#1
Psykaholik zei:de maatschapij, zijn wijBillyBilo zei:Waarom heb ik het idee dat het gewoon al te laat is met de maatschappij.
waarom word ik dan nu je dit zegt zo vervuld met zelf medelijden?
Psykaholik zei:de maatschapij, zijn wijBillyBilo zei:Waarom heb ik het idee dat het gewoon al te laat is met de maatschappij.
BillyBilo zei:Psykaholik zei:de maatschapij, zijn wijBillyBilo zei:Waarom heb ik het idee dat het gewoon al te laat is met de maatschappij.
waarom word ik dan nu je dit zegt zo vervuld met zelf medelijden?
zommes zei:BillyBilo zei:Psykaholik zei:de maatschapij, zijn wijBillyBilo zei:Waarom heb ik het idee dat het gewoon al te laat is met de maatschappij.
waarom word ik dan nu je dit zegt zo vervuld met zelf medelijden?
Omdat je die keuze maakt.
-spaceman- zei:dit is dramatisch.. waarom denkt de overeheid alles te weten.. wat goed en slecht voor ons is... we zitten met een probleem, met een arrogante-betweters, de overheid
-spaceman- zei:dit is dramatisch.. waarom denkt de overeheid alles te weten.. wat goed en slecht voor ons is... we zitten met een probleem, met een arrogante-betweters, de overheid
Eier zei:Criminele jeugd is sowieso achterlijk. Die figuren moeten gewoon dood.

deadlock zei:Ik vind de reacties in de trend van; Waarom mag ik het zelf niet weten enzo. Eigenlijk een beetje vreemd.
Drugs zijn gevaarlijk. Punt. En de regering is er om je te beschermen. Ook tegen jezelf. Je moet ook niet voor niets licht aan op de fiets, zodat je gezien kan worden.
Daarnaast is het niet zo moeilijk om een paar etmalen zonder drugs wakker te blijven, maar het is even oefenen.
Begrijp me niet verkeerd. Ik ben voorstander van het gebruik van drugs, maar ik snap de tegenargumentatie héél erg goed.
Hmm. "de mensen hier", "jij" en dergelijke weten dat donders goed.-spaceman- zei:deadlock zei:Ik vind de reacties in de trend van; Waarom mag ik het zelf niet weten enzo. Eigenlijk een beetje vreemd.
Drugs zijn gevaarlijk. Punt. En de regering is er om je te beschermen. Ook tegen jezelf. Je moet ook niet voor niets licht aan op de fiets, zodat je gezien kan worden.
Daarnaast is het niet zo moeilijk om een paar etmalen zonder drugs wakker te blijven, maar het is even oefenen.
Begrijp me niet verkeerd. Ik ben voorstander van het gebruik van drugs, maar ik snap de tegenargumentatie héél erg goed.
Ik zou me niet voor kunnen stellen dat de mensen hier niet weten dat drugs gevaarlijk zijn.. ook zou ik me niet voor kunnen stellen dat hier mensen tussen zitten die niet verantwoordelijk met drugs om kunnen gaan...(er zijn uitzonderingen).. dus nogmaals, what the fuck bemoeit de overheid zich ermee of ik wel of geen drugs kan/mag/moet gebruiken!?
Psykaholik zei:maar ik snap het niet goed.
alle feesten zijn toch drugsvrij niet ?????????
er staat toch altijd overal op NO weapons and NO drugs en het is toch overduidelijk dat iedereen zich der aan houd he
ik denk dat hij het sarcastisch bedoeldePsycho_Chrono zei:Psykaholik zei:maar ik snap het niet goed.
alle feesten zijn toch drugsvrij niet ?????????
er staat toch altijd overal op NO weapons and NO drugs en het is toch overduidelijk dat iedereen zich der aan houd he
Mwua het is algemeen bekend dat er op veel feesten nogal flink genuttigd word. Zo hoorde ik van mijn vriendin dat na een of ander Hardcore feest de grond echt bezaait lag met verboden middelen, en mensen hun drugs gratis uitdeelde omdat ze het niet meer wilden gebruiken / naar huis gingen.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."