Hmm... dan krijg je vlaams blok en wilders samen in 1 regering, in combinatie met balkenende...
Lijkt me geen goede combinatie
#2
Ben belg en heb nee gestemd. Onze mentaliteit is te verschillend zoals hierboven al vermeld werd.
Niet de ideale oplossing dus. Voor de rest ken ik te weining van politiek om hier boeiende repies op te geven.
#3
Ik heb als Belg ja gestemd, gewoon omdat jullie mij er wel leuke mensen uitzien en ook natuurlijk omdat wij dan misschien coffeeshops krijgen
#4
als belg heb ik ook ja gestemt, het maakt me eigenlijk niet zo veel uit maar het lijkt me dat belgen en nederlanders beter samen overweg kunnen dan vlamingen en walen. Alleen voor de taal al. Stiekem hoop ik ook op coffeeshops in vlaanderen maar dit zal wss toch niet gebeuren.
Over de politieke gevolgen heb ik wel geen idee...en ik vrees dat nu net die politiek partijen die een splitsing van vlaanderen en wallonie willen niet echt geweldige partijen zijn, met alle gevolgen van dien...
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.