Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ja het is voor menigeen duidelijk dat dit simpelweg een politiek issue is geworden, en zoals de geschiedenis ons leert doen de feiten er dan helaas niet meer toe. Dat Klink maar eens laat onderzoeken wat er zou gebeuren als er een verbod komt!!!Want dit gaat men ook schrikwekkend uit de weg. Het nieuws vandaag over de manipulatie van cijfers door de VN past ook ergens in dit rijtje. De politiek heeft voordeel uit het zien van drugs als een 'probleem', zij zijn dan ook de laatste die hiervoor een oplossing zullen aandragen..."
"de agent had misschien paddo gegeten?"
"juist, dit is duidelijkw eer een hoop bull shit om de echte waarheid te maskeren. Mijn neef is gestorven aan een overdosis pillen, coke en alcohol en ik ken je vertellen dit is niet een leuk einde. Lichaamstemp schiet omhoog en op de lange laatste koken je hersenen letterlijk in je hersenpan, dit terwijl jijzelf nog helemaal bij bewustzijn bent!!! Mijn neef heeft op deze manier zijn laatste vier uur van zijn leven doorgebracht...Schreeuwend en smeekend om het einde.... Nu is het dus wel zo dat een dodelijke dosis zuivere mdma niet eens zo hoog hoeft te zijn. Een halve gram zuiver kan voor sommigen al genoeg zijn om ze de das om te doen. Dit terwijl werkzame dosering rond de 125milgr zit, is dus niet tientallen keren meer als werkzame dosering he!"
"Ja halo, je moet wel de doorsnee persoon niet gaan vergelijken met een slikkebak zoals de meeste hier, sorry hoor een halve gram mdma kan dodelijke gevolgen hebben, juist door uitdroging, dus zeg aub niet hierop dat dit bullshit is... hiermee zeg ik dus niet dat dit zondermeer dodelijk is, maar indien een persoon die hiermee weinig tot geen ervaring heeft en dit in 1maal binenspeelt kan hierdoor wel degelijk een risico lopen. de grootste fout die de meesten maken is uitgaan van hun eigen ervaring en dan maar denken dat ze iets weten..."
"nee, geur en kleurloos, alhoewel die kleurtjes..."
"ik trapte er gister dus ook in, maar het CAM rapport is er dus inderdaad niet, dus hoe kan de minister dan nu al zijn mening vormen? Verder is het inderdaad ook zo dat de twee vorige raporten beiden geen negatief oordeel geplaatst hebben op de verkop ennhet gebruik van de paddestoelen. Dus als de krant gelijk heeft en de minister zijn oordeel laat afhangen van de conclusie van het rapport gaat hij wellicht niet veel anders kunnen dan de regels iets strenger te maken. Verbied hij ze alsnog met dit rapport in handen, dan mag het duidelijk wezen dat dit niets met risicobeperking of olksgezondheid te maken heeft, maar met een nieuwe heksenjacht... Ik ga vannacht alvast nog eens op men bezem zitten en mij beraden..."
"http://www.destentor.nl/binnenlandstn/a ... 005443.ece tziet er dus echt naar uit dat dit de waarheid zal worden..."
"bericht zou vanuit ministerie de wereld in gestuurd zijn. Is dus niet zozeer de media die de macht hier lijkt te hebben, maar de achterban van het cda..."
"De vraag is wat heb je eigenlijk al voor ervaring met paddestoelen? kom steeds vaker mensen tegen hier op het forum die mao remmers llen gebruiken in combo met stoeltjes. Hoe groot is de dosering paddestoelen die jij al hebt gebruikt? Mijn eigen persoonlijke mening, en het is dan ook niet meer als dat, is namelijk dat velen de werking van paddestoelen eerst eens moeten leren kennen. Als je echt je trip wil versterken en niet meer als dat, eet dan eerst maar eens wat meer stoeltjes, laten we zeggen een goed zeventig gram verse cubensis of zo een goede twintig gram verse copelandia. Doe dit maar een keer of tien, en als je dan nog zoiets hebt van okee waar zou ik zo nogal kunnen uitkomen denk dan nog eens aan een mao remmer... Een dagje vasten kan je trip ook veel interessanter maken. En je eigen intentie duidelijk krijgen doet ook wonderen... Wat chocolade betreft, het maakt je trip iets 'interessanter'. De aangeraden dosering die ikzelf altijd hanteer is vijftig gram 'bitterchocolade' uit de bio shop, 90procent cacao en gemaakt met rietsuiker(veel beter als gerafineerde suiker). Let wel, dit kan een heuse aanslag op je maag zijn en overgeven kan een mogelijkheid zijn, wat trouwens super is als je je eraan kan 'overgeven'. Maar zoals ik dus eerder zei, is allemaal afhankelijk van de dosering die je hanteert wat de paddestoelen betreft...Vooraleer je veel ervaring hebt met paddestoelen en vasten erbij zou ik andere dingen eerst laten voor wat ze zijn. Onderschat onze kleine broeders niet"
"Hier gaat het dus fout: voor mijn gevoel veel te hard... Ikzelf snap dit niet, hoezo te hard? Als je bij 30gr paddos al zoiets hebt van: hmm das voor mijn gevoel te hard, blijf dan aub echt af van de maoremmers... Probleem is nie het effect van de paddos, maar jouw gevoel, of miss nog iets beter jouw intentie en jouw verwachtingen. Indien je met paddestoelen wilt 'werken' dan moet je bereid zijn alles op te geven wat je ooit kende, alles achterwege te laten van wat je ooit als waarheid beschouwd hebt, loslaten die handel. Het lijkt wel alsof paddestoelen alleszins niet het juiste middel voor jou is, zeker aangezien je dus zo met jezelf in de knoop ligt dat je in 1zin stelt dat het te hard ging voor je en de volgende op zoek gaat naar manieren om het sterker te maken... Ik bedoel hier dus niets verkeerd mee he, maar bezint eer ge begint, en zoals ik jou vorige stukken lees moet je toch nog eens goed bij jezelf ten rade gaan en jezelf eens afvragen wat je hiermee net wilt... Als je enkel op zoek bent naar een leuke lollige tijd, laat de paddestoelen dan voor wat ze zijn en ga je dan ergens iets anders scoren...Ik heb al vaak genoeg meegemaakt hoe dit anders niet goed af liep!! Nadat je enkele vrienden in het psychiatrische hospitaal ziet belanden en zelfmoord ziet plegen(wat gelukkig nniet lukte) dan ga je wel even nadenken... Dit is geen speelgoed, en als je dit enkel voor de lol gebruikt, ben je er dan van bewust dat de paddestoelen je soms ook een moeilijke tijd kunnen voorschotelen, en dat je deze tijd enkel zonder kleerscheuren doorkomt als je je overgeeft aan de ervaring. Als jij een bepaalde ervaring van te voren bedacht heb zit je fout!"