#1
caatje zei:Toevallig vandaag nog een praatje over dit onderwerp gehad met n kennis van mij (die is kinderarts) Ik vind het mishandeling, niet meer en niet minder. Vreselijk dat ouders dit zelf niet in zien.
Precies! Zou het niet beter kunnen zeggen. helemaal mee eens.
