#1
We're gonna have to execute some rich important people,
gonna burn down all the churches and topple all the steeples
gonna burn down all the churches and topple all the steeples
Marklar zei:Gaan we weer![]()

yellowmoon zei:wie heeft nou last van coffeeshops eigenlijk![]()
TeQ zei:Leuk hoe mensen die hoogst waarschijnlijk zelf nooit wat hebben gedaan en op de scheet van de VS meewaaien gaan bepalen hoe het drugsbeleid moet.
Luister eens naar de professionals op dit gebied! Die zeggen toch wat anders...
En dat xtc... tjah... blijf het minder link vinden dan bv. alcohol, vooral als het positief getest is.
Play_bunny zei:yellowmoon zei:wie heeft nou last van coffeeshops eigenlijk![]()
Mensen die graag zeuren en die vaak ook niets van wat voor soort drugs dan ook af weten
023User zei:Play_bunny zei:yellowmoon zei:wie heeft nou last van coffeeshops eigenlijk![]()
Mensen die graag zeuren en die vaak ook niets van wat voor soort drugs dan ook af weten
Ja ze willen de Superfly ook maar al te graag weg hebben.
( Enigste shop in Hoofddorp voor de mensen die dat niet weten :P )
BillyBilo zei:We're gonna have to execute some rich important people,
gonna burn down all the churches and topple all the steeples
Psilo zei:Ik zou het een achteruitgang vinden van een geciviliseerde maatschappij.
In mijn opinie moet je duidelijk maken op alle manieren dat er grote bezwaren zijn aan het gebruik van drugs. Als je toch besluit dit te doen is het je eigen verantwoordelijke keus.
Ik kan me zo ergeren aan politici die mij zo nodig moeten vertellen wat wel en niet mag op (zeer) persoonlijk vlak.
Als ik in een strakke roze onderbroek in mijn kamer wil rondlopen met een muizenval om mijn mannelijke dingetje (gordijnen dicht) dan hoeft één of andere (meestal christelijke) politicus mij niet te vertellen dat ik dat niet mag....... Als ik hierdoor nooit meer een erectie kan krijgen is dat mijn eigen keus....
Dan ga je geen muizenvallen verbieden, dan ga je voorlichting geven.
vlaemink zei:Als ik een joint op mijn kamer rook, who the fuck heeft daar dan last van vraag ik mij af.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."