#1
(drugs)haven antwerpen erbij
anyways, misschien een referendum dan maar![:wink:]()
anyways, misschien een referendum dan maar
pipoxyz zei:pipoxyz zei:Wacky zei:Ja, als we dan de vrijheden combineren.
Nee, als we dan de restricties combineren.
komen alleen maar problemen van, welk goed idee had onze regering nou in de afgelopen 10 jaar? behlave het volk dom houdenpipoxyz zei:pipoxyz zei:pipoxyz zei:Wacky zei:Ja, als we dan de vrijheden combineren.
Nee, als we dan de restricties combineren.
fs180 zei:komen alleen maar problemen van, welk goed idee had onze regering nou in de afgelopen 10 jaar? behlave het volk dom houden![]()
Wat dacht je van een fusielandnaam: Hollgiepythregius zei:ik vind belgië een te radicale politiek hebben, teveel haat, en wil dat liever niet vermengen met Wildersdan krijg je pas een tering zooi.
Ook nog, waar zou het respectzijn, je woont in belgë en je land word ineens nederland of nederbelg.![]()

nee, en niet voor jullie drugsbeleid hoor, maar gewoon omdat ik jullie zo'n leuk volkje vindt."AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."