Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums"Kleine Jessica op haar zwaarst."

"Kleine Jessica op haar zwaarst."

42 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#1
Wow....beestachtig...

Ik vind het redelijk schandalig dat de omgeving (ouders) het zo ver laten komen.
A
AllolalieLid
01-01-2024, 00:00
#2
Die moeder zo behandeld moeten worden met het meisje goede therapieën en moet leren op te voeden en haar kind niet doodvoeden want dat is weer iets heel anders.
T
TasteLid
01-01-2024, 00:00
#3
hahaah klig wel ffkes plat vant lache :grin:
maar toont weer hoe dom sommige ouders kunnen zijn. schandalig.
D
DeliriumLid
01-01-2024, 00:00
#4
Moddervet meisje valt 136 kilo af

Een Amerikaans meisje dat de op 7-jarige leeftijd maarliefst 180 kilo (filmpje) woog, is er in geslaagd 136 kilo af te vallen. Twee jaar geleden was de toen 7-jarige Jessica aardig op weg zich dood te eten. Het meisje uit Knoxville, Tenessee kon amper lopen en bewoog zich voort door te rollen over de grond, had borsten van het overtollige vet en was kortademig. Dat laatste deed haar uiteindelijk in het ziekenhuis belanden. Anderhalf jaar lag Jessica in het ziekenhuis waar ze op een streng dieet werd gezet. Het lukt het meisje uiteindelijk om met hulp van de artsen 136 kilo af te vallen. Hoewel Jessica nu een stuk dunner is en dingen kan doen die meisjes van die leeftijd doen, lijdt ze nog steeds aan de gevolgen van haar overgewicht. Door haar enorme gewicht hebben Jessica’s benen enorm geleden. Een aantal operaties is inmiddels uitgevoerd om haar o-benen weer redelijk recht te krijgen. Jessica woog bij haar geboorte het normale gewicht van 3,6 kilo. Op 5-jarige leeftijd was zij al gegroeid tot 90 kilo. Twee jaar later was dat gewicht verdubbeld. Volgens haar moeder werd Jessica zo zwaar omdat zij constant om eten smeekte.

Filmpje:
http://www.knurps.nl/dump/09_Kleine_Jessica_op_haar_zwaarst.html


Amerika weer :openmouth:. Hoe kun je nog aan eten denken ("You got any popcorn?") als je al zo veel gegeten hebt, dat je niet eens menselijk meer bent? Dat kind is psychisch gewoon zwaar naar de klote en ik vraag me af of ze ooit nog van die stoornis afkomt, ookal valt ze af...[/b]
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Toevallig vandaag nog een praatje over dit onderwerp gehad met n kennis van mij (die is kinderarts) Ik vind het mishandeling, niet meer en niet minder. Vreselijk dat ouders dit zelf niet in zien.
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#6
Psycho_Chrono zei:
Wow....beestachtig...

Ik vind het redelijk schandalig dat de omgeving (ouders) het zo ver laten komen.
Klik om te vergroten...
ja ge kunt niet zeggen dat het u niet is opgevallen.
een potvis is er niks tegen
j
jajaLid
01-01-2024, 00:00
#7
Hallo; mag ik zes gezinspatat en 24 frikandellen.
Hier opeten, graag.
S
Sweet_ShadowLid
01-01-2024, 00:00
#8
caatje zei:
Toevallig vandaag nog een praatje over dit onderwerp gehad met n kennis van mij (die is kinderarts) Ik vind het mishandeling, niet meer en niet minder. Vreselijk dat ouders dit zelf niet in zien.
Klik om te vergroten...

Inderdaad, het is mishandeling. Als kind ben je helemaal afhankelijk van je ouders, en als die je dan volstoppen met eten zijn zij dus verantwoordelijk. Als kind weet je gewoon niet beter. Echt onbegrijpelijk dat ouders zoiets kunnen doen :(
j
jasperLid
01-01-2024, 00:00
#9
Sweet_Shadow zei:
caatje zei:
Toevallig vandaag nog een praatje over dit onderwerp gehad met n kennis van mij (die is kinderarts) Ik vind het mishandeling, niet meer en niet minder. Vreselijk dat ouders dit zelf niet in zien.
Klik om te vergroten...

Inderdaad, het is mishandeling. Als kind ben je helemaal afhankelijk van je ouders, en als die je dan volstoppen met eten zijn zij dus verantwoordelijk. Als kind weet je gewoon niet beter. Echt onbegrijpelijk dat ouders zoiets kunnen doen :(
Klik om te vergroten...

idd ben het met je eens sweet shadow
D
DeliriumLid
01-01-2024, 00:00
#10
Taste zei:
hahaah klig wel ffkes plat vant lache :grin:
Klik om te vergroten...

Hoe ernstig het ook is, ik moest ook wel lachen, vooral als ze machteloos op de grond ligt en vervolgens om popcorn vraagt :P
B
BillyBiloLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik moet om zoiets echt niet lachen, ik vind het walgelijk, Echt walgelijk.
s
st anLid
01-01-2024, 00:00
#12
kvin da wel schattig hoe die zo rondkruipt en schommelt


X D
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#13
BillyBilo zei:
Ik moet om zoiets echt niet lachen, ik vind het walgelijk, Echt walgelijk.
Klik om te vergroten...
B
BUBBLEPUNKLid
01-01-2024, 00:00
#14
Weer zo een typisch overzees amerikaans verhaal, dat spijtig pure reality is. Ik begrijp niet dat je dat zo ver kunt laten komen, en dan nog als moeder uw kind zo volproppen, als nuchter denkende moeder weet je dat dit toch slecht is. Ach de gekste verhalen moeten nog komen uit Amerika, hihi!
D
DinaatjuhLid
01-01-2024, 00:00
#15
Dat ze niet uit elkaar geknald is verbaasd me.
Het lijkt me echt afschuwelijk om in zo'n lijf vast te zitten.
Al heeft ze het echt zichzelf aangedaan.
Wel vind ik dat haar ouders extreem nalatig zijn geweest.
In twee jaar is haar gewicht verdubbeld,
wie heeft zijn ogen dicht gehad al die tijd?
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#16
Eng. Vies. Eng. Vooral eng. Schrikwekkend, naar. Jezus. Geen woorden voor. Bah.
f
flashkopLid
01-01-2024, 00:00
#17
Gellukig denken niet alle antwerpenarer daar zo over :wink:
S
SolidiusLid
01-01-2024, 00:00
#18
"You got any popcorn?" :mrgreen:
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#19
st an zei:
kvin da wel schattig hoe die zo rondkruipt en schommelt


X D
Klik om te vergroten...


Schattig?! Het kan niet eens lopen!!
I
IntoxicatedLid
01-01-2024, 00:00
#20
Gatverdamme

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."