Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsafspraken over drugsvrije feesten

afspraken over drugsvrije feesten

37 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
O
ObytLid
01-01-2024, 00:00
#1
-spaceman- zei:
Eier zei:
Criminele jeugd is sowieso achterlijk. Die figuren moeten gewoon dood.
Klik om te vergroten...

idd, toch allemaal die zelfde types... ze brengen haat in de samenleving, dat is hun doel! :angry:
Klik om te vergroten...

je hebt ook criminele jeugd die gewoon protesteren tegen het systeem en daarvoor helemaal niet haatdragend zijn tov andere mensen maar wel tov de machthebbers en alle regeltjes

Ik spreek hier voor mezelf en behoor zeker niet tot het type van criminele jeugd dat jij bedoeld dus...graag ff je vooroordelen opschorten
B
BillyBiloLid
01-01-2024, 00:00
#2
Obyt zei:
-spaceman- zei:
Eier zei:
Criminele jeugd is sowieso achterlijk. Die figuren moeten gewoon dood.
Klik om te vergroten...

idd, toch allemaal die zelfde types... ze brengen haat in de samenleving, dat is hun doel! :angry:
Klik om te vergroten...

je hebt ook criminele jeugd die gewoon protesteren tegen het systeem en daarvoor helemaal niet haatdragend zijn tov andere mensen maar wel tov de machthebbers en alle regeltjes

Ik spreek hier voor mezelf en behoor zeker niet tot het type van criminele jeugd dat jij bedoeld dus...graag ff je vooroordelen opschorten
Klik om te vergroten...


inderdaad fuck de definitie van crimineel, sta op en vernietig.
d
deadlockLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hebben jullie er wel eens over nagedacht dat wij het systeem zijn en maken, en dat apathisch op de bank hangen zitten filosoferen over wat je zou doen met een miljard, of dom denken over het oplossen van wereldproblemen, hoe leuk ook, zo ongeveer hetzelfde is als niets doen?
K
KataStrofeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Indeed :)

"You can't fuck the system, unless you're inside the system" :sunglasses:

en wat die nieuwe anti-drugsregeling op feesten betreft; lijkt me de zoveelste poging die geen zoden aan de dijk gaat zetten voor de gemiddelde gebruiker :mrgreen:
O
ObytLid
01-01-2024, 00:00
#5
deadlock zei:
Hebben jullie er wel eens over nagedacht dat wij het systeem zijn en maken, en dat apathisch op de bank hangen zitten filosoferen over wat je zou doen met een miljard, of dom denken over het oplossen van wereldproblemen, hoe leuk ook, zo ongeveer hetzelfde is als niets doen?
Klik om te vergroten...

Wie zegt er dat we buiten hier onze ideeen te verkondigen ook daadwerkelijk nix proberen om het systeem te veranderen?

Als op school bv. regelingen me niet aanstaan ga ik dat ook gewoon aankaarten bij de directie, als zij vervolgens met belachelijke redeneringen en argumenten komen, dan start ik gwn een "revolutie'tje" en start een protestactie, al dan niet vreedzaam.
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#6
Obyt zei:
deadlock zei:
Hebben jullie er wel eens over nagedacht dat wij het systeem zijn en maken, en dat apathisch op de bank hangen zitten filosoferen over wat je zou doen met een miljard, of dom denken over het oplossen van wereldproblemen, hoe leuk ook, zo ongeveer hetzelfde is als niets doen?
Klik om te vergroten...

Wie zegt er dat we buiten hier onze ideeen te verkondigen ook daadwerkelijk nix proberen om het systeem te veranderen?

Als op school bv. regelingen me niet aanstaan ga ik dat ook gewoon aankaarten bij de directie, als zij vervolgens met belachelijke redeneringen en argumenten komen, dan start ik gwn een "revolutie'tje" en start een protestactie, al dan niet vreedzaam.
Klik om te vergroten...

Op een school kun je dat proberen, tegen de regering sta je echt in je eentje, met hoeveel man je ook bent mijn beste man, de regering heeft het voor het zeggen. Als het volk kwaad is, maar de regering perse iets wil, doen ze het toch, en anders wel via een andere weg. Je kunt tegen de regering schoppen wat je wil, uiteindelijk is het vrij nutteloos.
O
ObytLid
01-01-2024, 00:00
#7
Psycho_Chrono zei:
Obyt zei:
deadlock zei:
Hebben jullie er wel eens over nagedacht dat wij het systeem zijn en maken, en dat apathisch op de bank hangen zitten filosoferen over wat je zou doen met een miljard, of dom denken over het oplossen van wereldproblemen, hoe leuk ook, zo ongeveer hetzelfde is als niets doen?
Klik om te vergroten...

Wie zegt er dat we buiten hier onze ideeen te verkondigen ook daadwerkelijk nix proberen om het systeem te veranderen?

Als op school bv. regelingen me niet aanstaan ga ik dat ook gewoon aankaarten bij de directie, als zij vervolgens met belachelijke redeneringen en argumenten komen, dan start ik gwn een "revolutie'tje" en start een protestactie, al dan niet vreedzaam.
Klik om te vergroten...

