Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumswandelaar vind 150 kg cocaine

wandelaar vind 150 kg cocaine

51 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
A
AnneLid
01-01-2024, 00:00
#1
en ik was vandaag nog zo blij dat ik 5 euro vond xD
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik rij nu al dagen rond voor 1 knap grammetje coke ....

:cry:

Het leven is oneerlijk verdeelt.

:hearteyes:
F
Fishhead07Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Anne zei:
en ik was vandaag nog zo blij dat ik 5 euro vond xD
Klik om te vergroten...

Ik ben al blij als ik 2 euro vind :P heb echt nooit geluk met dat soort dingen :( vind nooit wat . Ach ja je weet wat ze zegge geluk is met de ..... tja :P haha
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Fishhead07 zei:
Anne zei:
en ik was vandaag nog zo blij dat ik 5 euro vond xD
Klik om te vergroten...

Ik ben al blij als ik 2 euro vind :P heb echt nooit geluk met dat soort dingen :( vind nooit wat . Ach ja je weet wat ze zegge geluk is met de ..... tja :P haha
Klik om te vergroten...

ik kan er over praten, ik ben degene waardoor mensen steeds geld vinden... ik verlies het altijd...
F
Fishhead07Lid
01-01-2024, 00:00
#5
-spaceman- zei:
Fishhead07 zei:
Anne zei:
en ik was vandaag nog zo blij dat ik 5 euro vond xD
Klik om te vergroten...

Ik ben al blij als ik 2 euro vind :P heb echt nooit geluk met dat soort dingen :( vind nooit wat . Ach ja je weet wat ze zegge geluk is met de ..... tja :P haha
Klik om te vergroten...

ik kan er over praten, ik ben degene waardoor mensen steeds geld vinden... ik verlies het altijd...
Klik om te vergroten...

hhaha zo erg is het gelukkig nog net niet met me :P Ik verlies eigenlijk nooit wat :grin: maar vind ook nooit wat :(

Dus quite eigenlijk haha :wink:

Sterke spaceman met je verliezen :P

:wave:
Z
ZI09Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Nu weet ik waarom die smerige bejaarden altijd hele dagen wandelen (':


"gezond bezig, beetje aan de lijn denken enzo"




Met waarschijnlijk een lichte nadruk op "lijn".
F
Fishhead07Lid
01-01-2024, 00:00
#7
-spaceman- zei:
cunt zei:
-spaceman- zei:
Fishhead07 zei:
Anne zei:
en ik was vandaag nog zo blij dat ik 5 euro vond xD
Klik om te vergroten...

Ik ben al blij als ik 2 euro vind :P heb echt nooit geluk met dat soort dingen :( vind nooit wat . Ach ja je weet wat ze zegge geluk is met de ..... tja :P haha
Klik om te vergroten...

ik kan er over praten, ik ben degene waardoor mensen steeds geld vinden... ik verlies het altijd...
Klik om te vergroten...
en ik ben degene waardoor iedereen altijd in nieuwe kleding loopt. ben nu in een jaar tijd 2 vesten, 1 trui, een broek, een paar schoenen, 2 boxershorts & heel wat sokken kwijt geraakt ... :wave:
Klik om te vergroten...

pfieuw... ik ben niet de eenige! :wink:
Klik om te vergroten...

haha ik zorg ervoor dat de kinderen in afrika in mooi kleren lopen :grin: netjes me oude kleren naar het OIG. Ik vind nooit wat en zeker geen kleren :P Maar raak gelukkig ook nooit wat kwijt ben heel netjes en goed geordend.

:sunglasses:
F
Fishhead07Lid
01-01-2024, 00:00
#8
ZI09 zei:
Nu weet ik waarom die smerige bejaarden altijd hele dagen wandelen (':


"gezond bezig, beetje aan de lijn denken enzo"




Met waarschijnlijk een lichte nadruk op "lijn".
Klik om te vergroten...

hahaa :P en af en toe ff 150 kilo cocaine vinden zeker :P


:wave:
c
cuntLid
01-01-2024, 00:00
#9
Natural_Mystic zei:
Godver, waarom heb ik die shit niet gevonden. Toch maar eens vaker in het havengebied rondsnuffelen.
Klik om te vergroten...
ja en als je dat gevonden hebt kan je nog heel lang verder snuffelen
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#10
-spaceman- zei:
Fishhead07 zei:
Anne zei:
en ik was vandaag nog zo blij dat ik 5 euro vond xD
Klik om te vergroten...

