Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsadvocaat overlijdt aan MDMA

advocaat overlijdt aan MDMA

43 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
D
DumpyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Of hij werd vermoord via de dealer, gewoon vervuilde drugs leveren ofzo.

Maar overdosis mdma klinkt beetje onrealistisch, gaat niet zomaar per ongeluk. En lijkt me flink kut om daarmee zelfmoord te plegen.
s
siriusmushroomLid
01-01-2024, 00:00
#2
juist,

dit is duidelijkw eer een hoop bull shit om de echte waarheid te maskeren.

Mijn neef is gestorven aan een overdosis pillen, coke en alcohol en ik ken je vertellen dit is niet een leuk einde. Lichaamstemp schiet omhoog en op de lange laatste koken je hersenen letterlijk in je hersenpan, dit terwijl jijzelf nog helemaal bij bewustzijn bent!!! Mijn neef heeft op deze manier zijn laatste vier uur van zijn leven doorgebracht...Schreeuwend en smeekend om het einde....

Nu is het dus wel zo dat een dodelijke dosis zuivere mdma niet eens zo hoog hoeft te zijn. Een halve gram zuiver kan voor sommigen al genoeg zijn om ze de das om te doen. Dit terwijl werkzame dosering rond de 125milgr zit, is dus niet tientallen keren meer als werkzame dosering he!
D
DreamWeaverLid
01-01-2024, 00:00
#3
siriusmushroom zei:
juist,

Nu is het dus wel zo dat een dodelijke dosis zuivere mdma niet eens zo hoog hoeft te zijn. Een halve gram zuiver kan voor sommigen al genoeg zijn om ze de das om te doen. Dit terwijl werkzame dosering rond de 125milgr zit, is dus niet tientallen keren meer als werkzame dosering he!
Klik om te vergroten...

Bullshit. Er zijn hier een aantal mensen die 1 gram ineens genomen hebben, en nog meer die verspreid over een nacht 2 tot soms wel 3.5 gram pure mdma genomen hebben (waaronder ikzelf). Als je weet waar je mee bezig bent en jezelf dus niet laat uitdrogen of overhitten gaat 't best.
Oh en over die neef van je, coke erbij is erg gevaarlijk. Is niet zo best voor je hart, ik denk dat dat het eerder was dan dat beetje mdma.

^-- Bovenstaande post wil niet zeggen dat iedereen zomaar 3 gram mdma weg moet werken. Hou je als beginner aan normale doses van 100 tot 200 mg. Ik heb een pb gehad waarin het voorval beschreven werd, en het was een beginner die niet wist hoeveel hij moest nemen. Dus bij deze aan alle outsiders die dit ook lezen; niet ineens fuckloads wegtikken, leave it to the junkies like me :wink:
s
siriusmushroomLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ja halo,

je moet wel de doorsnee persoon niet gaan vergelijken met een slikkebak zoals de meeste hier, sorry hoor

een halve gram mdma kan dodelijke gevolgen hebben, juist door uitdroging, dus zeg aub niet hierop dat dit bullshit is...

hiermee zeg ik dus niet dat dit zondermeer dodelijk is, maar indien een persoon die hiermee weinig tot geen ervaring heeft en dit in 1maal binenspeelt kan hierdoor wel degelijk een risico lopen.

de grootste fout die de meesten maken is uitgaan van hun eigen ervaring en dan maar denken dat ze iets weten...
f
flashkopLid
01-01-2024, 00:00
#5
Mdma is wel redelijk moeilijk om van te sterven hoor...
Ken genoeg mensen die dat staven, 20 pillen op een avond enzo...
Volgens mij is het MDMA een cover up van wat er is gebeurd zodat de politie daarop springt...
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#6
uitdrogen in je bad ?

:confused:
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#7
heeft iemand al een mooie complottheorie?
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ellesdee zei:
Lake zei:
Misschien geen OD maar uitdroging?
Klik om te vergroten...
wel leuk, uitdrogen in bad :tongueout:
Klik om te vergroten...
lysergine25 zei:
uitdrogen in je bad ?

:confused:
Klik om te vergroten...
hahaha yeah dat zei ik ook al xD

Ellesdee zei:
Lake zei:
Ey, een Amsterdammer die in de kuip overlijdt.. dat moet jou als Rotterdamse toch aanspreken. :grin:
Klik om te vergroten...
hahaha die is ook wel mooi xD
Klik om te vergroten...
p
pornokoningLid
01-01-2024, 00:00
#9
ik geloof echt niet dat ie gestorven is door vrijwillige inname van mdma!!! :openmouth:

zeker al niet doordat ie idd in bad lag.
tis gewoon heel lastig, maar vooral heel onlogisch dat een een advocaat, een slimme volwassen vent per ongeluk zelfmoord pleegt...


kut overheid :angry:
B
Boogie!Lid
01-01-2024, 00:00
#10
de laatste roddel:

Zeegers is helemaal niet dood, zijn dood is in scene gezet met hulp van de overheid om hem te beschermen tegen een liquidatie oid. Zeegers zit nu ergens op een eilandje met een cocktail hah
P
Play_bunnyLid
01-01-2024, 00:00
#11
Boogie! zei:
de laatste roddel:

Zeegers is helemaal niet dood, zijn dood is in scene gezet met hulp van de overheid om hem te beschermen tegen een liquidatie oid. Zeegers zit nu ergens op een eilandje met een cocktail hah
Klik om te vergroten...

