Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsadvocaat overlijdt aan MDMA

advocaat overlijdt aan MDMA

43 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
d
davieLid
01-01-2024, 00:00
#1
Who's next!
f
flashkopLid
01-01-2024, 00:00
#2
Mdma is wel redelijk moeilijk om van te sterven hoor...
Ken genoeg mensen die dat staven, 20 pillen op een avond enzo...
Volgens mij is het MDMA een cover up van wat er is gebeurd zodat de politie daarop springt...
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#3
uitdrogen in je bad ?

:confused:
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#4
heeft iemand al een mooie complottheorie?
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ellesdee zei:
Lake zei:
Misschien geen OD maar uitdroging?
Klik om te vergroten...
wel leuk, uitdrogen in bad :tongueout:
Klik om te vergroten...
lysergine25 zei:
uitdrogen in je bad ?

:confused:
Klik om te vergroten...
hahaha yeah dat zei ik ook al xD

Ellesdee zei:
Lake zei:
Ey, een Amsterdammer die in de kuip overlijdt.. dat moet jou als Rotterdamse toch aanspreken. :grin:
Klik om te vergroten...
hahaha die is ook wel mooi xD
Klik om te vergroten...
p
pornokoningLid
01-01-2024, 00:00
#6
ik geloof echt niet dat ie gestorven is door vrijwillige inname van mdma!!! :openmouth:

zeker al niet doordat ie idd in bad lag.
tis gewoon heel lastig, maar vooral heel onlogisch dat een een advocaat, een slimme volwassen vent per ongeluk zelfmoord pleegt...


kut overheid :angry:
B
Boogie!Lid
01-01-2024, 00:00
#7
de laatste roddel:

Zeegers is helemaal niet dood, zijn dood is in scene gezet met hulp van de overheid om hem te beschermen tegen een liquidatie oid. Zeegers zit nu ergens op een eilandje met een cocktail hah
P
Play_bunnyLid
01-01-2024, 00:00
#8
Boogie! zei:
de laatste roddel:

Zeegers is helemaal niet dood, zijn dood is in scene gezet met hulp van de overheid om hem te beschermen tegen een liquidatie oid. Zeegers zit nu ergens op een eilandje met een cocktail hah
Klik om te vergroten...

Bron?
d
davieLid
01-01-2024, 00:00
#9
Play_bunny zei:
Boogie! zei:
de laatste roddel:

Zeegers is helemaal niet dood, zijn dood is in scene gezet met hulp van de overheid om hem te beschermen tegen een liquidatie oid. Zeegers zit nu ergens op een eilandje met een cocktail hah
Klik om te vergroten...

Bron?
Klik om te vergroten...

Dat zal niet echt zijn. Anders hadden ze wel paddo's gebruikt. :beer:
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#10
siriusmushroom zei:
Ja halo,

je moet wel de doorsnee persoon niet gaan vergelijken met een slikkebak zoals de meeste hier, sorry hoor
Klik om te vergroten...
\\


hehe daar heb je gelijk in
P
Play_bunnyLid
01-01-2024, 00:00
#11
davie zei:
Play_bunny zei:
Boogie! zei:
de laatste roddel:

Zeegers is helemaal niet dood, zijn dood is in scene gezet met hulp van de overheid om hem te beschermen tegen een liquidatie oid. Zeegers zit nu ergens op een eilandje met een cocktail hah
Klik om te vergroten...

Bron?
Klik om te vergroten...

Dat zal niet echt zijn. Anders hadden ze wel paddo's gebruikt. :beer:
Klik om te vergroten...

Dat dacht ik ook ja, maar goed, om het zeker te weten toch maar ff de vraag gesteld :)
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#12
^ Volgensmij leg je het dan eerder af doordat je maag er gewoon mee kapt als je zoveel pillen in een keer naar binnen werkt. :openmouth:
B
Boogie!Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Play_bunny zei:
Boogie! zei:
de laatste roddel:

Zeegers is helemaal niet dood, zijn dood is in scene gezet met hulp van de overheid om hem te beschermen tegen een liquidatie oid. Zeegers zit nu ergens op een eilandje met een cocktail hah
Klik om te vergroten...

Bron?
Klik om te vergroten...