Ik ben al blij als ik 2 euro vind :P heb echt nooit geluk met dat soort dingen :( vind nooit wat . Ach ja je weet wat ze zegge geluk is met de ..... tja :P haha
Klik om te vergroten...

ik kan er over praten, ik ben degene waardoor mensen steeds geld vinden... ik verlies het altijd...
Klik om te vergroten...

Maar van me vindt standaard dingen... 5 euro, muntje van disco, muntgeld, geld in casino... Maar hij is dan ook een jood :P
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#11
Wedden dat ie de helft thuis heeft gehouden? Zo niet, dan is ie GOED gek :P
F
Fishhead07Lid
01-01-2024, 00:00
#12
matthijs zei:
-spaceman- zei:
Fishhead07 zei:
Anne zei:
en ik was vandaag nog zo blij dat ik 5 euro vond xD
Klik om te vergroten...

Ik ben al blij als ik 2 euro vind :P heb echt nooit geluk met dat soort dingen :( vind nooit wat . Ach ja je weet wat ze zegge geluk is met de ..... tja :P haha
Klik om te vergroten...

ik kan er over praten, ik ben degene waardoor mensen steeds geld vinden... ik verlies het altijd...
Klik om te vergroten...

Maar van me vindt standaard dingen... 5 euro, muntje van disco, muntgeld, geld in casino... Maar hij is dan ook een jood :P
Klik om te vergroten...

hahah doet die goed :grin: ik heb ook een beetje joods bloed maarja toch te weinig blijkbaar :P

:wave:
F
Fat Freddy's catLid
01-01-2024, 00:00
#13
davie zei:
Ik denk dat het er niet zomaar lag. Als jij daar staat in te laden kan het goed zijn dat er ineens iemand onverwachts naast je staat om zijn spul op te halen. Ik denk dat het gewoon is afgegooid en kort daarop zou iemand het ophalen alleen diegene die er wandelde was net iets eerder. Kan je wel zeggen dat je het meeneemt of een groot gedeelte daarvan maar dat je misschien niet ver komt. Waarschijnlijk houdt iemand het in de gaten, maar vanwege de wandelaar of politie zijn ze gevlucht of te laat.

Als je het dan toch goed wil aanpakken ga je snel je bivaksmuts halen met een paar vrienden en knuppeld ze neer als zij het hebben ingeladen. Rij je gewoon weg en de auto in de fik. En als je daar het lef niet voor hebt dan kan je er beter vanaf blijven en niet met dat soort dingen bemoeien. Zij schieten namelijk wel en nemen geen genoegen met sorry ik zal het niet meer doen.

En wat betreft het meenemen voor eigen gebruik ik denk niet dat dat goed voor mij zou zijn. Ik denk dat ik als het op is direct naar verlavingszorg kan. Ik vind af en toe een grammetje wel lekker maar een kilo ofzo meenemen, nee niet voor mij hoor.
Klik om te vergroten...




kijk je niet wat veel films? :grin:
In ieder geval is er wel waarschijnlijk iemand met een zwaar probleem als er 150 kg verdwijnen. Diegene die die daar legde is waarschijnlijk al dood.
c
cuntLid
01-01-2024, 00:00
#14
-spaceman- zei:
Fishhead07 zei:
Anne zei:
en ik was vandaag nog zo blij dat ik 5 euro vond xD
Klik om te vergroten...

Ik ben al blij als ik 2 euro vind :P heb echt nooit geluk met dat soort dingen :( vind nooit wat . Ach ja je weet wat ze zegge geluk is met de ..... tja :P haha
Klik om te vergroten...

ik kan er over praten, ik ben degene waardoor mensen steeds geld vinden... ik verlies het altijd...
Klik om te vergroten...
en ik ben degene waardoor iedereen altijd in nieuwe kleding loopt. ben nu in een jaar tijd 2 vesten, 1 trui, een broek, een paar schoenen, 2 boxershorts & heel wat sokken kwijt geraakt ... :wave:
A
Armani7Lid
01-01-2024, 00:00
#15
ik ben een duur hemd van prada kwijt :P
D
DreamWeaverLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik ben ook zo'n randmongool die over z'n spullen verliest e.d. Ik ben er nu aan gewend geraakt, dus staat mn naam in mn kledig (ja serieus Ik woon thuis en m'n moeder heeft dat gedaan nadat ik de zoveelste trui kwijt was:P)
en neem ik extra zooi mee als ik ergens heenga :flushed: :smoke:
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#17
Saivy zei:
Nou ik zou het toch niet riskeren om die cocaine mee te nemen en dan te verkopen, en dan later een bende woedende drugsdealers op mn dak te krijgen..
Klik om te vergroten...
idd kdenk da je er nog spijt van zou hebben.. mss een kilootje of 5 meenemen wel :tongueout:
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#18
cunt zei:
-spaceman- zei:
Fishhead07 zei:
Anne zei:
en ik was vandaag nog zo blij dat ik 5 euro vond xD
Klik om te vergroten...

