risico lopen om iemand van 6? En dan dit...s'avonds om 20.30u, op het station waar van allerlei gespuis rondsjouwt ...(kheb ook in Tilburg gewoond dus weet waar ik het over heb) Hoe zou jij je voelen als het om jou kind/zusje of nichtje zou gaan?
y
yellowmoonLid
01-01-2024, 00:00
#18
het is zeker geen goeie gezicht als je je nicht van 6 even buiten de coffeshop laat staan en naar binnen ga om wiet te gaan halen

maar zelf zou ik nooit doen hoor, als mijn pa of ma dat hoort durf ik huis niet meer in
P
Play_bunnyLid
01-01-2024, 00:00
#19
Een meisje van 6 jaar achterlaten op het station voor wat stom wiet. Sorry hoor, maar dan spoor je echt niet. Dan heb je echt ergens een steekje los zitten. Wacht dan gewoon met halen totdat je dat grietje thuis hebt gebracht. Je gaat toch geen risico's nemen met je nichtje voor wat stom wiet?!
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#20
caatje zei:
matthijs zei:
Die jongen ging even wat wiet halen en liet zijn nichtje 3 minuten buiten staan. Dat kan opzich nog wel. Beetje raar dat ze absoluut niet naar binnen mocht, die gast ging alleen maar halen.
Klik om te vergroten...

Een coffeeshop heeft regels als het om leeftijd gaat. Waarom zouden hun risico lopen om iemand van 6? En dan dit...s'avonds om 20.30u, op het station waar van allerlei gespuis rondsjouwt ...(kheb ook in Tilburg gewoond dus weet waar ik het over heb) Hoe zou jij je voelen als het om jou kind/zusje of nichtje zou gaan?
Klik om te vergroten...

Ben bang dat ik het niet zo erg vindt. Is het waarschijnlijk wel.
Ben een man en 18. Moederinstinct moet nog komen. Valt me op dat ook vooral vrouwen het veroordelen of ligt dat nou aan mij.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."