Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPaddo's worden verboden!

Paddo's worden verboden!

114 antwoorden
14 weergaven
18-5-2026
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Snappen ze dan niet dat je onverstandige 14 jarigen hebt die ze zelf gaan proberen te plukken en misschien blind genoeg zijn om een groene knolameniet in hun mond te steken en dood te gaan op een uiterst pijnlijke manier? Realiseren ze niet dat mensen vanalles voor gedrooge paddo's kunnen verkopen, en dat dus de kans op vergiftiging gewoon best groot wordt?

Als paddo's illegaal worden durf ik ze denk ik niet meer te nemen, dus dat wordt dan het einde van een prachtige reis door de bizarre wereld van hersens onder invloe dvan psilocybine. :(
j
jcpLid
01-01-2024, 00:00
#2
Je bent zelf een gorilla :P

Maar je hebt wel gelijk, nederland zou eens een voorbeeld moeten nemen aan bijv. frankrijk ofzo.
Daar zie je nog eens hele bevolkingsgroepen de straat opgaan om hun recht te halen, nederlanders kijken wel uit...
j
jcpLid
01-01-2024, 00:00
#3
Haha, met allemaal minimaal 3 porties hawaiiaanse achter de kiezen :openmouth:

Ik denk dat we zeker een indruk achter gaan laten :grin:
D
DreamWeaverLid
01-01-2024, 00:00
#4
Calling for a riot! Someone grab my wheelchair! :P

Dit kunnen ze niet maken... jongens, regel nu vast alles, de klok tikt. Inslaan als een motherfucker en begin maar vast te knutselen aan die plantage! Het zal nog wel een paar weken/maanden verkrijgbaar blijven (onder de toonbank, voorraden die opmoeten etc), maar daarna zijn we op onszelf aangewezen.
t
thorLid
01-01-2024, 00:00
#5
Als bon vivant zijnde, altijd positief benaderen.. Paddo's illegaal, grote lsd opkomst? :)
j
jcpLid
01-01-2024, 00:00
#6
We kunnen natuurlijk ook meteen net als toen in den haag gaan lopen dreigen om lsd in het drinkwater te pleuren :smilingimp: :P :)
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#7
er zat geen psylocibine in haar bloed dit artikel zuigt zwaar. ...

:cry:
D
DumpyLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ook zo jammer dat de mensen die deze keuzes maken totaal niet weten waar het over gaat.
Ik moet het eerst nog zien of dit allemaal doorgaat. En zo ja, dan word het zelf kweken.. het moet maar.

Je kan gewoon zelf sporen bestellen en je eigen kweekje maken, is wel te doen. zoek maar rond op google video.

Ik vind het zo jammer dat ze nu zon drastische maatregel nemen...
Diploma voor smartshop medewerker, oké. goed idee.
Toeristen 3 dagen bedenktijd geven en informatie geven over paddo's, oké. Iets minder goed idee , maar kan erin komen.
Maar dit is meteen weer zo overdreven, meteen maar voor iedereen verbieden. Lekker is dat..
d
dka983392hsadjkxapopsxaLid
01-01-2024, 00:00
#9
Grmbl..kutkabinet.. mafkezen.
N
NorthawkeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Het is een beetje het kind met het badwater weggooien. Ze hebben hier gewoon naar toegewerkt. Eerst de paddo's, dan de wiet en dan wat? En als growkits ook al verboden gaan worden... Ik heb echt geen zin om m'n paddo's bij een achterbuurtdealer te moeten gaan halen.
H
HenkfloydLid
01-01-2024, 00:00
#11
=/ Schijtkabinet..
j
jcpLid
01-01-2024, 00:00
#12
Achja, dit wordt ons net zo snel en hard door de strot geduwd als de europese grondwet.
D
DeliriumLid
01-01-2024, 00:00
#13
Nederland is wel erg braaf inderdaad. Eigenlijk zou er naar aanleiding van dit besluit een grote drugs-march worden georganiseerd in Den Haag.
D
DeliriumLid
01-01-2024, 00:00
#14
Nouja, zo groots is deze site ook weer niet :P Ik zie ons al aankomen met z'n twintigen, stampend naar het Binnenhof :beer:
e
elchivatoLid
01-01-2024, 00:00
#15
:angry: :angry: :angry: :angry: :angry: :angry: :angry:

:openmouth: WTF! :openmouth:

Verdomme!

NU IS HET GENOEG GEWEEST!!!!

Ik stem vóór het eten van paddos op het binnenhof en ik kom er speciaal voor uit Brussel als jullie allemaal meedoen!!!



Lang genoeg zijn we betutteld maar nu is het tijd daar iets aan te doen!

Vechten we meteen ook voor een beter gedoogbeleid (legalisering en controle van wietplantages zullen de prijzen drukken en de kwaliteit verbeteren.

BAAS IN EIGEN BREIN

Hoe kan een mens een ander mens verbieden te eten van iets dat op deze planeet spontaan groeit?????


Ik weet ook wel dat we er zelf wel weer aan kunnen komen maar het is tijd voor een tegenantwoord want als het zo doorgaat gaat de coffeeshop binnen een jaar of 10 ook definitief dicht....

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."