Op een school kun je dat proberen, tegen de regering sta je echt in je eentje, met hoeveel man je ook bent mijn beste man, de regering heeft het voor het zeggen. Als het volk kwaad is, maar de regering perse iets wil, doen ze het toch, en anders wel via een andere weg. Je kunt tegen de regering schoppen wat je wil, uiteindelijk is het vrij nutteloos.
Klik om te vergroten...

Spijtig genoeg is het inderdaad zo, tot het volk eindelijk eens tot het verstnad komt dat wij met zoveel meer zijn, en als we willen het hele systeem kunnen boycotten, maar dan moet het volk samen voor hetzelfde gaan...

United We Are Strong
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#8
Inderdaad...maar de hoop bij de mensen is er een beetje uit denk ik. Komt ook door de inmiddels jarenlange indoctrinatie van haat. Plus is het tegenwoordig heel moeilijk om mensen te vinden die de daad bij hun woord voegen :(
O
ObytLid
01-01-2024, 00:00
#9
Psycho_Chrono zei:
Inderdaad...maar de hoop bij de mensen is er een beetje uit denk ik. Komt ook door de inmiddels jarenlange indoctrinatie van haat. Plus is het tegenwoordig heel moeilijk om mensen te vinden die de daad bij hun woord voegen :(
Klik om te vergroten...

Inderdaad de wereld loopt vol met hypocriete onverdraagzame mensen, maar er is altijd hoop. De vergrijzing van de maatschappij is daar natuurlijk ook niet echt goed voor want die zijn natuurlijk veel te conservatief... Het zal van de nieuwe generatie moeten komen
d
deadlockLid
01-01-2024, 00:00
#10
Obyt, ik vind het heel mooi hoe jij er tegenaan kijkt. Maar over het algemeen denk ik dat de gemiddelde nederlander een stuk apatischer is dan jij en ik. En daarom verandert er nix.

Psycho: Ik ben het gedeeltelijk met je eens. Ik ben er niet van overtuigd dat de regering een monolitische instelling is waar nix mee te bespreken valt. Daarom ben ik ook actief SP lid zeg maar.
S
SolidiusLid
01-01-2024, 00:00
#11
Het wordt echt tijd dat er een nieuwe politieke partij komt die 'onze' (nieuwe generatie) wensen vertegenwoordigt.

Als het aan de Christenen Unie ligt lopen we over een paar jaar weer met sandalen en ongeschoren baard een pelgrimstocht door de bagger :rolleyes:
O
ObytLid
01-01-2024, 00:00
#12
deadlock zei:
Obyt, ik vind het heel mooi hoe jij er tegenaan kijkt. Maar over het algemeen denk ik dat de gemiddelde nederlander een stuk apatischer is dan jij en ik. En daarom verandert er nix.

Psycho: Ik ben het gedeeltelijk met je eens. Ik ben er niet van overtuigd dat de regering een monolitische instelling is waar nix mee te bespreken valt. Daarom ben ik ook actief SP lid zeg maar.
Klik om te vergroten...

Daarom dat ik ook Belg ben, daar leeft de revolutionaire sfeer nog helemaal :confused:
j
jasperLid
01-01-2024, 00:00
#13
Obyt zei:
deadlock zei:
Obyt, ik vind het heel mooi hoe jij er tegenaan kijkt. Maar over het algemeen denk ik dat de gemiddelde nederlander een stuk apatischer is dan jij en ik. En daarom verandert er nix.

Psycho: Ik ben het gedeeltelijk met je eens. Ik ben er niet van overtuigd dat de regering een monolitische instelling is waar nix mee te bespreken valt. Daarom ben ik ook actief SP lid zeg maar.
Klik om te vergroten...


Daarom dat ik ook Belg ben, daar leeft de revolutionaire sfeer nog helemaal :confused:
Klik om te vergroten...

hell yeah :rock: :rockband: belgium for lifze!!
B
BillyBiloLid
01-01-2024, 00:00
#14
Waarom heb ik het idee dat het gewoon al te laat is met de maatschappij.
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#15
BillyBilo zei:
Waarom heb ik het idee dat het gewoon al te laat is met de maatschappij.
Klik om te vergroten...
de maatschapij, zijn wij
B
BillyBiloLid
01-01-2024, 00:00
#16
Psykaholik zei:
BillyBilo zei:
Waarom heb ik het idee dat het gewoon al te laat is met de maatschappij.
Klik om te vergroten...
de maatschapij, zijn wij
Klik om te vergroten...

waarom word ik dan nu je dit zegt zo vervuld met zelf medelijden?
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#17
BillyBilo zei:
Psykaholik zei:
BillyBilo zei:
Waarom heb ik het idee dat het gewoon al te laat is met de maatschappij.
Klik om te vergroten...
de maatschapij, zijn wij
Klik om te vergroten...

waarom word ik dan nu je dit zegt zo vervuld met zelf medelijden?
Klik om te vergroten...

Omdat je die keuze maakt.
B
BillyBiloLid
01-01-2024, 00:00
#18
zommes zei:
BillyBilo zei:
Psykaholik zei:
BillyBilo zei:
Waarom heb ik het idee dat het gewoon al te laat is met de maatschappij.
Klik om te vergroten...
de maatschapij, zijn wij
Klik om te vergroten...

waarom word ik dan nu je dit zegt zo vervuld met zelf medelijden?
Klik om te vergroten...

Omdat je die keuze maakt.
Klik om te vergroten...

Het was slechts sarcasme

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."