#1
altijd moeilijk om je woede uit te drukken met lettertjes...
maar ik vind het niet kunnen want nu moet er gekweekt, geplukt en gedeald worden... het is gewoon belachelijk!
maar ik vind het niet kunnen want nu moet er gekweekt, geplukt en gedeald worden... het is gewoon belachelijk!
