#1
en ik was vandaag nog zo blij dat ik 5 euro vond xD
Anne zei:en ik was vandaag nog zo blij dat ik 5 euro vond xD
Fishhead07 zei:Anne zei:en ik was vandaag nog zo blij dat ik 5 euro vond xD
Ik ben al blij als ik 2 euro vind :P heb echt nooit geluk met dat soort dingenvind nooit wat . Ach ja je weet wat ze zegge geluk is met de ..... tja :P haha
-spaceman- zei:Fishhead07 zei:Anne zei:en ik was vandaag nog zo blij dat ik 5 euro vond xD
Ik ben al blij als ik 2 euro vind :P heb echt nooit geluk met dat soort dingenvind nooit wat . Ach ja je weet wat ze zegge geluk is met de ..... tja :P haha
ik kan er over praten, ik ben degene waardoor mensen steeds geld vinden... ik verlies het altijd...

-spaceman- zei:cunt zei:en ik ben degene waardoor iedereen altijd in nieuwe kleding loopt. ben nu in een jaar tijd 2 vesten, 1 trui, een broek, een paar schoenen, 2 boxershorts & heel wat sokken kwijt geraakt ...-spaceman- zei:Fishhead07 zei:Anne zei:en ik was vandaag nog zo blij dat ik 5 euro vond xD
Ik ben al blij als ik 2 euro vind :P heb echt nooit geluk met dat soort dingenvind nooit wat . Ach ja je weet wat ze zegge geluk is met de ..... tja :P haha
ik kan er over praten, ik ben degene waardoor mensen steeds geld vinden... ik verlies het altijd...![]()
pfieuw... ik ben niet de eenige!![]()
ZI09 zei:Nu weet ik waarom die smerige bejaarden altijd hele dagen wandelen (':
"gezond bezig, beetje aan de lijn denken enzo"
Met waarschijnlijk een lichte nadruk op "lijn".

ja en als je dat gevonden hebt kan je nog heel lang verder snuffelenNatural_Mystic zei:Godver, waarom heb ik die shit niet gevonden. Toch maar eens vaker in het havengebied rondsnuffelen.
-spaceman- zei:Fishhead07 zei:Anne zei:en ik was vandaag nog zo blij dat ik 5 euro vond xD
Ik ben al blij als ik 2 euro vind :P heb echt nooit geluk met dat soort dingenvind nooit wat . Ach ja je weet wat ze zegge geluk is met de ..... tja :P haha
ik kan er over praten, ik ben degene waardoor mensen steeds geld vinden... ik verlies het altijd...
matthijs zei:-spaceman- zei:Fishhead07 zei:Anne zei:en ik was vandaag nog zo blij dat ik 5 euro vond xD
Ik ben al blij als ik 2 euro vind :P heb echt nooit geluk met dat soort dingenvind nooit wat . Ach ja je weet wat ze zegge geluk is met de ..... tja :P haha
ik kan er over praten, ik ben degene waardoor mensen steeds geld vinden... ik verlies het altijd...
Maar van me vindt standaard dingen... 5 euro, muntje van disco, muntgeld, geld in casino... Maar hij is dan ook een jood :P

