#1
Wow....beestachtig...
Ik vind het redelijk schandalig dat de omgeving (ouders) het zo ver laten komen.
Ik vind het redelijk schandalig dat de omgeving (ouders) het zo ver laten komen.
ja ge kunt niet zeggen dat het u niet is opgevallen.Psycho_Chrono zei:Wow....beestachtig...
Ik vind het redelijk schandalig dat de omgeving (ouders) het zo ver laten komen.
caatje zei:Toevallig vandaag nog een praatje over dit onderwerp gehad met n kennis van mij (die is kinderarts) Ik vind het mishandeling, niet meer en niet minder. Vreselijk dat ouders dit zelf niet in zien.
Sweet_Shadow zei:caatje zei:Toevallig vandaag nog een praatje over dit onderwerp gehad met n kennis van mij (die is kinderarts) Ik vind het mishandeling, niet meer en niet minder. Vreselijk dat ouders dit zelf niet in zien.
Inderdaad, het is mishandeling. Als kind ben je helemaal afhankelijk van je ouders, en als die je dan volstoppen met eten zijn zij dus verantwoordelijk. Als kind weet je gewoon niet beter. Echt onbegrijpelijk dat ouders zoiets kunnen doen![]()
Taste zei:hahaah klig wel ffkes plat vant lache![]()
BillyBilo zei:Ik moet om zoiets echt niet lachen, ik vind het walgelijk, Echt walgelijk.

st an zei:kvin da wel schattig hoe die zo rondkruipt en schommelt
X D
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."