Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums"Kleine Jessica op haar zwaarst."

"Kleine Jessica op haar zwaarst."

42 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
A
AllolalieLid
01-01-2024, 00:00
#1
Die moeder zo behandeld moeten worden met het meisje goede therapieën en moet leren op te voeden en haar kind niet doodvoeden want dat is weer iets heel anders.
p
psychonaut'86Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Nee dis echt niet ... menselijk meer, evolutie theorie... geen idee waar dat in evalueert maar goed. Schandalig hoe je met je kind om kan/ mag gaan.
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Eng. Vies. Eng. Vooral eng. Schrikwekkend, naar. Jezus. Geen woorden voor. Bah.
f
flashkopLid
01-01-2024, 00:00
#4
Gellukig denken niet alle antwerpenarer daar zo over :wink:
S
SolidiusLid
01-01-2024, 00:00
#5
"You got any popcorn?" :mrgreen:
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#6
st an zei:
kvin da wel schattig hoe die zo rondkruipt en schommelt


X D
Klik om te vergroten...


Schattig?! Het kan niet eens lopen!!
I
IntoxicatedLid
01-01-2024, 00:00
#7
Gatverdamme
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#8
Coca-Cola, Wunderbar.
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#9
Misschien zouden we een test moeten opstellen voor aankomende ouders...want dit is toch wel erg triest...
P
Play_bunnyLid
01-01-2024, 00:00
#10
En dan? Denk niet dat zo een test echt gaat werken.
Hoe had je dat dan gezien?
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#11
Een test om te zien of je wel kinderen mag krijgen.

Tuurlijk werkt zoiets niet, maar mensen kinderen laten mishandelen werkt ook niet :P
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Psycho_Chrono zei:
Een test om te zien of je wel kinderen mag krijgen.

Tuurlijk werkt zoiets niet, maar mensen kinderen laten mishandelen werkt ook niet :P
Klik om te vergroten...

dat is niet tot nauwelijks te realiseren...
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#13
Dat had ik ook al in de gaten :P

Maar ach, het is bijna weekend, laten we eens gek doen :stoned:
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ongelofelijk zeg... zoiets kan toch niet natuurlijk gaan?

Ze moet iets van een ziekte hebben.. misschien heeft ze geen schildklier of iets dergelijke. Echt niet normaal zeg.

Goed dat ze nu zoveel is af gevallen! =)
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#15
Je hebt ook mensen die er helemaal trots op zijn dat ze 400+ wegen. Zag laatst ook een reportage over een dikke Engelsman met raar haar die zich beledigt voelde toen ie erachter kwam dat ie maar rond de 2/300 weegde
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Qocaïne zei:
Ze moet iets van een ziekte hebben..
Klik om te vergroten...


Obesitas is een ziekte. :wink:

Ik heb een tijdje geleden een reportage gezien over mensen van 400 kilo en meer.. Dat was echt wel ziek en triest, maar ik vind dat volwassenen toch wel zelfstandig genoeg zijn en over genoeg kennis beschikken om het niet zo ver te laten komen, en zeker mensen die er al een paar keer in geslaagd waren om hun overgewicht te verliezen.. kinderen daarentegen hebben dat zelf niet in handen.. dit is pure kindermishandeling volgens mij.
P
Play_bunnyLid
01-01-2024, 00:00
#17
Psycho_Chrono zei:
Je hebt ook mensen die er helemaal trots op zijn dat ze 400+ wegen. Zag laatst ook een reportage over een dikke Engelsman met raar haar die zich beledigt voelde toen ie erachter kwam dat ie maar rond de 2/300 weegde
Klik om te vergroten...

Die reportage heb ik ook gezien ja. Vind het maar raar dat soort mensen die op die manier denken. Kan me er niet iets bij voorstellen.

Of je overgewicht bij een kind kindermishandeling kan noemen vind ik een moeilijke vraag. Het gaat ook om wat de oorzaak is. Ik heb wel eens reportages gezien van kinderen die overgewicht hadden, maar die hun ouders ook onder druk zetten om maar dat fast-food te krijgen. Ze halen het gewoon op school, weigeren uberhaupt om te eten. Dan schiet het weer de hele andere kant op. Als ouders lijkt me dat ook heel moeilijk. Als je dan geen hulp gaat zoeken, is het wel een ander verhaal, maar dan nog.
K
KimLid
01-01-2024, 00:00
#18
Bah, vieze ranzige vetkwabben zouden meer belasting moeten betalen.
Mischien maar eens uitstrooien boven etheopie is daar t komende jaar ook geen honger meer.
d
davieLid
01-01-2024, 00:00
#19
136 kilo kwijt raken. Echt slechte ouders als je 7-jarig kind zoveel weegt en het uiteindelijk weer kwijt raakt. Sommige mensen krijgen het niet voor me kaar om dat te doen. Duidelijk overgewicht en veel te veel gegeten.
R
Radeon915Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Eww wat goor ziet dat eruit :openmouth:
nuja, gewoon elke dag 5 gram pep laten snuiven en ze zit zo op 50kg :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."