#1
-spaceman- zei:Eier zei:Criminele jeugd is sowieso achterlijk. Die figuren moeten gewoon dood.
idd, toch allemaal die zelfde types... ze brengen haat in de samenleving, dat is hun doel!![]()
je hebt ook criminele jeugd die gewoon protesteren tegen het systeem en daarvoor helemaal niet haatdragend zijn tov andere mensen maar wel tov de machthebbers en alle regeltjes
Ik spreek hier voor mezelf en behoor zeker niet tot het type van criminele jeugd dat jij bedoeld dus...graag ff je vooroordelen opschorten


belgium for lifze!!