Ik ben al blij als ik 2 euro vind :P heb echt nooit geluk met dat soort dingen :( vind nooit wat . Ach ja je weet wat ze zegge geluk is met de ..... tja :P haha
Klik om te vergroten...

ik kan er over praten, ik ben degene waardoor mensen steeds geld vinden... ik verlies het altijd...
Klik om te vergroten...
en ik ben degene waardoor iedereen altijd in nieuwe kleding loopt. ben nu in een jaar tijd 2 vesten, 1 trui, een broek, een paar schoenen, 2 boxershorts & heel wat sokken kwijt geraakt ... :wave:
Klik om te vergroten...

pfieuw... ik ben niet de eenige! :wink:
d
davieLid
01-01-2024, 00:00
#19
Fat Freddy's cat zei:
kijk je niet wat veel films? :grin:
In ieder geval is er wel waarschijnlijk iemand met een zwaar probleem als er 150 kg verdwijnen. Diegene die die daar legde is waarschijnlijk al dood.
Klik om te vergroten...

Ik hou idd veel van films goed inzicht heb je. Alleen dit soort dingen moet je niet zomaar doen. Doe het goed of niet. Waarschijnlijk is het gewoon een matroos die wat heeft meegenomen en het daar heeft gedumpt om op te gaan halen. Maar zoniet dan kun je niet gewoon even in de tassen kijken en wat meenemen. Zulk risico is het niet waard. Je kan beter wachten en kijken of het een matroos is ofzo en anders heb je te maken met de georganiseerde misdaad en die maken meestal niet zulke fouten.

Misschien ken je de zaak van de 4-voudige moord in Hilvarenbeek. (16 juli 199:sunglasses:

Viervoudige moord in Hilvarenbeek

HILVARENBEEK - De ontzielde lichamen van vier mannen worden gevonden op het bosrijke landgoed De Blauwe Hoef in Hilvarenbeek.

Twee slachtoffers kunnen direct worden geïdentificeerd: de broers Polle (20) en Frank (1:sunglasses: Taminiau, leden van de schatrijke zakenfamilie Taminiau-Enneking, die zeer bekend is in Tilburg en omgeving. Het gezin woont op het landgoed.

De andere twee doden blijken later de 39-jarige Nico van Golde en Rinus de Boer (45) uit Maastricht te zijn, beiden bekenden van de politie. Alle vier zijn in koelen bloede doodgeschoten.

Volgens de politie zijn de Maastrichtenaren het slachtoffer van een afrekening in het drugsmilieu geworden, waarvan Polle en Frank Taminiau ongewild getuige waren.

Toen de miljonairszonen in paniek op de vlucht sloegen, moeten de daders hen hebben achterhaald en hen naar de plek van de afrekening hebben teruggevoerd. Polle en Frank moeten 500 meter lang de dood in de ogen hebben gekeken. Vervolgens zijn zij standrechtelijk geëxecuteerd. Dramatisch genoeg worden hun stoffelijke overschotten door hun eigen ouders aangetroffen.

De gewelddadige dood van Polle en Frank is een ongekend drama voor de familie Taminiau. "Het waren zulke fijne jongens", zegt een trainer van de Tilburgse hockeyclub Were Di, waar de broers sportten. "Ze zijn daar op het verkeerde moment langsgekomen."

Het politieonderzoek naar de daders komt muurvast te zitten. Er wordt een beloning van maar liefst een ton voor de gouden tip uitgeloofd. Een oproep in het televisieprogramma Opsporing Verzocht levert 130 tips op.
Klik om te vergroten...

Zou je dat willen riskeren?

De zware jongens maken echt niet zo´n fout. Als een schip de haven binnen komt ligt het tijdstip al vast. Je kan niet zomaar aanmeren. Dus de koeriers moesten geweten hebben op welk tijdstip het schip voorbij kwam. Dit is eerder het werk van een matroos of een aantal ervan. Misschien wel iemand bij de koninklijke marine. Wacht of er iemand op afkomt en anders er vanaf blijven.
N
Natural_MysticLid
01-01-2024, 00:00
#20
Godver, waarom heb ik die shit niet gevonden. Toch maar eens vaker in het havengebied rondsnuffelen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."