't is een roddel, een complottheorie.. dus geen bron.. het is ook niet hoe ik erover denk, ik denk dat ie gewoon dood is maar zijn wel wat rare dingen zoals een overdosis MDMA? dat is de officiele doodsoorzaak.. dan moet die gast een zooitje pillen achterover hebben gegooid waar je u tegen zegt..

wikipedia:
''Voor zover bekend is het nog nooit voorgekomen dat iemand een overdosis MDMA heeft ingenomen. De letale dosis voor een muis is 97 milligram per kilogram lichaamsgewicht; aangenomen wordt dat het voor een mens ongeveer diezelfde waarde heeft. Een persoon van 70 kilogram zou dan dus 6,79 gram MDMA in moeten nemen, hetgeen in de praktijk ongeveer gelijk staat aan het innemen van 85 XTC-tabletten.''

en ik vond het ook raar dat ze op het nieuws zo perfect op beeld hadden dat 2 mannen een lijk naar buiten droegen, terwijl normaal gesproken er zo'n witte tent omheen word gezet..
b
boterkoek17Lid
01-01-2024, 00:00
#14
ik geloof er geen reet van....
D
DjTripsLid
01-01-2024, 00:00
#15
is de maximum dosis voor mdma niet iets van 5.5gr ( afhankelijk van lichaamsgewicht)

als ik zo denk, 5.5gram crystal, hoe ga je dat in 1 keer in je lichaam goeien, ik moet bijna kotsen van 0.2gr, laat staan 25keer zoveel :X

dit is duidelijk een moord !
ik bel de Cock, met C O C K
S
Shiva1982Lid
01-01-2024, 00:00
#16
davie zei:
Play_bunny zei:
Boogie! zei:
de laatste roddel:

Zeegers is helemaal niet dood, zijn dood is in scene gezet met hulp van de overheid om hem te beschermen tegen een liquidatie oid. Zeegers zit nu ergens op een eilandje met een cocktail hah
Klik om te vergroten...

Bron?
Klik om te vergroten...

Dat zal niet echt zijn. Anders hadden ze wel paddo's gebruikt. :beer:
Klik om te vergroten...

Whaha, het is jammer van de complottheorie, maar je hebt wel gelijk. Weer "een bewijs" over hoe "gevaarlijk" paddo's wel niet zijn...
b
buzzyLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik wist niet eens dat je van MDMA een overdosis kon nemen :confused:
d
dirtbagLid
01-01-2024, 00:00
#18
buzzy zei:
Ik wist niet eens dat je van MDMA een overdosis kon nemen :confused:
Klik om te vergroten...

kan met alles wel, es 14 liter water te drinken
en het nog na tevertellen hier :P
d
davieLid
01-01-2024, 00:00
#19
En weer een vastgoedmagnaat de pijp uit.

07-11-2007 23:46:40
Vastgoedmagnaat omgebracht in Den Haag
DEN HAAG - De 47-jarige Haagse vastgoedmagnaat Victor 't Hooft is woensdagavond in zijn woonplaats door een misdrijf om het leven gekomen. Dat heeft zijn schoonzoon Bart ter Maten tegenover het ANP bevestigd.

De man is omgebracht in zijn woning aan de Bezuidenhoutseweg. De politie vond het slachtoffer na een melding van een schietpartij. De politie doet onderzoek in en rond de woning. Een zoektocht naar de dader of daders in het omringende bosperceel heeft niets opgeleverd. Het huis van 'T Hooft staat vrij dichtbij paleis Huis ten Bosch.

Vorig jaar heropende 'T Hooft samen met zijn schoonzoon het roemruchte café De Landbouw op de grens van Den Haag en Wassenaar. Dat café dreigde voorgoed te verdwijnen voor de aanleg van een weg. 'T Hooft en zijn schoonzoon bouwden het café in originele staat 100 meter verder weer op.

Victor 't Hooft kwam enkele jaren geleden prominent in het nieuws toen de Haagse wethouder Hilhorst moest aftreden in verband met falend toezicht op de verkoop van Woningbeheer. De gemeente wilde dat bedrijf afstoten en hoopte er 100 miljoen euro aan over te houden. Tijdens het verkoopproces kwam naar buiten dat Woningbeheer tal van huizen had verkocht aan vastgoedhandelaar 'T Hooft waardoor Woningbeheer veel minder waard was geworden.
Klik om te vergroten...


Zou het er weer 1 zijn in de zaak Holleeder. Als hij zo doorgaat sta je dadelijk al met een paar miljoen hoog in de Quote 500. Er blijft niemand over.


Endstra: ‘Holleeder wilde op Quote 500’
Volgens de vermoorde vastgoedhandelaar Willem Endstra wilde Willem Holleeder Maike Dijkhuis trouwen, om zo aanspraak te maken op haar familievermogen. ‘Echt belachelijk, dan had ik toch niet bij haar weg moeten gaan?’, aldus Holleeder in de rechtszaal.