davie zei:Ik denk dat het er niet zomaar lag. Als jij daar staat in te laden kan het goed zijn dat er ineens iemand onverwachts naast je staat om zijn spul op te halen. Ik denk dat het gewoon is afgegooid en kort daarop zou iemand het ophalen alleen diegene die er wandelde was net iets eerder. Kan je wel zeggen dat je het meeneemt of een groot gedeelte daarvan maar dat je misschien niet ver komt. Waarschijnlijk houdt iemand het in de gaten, maar vanwege de wandelaar of politie zijn ze gevlucht of te laat.
Als je het dan toch goed wil aanpakken ga je snel je bivaksmuts halen met een paar vrienden en knuppeld ze neer als zij het hebben ingeladen. Rij je gewoon weg en de auto in de fik. En als je daar het lef niet voor hebt dan kan je er beter vanaf blijven en niet met dat soort dingen bemoeien. Zij schieten namelijk wel en nemen geen genoegen met sorry ik zal het niet meer doen.
En wat betreft het meenemen voor eigen gebruik ik denk niet dat dat goed voor mij zou zijn. Ik denk dat ik als het op is direct naar verlavingszorg kan. Ik vind af en toe een grammetje wel lekker maar een kilo ofzo meenemen, nee niet voor mij hoor.
en ik ben degene waardoor iedereen altijd in nieuwe kleding loopt. ben nu in een jaar tijd 2 vesten, 1 trui, een broek, een paar schoenen, 2 boxershorts & heel wat sokken kwijt geraakt ...-spaceman- zei:Fishhead07 zei:Anne zei:en ik was vandaag nog zo blij dat ik 5 euro vond xD
Ik ben al blij als ik 2 euro vind :P heb echt nooit geluk met dat soort dingenvind nooit wat . Ach ja je weet wat ze zegge geluk is met de ..... tja :P haha
ik kan er over praten, ik ben degene waardoor mensen steeds geld vinden... ik verlies het altijd...


idd kdenk da je er nog spijt van zou hebben.. mss een kilootje of 5 meenemen welSaivy zei:Nou ik zou het toch niet riskeren om die cocaine mee te nemen en dan te verkopen, en dan later een bende woedende drugsdealers op mn dak te krijgen..
cunt zei:en ik ben degene waardoor iedereen altijd in nieuwe kleding loopt. ben nu in een jaar tijd 2 vesten, 1 trui, een broek, een paar schoenen, 2 boxershorts & heel wat sokken kwijt geraakt ...-spaceman- zei:Fishhead07 zei:Anne zei:en ik was vandaag nog zo blij dat ik 5 euro vond xD
Ik ben al blij als ik 2 euro vind :P heb echt nooit geluk met dat soort dingenvind nooit wat . Ach ja je weet wat ze zegge geluk is met de ..... tja :P haha
ik kan er over praten, ik ben degene waardoor mensen steeds geld vinden... ik verlies het altijd...![]()
Fat Freddy's cat zei:kijk je niet wat veel films?
In ieder geval is er wel waarschijnlijk iemand met een zwaar probleem als er 150 kg verdwijnen. Diegene die die daar legde is waarschijnlijk al dood.
Viervoudige moord in Hilvarenbeek
HILVARENBEEK - De ontzielde lichamen van vier mannen worden gevonden op het bosrijke landgoed De Blauwe Hoef in Hilvarenbeek.
Twee slachtoffers kunnen direct worden geïdentificeerd: de broers Polle (20) en Frank (1Taminiau, leden van de schatrijke zakenfamilie Taminiau-Enneking, die zeer bekend is in Tilburg en omgeving. Het gezin woont op het landgoed.
De andere twee doden blijken later de 39-jarige Nico van Golde en Rinus de Boer (45) uit Maastricht te zijn, beiden bekenden van de politie. Alle vier zijn in koelen bloede doodgeschoten.
Volgens de politie zijn de Maastrichtenaren het slachtoffer van een afrekening in het drugsmilieu geworden, waarvan Polle en Frank Taminiau ongewild getuige waren.
Toen de miljonairszonen in paniek op de vlucht sloegen, moeten de daders hen hebben achterhaald en hen naar de plek van de afrekening hebben teruggevoerd. Polle en Frank moeten 500 meter lang de dood in de ogen hebben gekeken. Vervolgens zijn zij standrechtelijk geëxecuteerd. Dramatisch genoeg worden hun stoffelijke overschotten door hun eigen ouders aangetroffen.
De gewelddadige dood van Polle en Frank is een ongekend drama voor de familie Taminiau. "Het waren zulke fijne jongens", zegt een trainer van de Tilburgse hockeyclub Were Di, waar de broers sportten. "Ze zijn daar op het verkeerde moment langsgekomen."
Het politieonderzoek naar de daders komt muurvast te zitten. Er wordt een beloning van maar liefst een ton voor de gouden tip uitgeloofd. Een oproep in het televisieprogramma Opsporing Verzocht levert 130 tips op.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."