Bron?
d
davieLid
01-01-2024, 00:00
#12
Play_bunny zei:
Boogie! zei:
de laatste roddel:

Zeegers is helemaal niet dood, zijn dood is in scene gezet met hulp van de overheid om hem te beschermen tegen een liquidatie oid. Zeegers zit nu ergens op een eilandje met een cocktail hah
Klik om te vergroten...

Bron?
Klik om te vergroten...

Dat zal niet echt zijn. Anders hadden ze wel paddo's gebruikt. :beer:
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#13
siriusmushroom zei:
Ja halo,

je moet wel de doorsnee persoon niet gaan vergelijken met een slikkebak zoals de meeste hier, sorry hoor
Klik om te vergroten...
\\


hehe daar heb je gelijk in
P
Play_bunnyLid
01-01-2024, 00:00
#14
davie zei:
Play_bunny zei:
Boogie! zei:
de laatste roddel:

Zeegers is helemaal niet dood, zijn dood is in scene gezet met hulp van de overheid om hem te beschermen tegen een liquidatie oid. Zeegers zit nu ergens op een eilandje met een cocktail hah
Klik om te vergroten...

Bron?
Klik om te vergroten...

Dat zal niet echt zijn. Anders hadden ze wel paddo's gebruikt. :beer:
Klik om te vergroten...

Dat dacht ik ook ja, maar goed, om het zeker te weten toch maar ff de vraag gesteld :)
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#15
^ Volgensmij leg je het dan eerder af doordat je maag er gewoon mee kapt als je zoveel pillen in een keer naar binnen werkt. :openmouth:
B
Boogie!Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Play_bunny zei:
Boogie! zei:
de laatste roddel:

Zeegers is helemaal niet dood, zijn dood is in scene gezet met hulp van de overheid om hem te beschermen tegen een liquidatie oid. Zeegers zit nu ergens op een eilandje met een cocktail hah
Klik om te vergroten...

Bron?
Klik om te vergroten...

't is een roddel, een complottheorie.. dus geen bron.. het is ook niet hoe ik erover denk, ik denk dat ie gewoon dood is maar zijn wel wat rare dingen zoals een overdosis MDMA? dat is de officiele doodsoorzaak.. dan moet die gast een zooitje pillen achterover hebben gegooid waar je u tegen zegt..

wikipedia:
''Voor zover bekend is het nog nooit voorgekomen dat iemand een overdosis MDMA heeft ingenomen. De letale dosis voor een muis is 97 milligram per kilogram lichaamsgewicht; aangenomen wordt dat het voor een mens ongeveer diezelfde waarde heeft. Een persoon van 70 kilogram zou dan dus 6,79 gram MDMA in moeten nemen, hetgeen in de praktijk ongeveer gelijk staat aan het innemen van 85 XTC-tabletten.''

en ik vond het ook raar dat ze op het nieuws zo perfect op beeld hadden dat 2 mannen een lijk naar buiten droegen, terwijl normaal gesproken er zo'n witte tent omheen word gezet..
b
boterkoek17Lid
01-01-2024, 00:00
#17
ik geloof er geen reet van....
D
DjTripsLid
01-01-2024, 00:00
#18
is de maximum dosis voor mdma niet iets van 5.5gr ( afhankelijk van lichaamsgewicht)

als ik zo denk, 5.5gram crystal, hoe ga je dat in 1 keer in je lichaam goeien, ik moet bijna kotsen van 0.2gr, laat staan 25keer zoveel :X

dit is duidelijk een moord !
ik bel de Cock, met C O C K
S
Shiva1982Lid
01-01-2024, 00:00
#19
davie zei:
Play_bunny zei:
Boogie! zei:
de laatste roddel:

Zeegers is helemaal niet dood, zijn dood is in scene gezet met hulp van de overheid om hem te beschermen tegen een liquidatie oid. Zeegers zit nu ergens op een eilandje met een cocktail hah
Klik om te vergroten...

Bron?
Klik om te vergroten...

Dat zal niet echt zijn. Anders hadden ze wel paddo's gebruikt. :beer:
Klik om te vergroten...

Whaha, het is jammer van de complottheorie, maar je hebt wel gelijk. Weer "een bewijs" over hoe "gevaarlijk" paddo's wel niet zijn...
b
buzzyLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik wist niet eens dat je van MDMA een overdosis kon nemen :confused:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."