De Telegraaf wijdt een artikel aan het triootje Holleeder – vrouwen – geld (*). Maandag is het Holleeder-proces een cruciale fase ingegaan, waarbij Holleeder’s gangsterliefjes Dijkhuis, moeder van zijn kind, en Orminda 'Minnie' Soerel een belangrijke rol spelen. De vrouwen werden volgens de aanklagers gebruikt om afpersgeld weg te sluizen.

Pa Chris Dijkhuis is samen met zijn broer Harro goed voor 584 miljoen euro en plaats 35 op de Quote 500 van 2006. De familie Dijkhuis heeft met Sedijko en Dijkhuis Vastgoed Management een aantal prestigieuze panden in het bezit, waaronder de Rembrandttoren, de Breitnertoren en de voormalige Renault-garage aan het Prins Bernhardplein.

Harro Dijkhuis verbrak naar verluidt de relatie met zijn nichtje Maike om maar niet de schijn tegen te hebben.
Klik om te vergroten...

*
Holleeder-vrouwen zwommen in 't geld
AMSTERDAM - Zeven miljoen euro eiste de weduwe van de vermoorde topcrimineel Sam Klepper van Willem Endstra. Maar toen Willem Holleeder daarna een seksuele relatie had met haar vroeg hij Endstra nimmer naar dit geld.

Zeven miljoen euro eiste de weduwe van de vermoorde topcrimineel Sam Klepper van Willem Endstra. Maar toen Willem Holleeder daarna een seksuele relatie had met haar vroeg hij Endstra nimmer naar dit geld.

"Nee nooit", zei gisteren Willem Holleeder. "Endstra was mijn vriend, ik dacht dat hij het wel zou oplossen." Endstra dacht anders over die vriendschap. Hij vertelde de politie juist dat Holleeder er op 'kickte' om seks te hebben met vrouwen van criminelen die waren vermoord.

Een ziekelijke opmerking, edelachtbare", zei een hoofdschuddende Holleeder. Toen Sandra den H. woedend op het kantoor van Endstra verscheen, verklaarden getuigen dat zij was gestuurd door Holleeder. "Tja, edelachtbare", sprak Holleeder op cynische toon, "op een gegeven moment zat ik overal achter."

Het monsterproces tegen Willem Holleeder ging gisteren de laatste en cruciale fase in. De rechters zullen deze week diep ingaan op de 'money trail', de weg die de vermeende afgeperste miljoenen aflegden. Alles draait daarbij om de vrouwen rond Holleeder, zoals de mooie Maike D. en Orminda S.

"Doe niet zo dom!", viel de aanklager zelfs uit tegen een ex van Holleeder, Maike D. Zij is de dochter van een steenrijke Amsterdamse vastgoedondernemer en moeder van een kind van Holleeder. Zij werd ondervraagd over twee bedrijven die op haar naam stonden, en die worden toegeschreven aan Holleeder.

Justitie stelt dat zij haar bedrijven, met een waarde van niet meer dan 40.000 euro, verkocht aan Endstra voor 1,2 miljoen. Verhuld afpersingsgeld, meent justitie. Maike D., die immer met een sjaal voor haar gezicht naar het proces komt, wist gisteren van niets: "Ik heb geen idee."

Quote

Nog eens 1,3 miljoen euro ging volgens justitie naar Orminda S., de zus van de vermeende topcrimineel Dino S. Ook zij wordt verdacht van het wegsluizen van afpersgeld en witwassen. Zij was niet aanwezig, omdat ze onlangs plotseling een hersenbloeding kreeg.

Justitie legde meters dossier aan over de verdachte geldtrajecten. Volgens de aanklagers werden de vrouwen gebruikt om afpersgeld weg te sluizen, maar werden zeer grote bedragen gestort bij bedrijven van Quote-miljonair Jan-Dirk Paarlberg. Verder zou Endstra contante bedragen hebben betaald.

Maike D.'s bedrijf werd zelfs bestuurd door directeur Marcel K., die door justitie wordt gezien als boekhouder van Holleeder. Zelf zei Maike D. niets met de bedrijfsvoering vandoen te hebben. Maar dat zij, volgens getuige, een stroman was voor Holleeder ontkende ze pertinent.

Ook de financiële man ontkende. "Ik werkte voor Endstra. Ik kende Holleeder, maar werkte niet voor hem," zei Marcel K. Dat Holleeder de saldi van zijn rekeningen opvroeg, was toeval zegt hij. Volgens Endstra wilde Holleeder met Maike D. zelf een Quote-miljonair worden, zo vertelde hij de politie. Door te trouwen zou hij geld van haar vader erven.

"Echt belachelijk", zei Holleeder, "dan had ik toch niet bij haar weg moeten gaan?"
Klik om te vergroten...
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#20
we worden gewoon voorgelogen door onze eigen regering ...

:angry:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."