Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumswandelaar vind 150 kg cocaine

wandelaar vind 150 kg cocaine

51 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
c
cuntLid
01-01-2024, 00:00
#1
(Novum) - Een wandelaar heeft langs de Nieuwe Waterweg bij Maassluis tassen met 150 kilo cocaïne gevonden. Politie en justitie zijn begonnen aan een onderzoek naar de herkomst, meldt het Openbaar Ministerie dinsdag.


De drugs, in 142 pakketten, zijn op zondag 6 mei gevonden. Het Harc-team, een samenwerkingsverband tussen de Zeehavenpolitie, douane en de fiscale opsporingsdienst FIOD-ECD, vermoedt dat een bemanningslid van een passerend schip de tassen te water heeft gelaten. Het zou de bedoeling zijn geweest dat ze werden opgevist. De drugs zijn zo'n zes miljoen euro waard.
Klik om te vergroten...

bron: http://www.nieuws.nl/462372

toch maar is gaan wandelen :wave:
A
AkingLid
01-01-2024, 00:00
#2
en het nog naar de pliessie brengen ook :smilingimp: :angry: :openmouth: :( :openmouth: :confused:
A
Armani7Lid
01-01-2024, 00:00
#3
ik heb is 11 gram gevonden maar 150 kilo, jawadde :tongueout:
P
Play_bunnyLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik had het van de week gelezen in de Spits.
Het Harc-team, een samenwerkingsverband tussen de Zeehavenpolitie, douane en de fiscale opsporingsdienst FIOD-ECD, vermoedt dat een bemanningslid van een passerend schip de tassen te water heeft gelaten. Het zou de bedoeling zijn geweest dat ze werden opgevist.
Klik om te vergroten...
helaas was een wandelaar ze voor. Das ook minder :) daar gaat je zes miljoen euro :wave:
F
Fishhead07Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Armani7 zei:
ik heb is 11 gram gevonden maar 150 kilo, jawadde :tongueout:
Klik om te vergroten...

Nou met 11 gram ben ik ook te vreden :P Mooi als ik het had gevonden had ik niet de hele 150 kilo meegenomen maar een kilotje of 50 ofzo de rest laten liggen en boeken als de malle :P is al 2miljoen :grin:

:wave:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#6
ik wandel heel veel ... helaas nooit daar.

Dus ik zal mijn neus open houden !!

:wave:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#7
En weer zo'n lul die het naar de smeris brengt! Daar kan je toch niet bij met je hoofd?
D
DissonantLid
01-01-2024, 00:00
#8
Hoe gaan die dat weten? Misschien als je heel die 150 kilo meeneemt en verkoopt aan dumpingprijzen.

Maar als gewone wandelaar kun je geen 150 kilo onder je arm nemen he

Neem gewoon 5 paketten van een kilo mee en je bent ook al rijk
D
DissonantLid
01-01-2024, 00:00
#9
Echt

Zelfs al gebruikte ik niets van drugs, dan nog zou het in mij opkomen om er poen uit te slagen.
D
DjTripsLid
01-01-2024, 00:00
#10
mss was er meer dan 150 kilo en heeft die kerel zelf nog een grote lading maar heeft wat binnen gegeven om buiten schot te blijven ?
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Nou ik zou het toch niet riskeren om die cocaine mee te nemen en dan te verkopen, en dan later een bende woedende drugsdealers op mn dak te krijgen..
B
BrandonLid
01-01-2024, 00:00
#12
Serenity zei:
Wedden dat ie de helft thuis heeft gehouden? Zo niet, dan is ie GOED gek :P
Klik om te vergroten...

true, maar zulke hoeveelheden worden ook niet zomaar door wat kleine dealertjes versleept. Daar zitten wel de wat 'gevaarlijkere' jongens achter! Zou zelf ook wel een beetje huiverig zijn :wave:
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#13
Alles zou ik niet mee nemen, maar toch zeker een paar kilo's, want ineens met 150 kg thuis aankomen is nu niet echt discreet he :).
D
DoerakLid
01-01-2024, 00:00
#14
Nu is de vraag natuurlijk wat je met de coke zou doen. Naar de politie, zoals de persoon in het artikel, houden voor eigen gebruik of wellicht voor de verkoop... :)
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#15
Verkoop en eigen gebruik natuurlijk :sunglasses:
G
GiowLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik denk wel dat hij een kilo of 5 - 10 thuis heeft voor het niet te laten opvallen. Nu denkt de politie dat hij alles heeft gegeven, maar wss is hij nu aan het snitsen :hearteyes: .
p
psychonaut'86Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Misschien was het wel 200 kilo... wie weet :P eerst naar huis gegaan om de 50 kilo weg te brengen en het dáárna pas gemeld aan de politie om een wit :P voetje te halen :mrgreen:
F
Fishhead07Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Giow zei:
Ik denk wel dat hij een kilo of 5 - 10 thuis heeft voor het niet te laten opvallen. Nu denkt de politie dat hij alles heeft gegeven, maar wss is hij nu aan het snitsen :hearteyes: .
Klik om te vergroten...

Haha als die wandelaar een beetje slim was had die wel wat meegenomen. Ik had als ik die wandelaar was een kilotje of 5 qa6 mee genomen dat kan je wle lopend meenemen. Aangezien het in zaken van iets meer dan een kilo verpakt zat :grin: De rest lkkr laten liggen en wachten tot dat iemand anders het bij de politie aangeeft zodat jij altijd buiten schit blijft :grin: Een kilotje voor eigen gebruik voor de komende jaren :P een paa kilotjes verkopen voor een leuk bedrag en binnen. Geld heel matig uitgeven en aan niet materieele dingen zodat het niet opvalt.

Tja het zou je maar overkomen :grin: Net zoals laatst in de supermarkt tussen de bananen een sootje sos en dan echte pure columbiaanse :hearteyes:

Tja de keuze lijkt me vrij makkelijk zeker als het om 150 kilo gaat of de politie nou 150 of 140 kilo vind boeid niet en maffia ofzo krijg je neit achter je aan die zijn al lang blij dat ze zelf niet gepakt zijn :P

En ze verliezen nu misschien 150 kilo maar hebben al lang weer 15000 kilo gesmokkeld ergens anders :P whahah die gasten zijn ook niet gek :wink:

:sunglasses:
F
Fishhead07Lid
01-01-2024, 00:00
#19
psychonaut'86 zei:
Misschien was het wel 200 kilo... wie weet :P eerst naar huis gegaan om de 50 kilo weg te brengen en het dáárna pas gemeld aan de politie om een wit :P voetje te halen :mrgreen:
Klik om te vergroten...

Zou kunnen zou kunnen. Ik had het zeker gedaan ik had wat meegenomen al was het maar een paar kilo :P

Maarja we zullen het nooit weten hoe het is gegaan :( Tenzij iemand die wandelaar kent hehe maar dan zitten ze nu samen te snuiven :P en geld te tellen :wink:

:sunglasses:
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#20
Waarom vind ik dit nu nooit niet??? Lekker zuivere coke snuiven, er geld mee verdienen en er zelf niets moeten insteken. Boehoeoeoeoeoeoe wat is het leven hard :).

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."