#1
En zelfs dan vind ik dat vrouwen er nooit om vragen om verkracht te worden. Nee is nee en dat heeft de ander te accepteren, hoe verleidelijk, sexy en geil ze ook de hele avond heeft gedaan.
Klopt, ik kan er idd moeilijk iets over zeggen en dat kan je ook terug lezen uit mijn vorige posts.Wacky zei:Ik denk gewooon dat ze er niet bij was in Kenia dus er moeilijk wat over kan zeggen. Net zoals jij dus.
Om dan toch op je onzin gelul in te gaan, denk ik dat de dames die naar kenia gaan voor ontwikkelingswerk juist niet de sletten zijn waar jij op doelt, die gaan eerder naar Lorret da mar.
Mindgamer zei:Klopt, ik kan er idd moeilijk iets over zeggen en dat kan je ook terug lezen uit mijn vorige posts.Wacky zei:Ik denk gewooon dat ze er niet bij was in Kenia dus er moeilijk wat over kan zeggen. Net zoals jij dus.
Om dan toch op je onzin gelul in te gaan, denk ik dat de dames die naar kenia gaan voor ontwikkelingswerk juist niet de sletten zijn waar jij op doelt, die gaan eerder naar Lorret da mar.
Maar ik ken wel sletten boven de 20, die zulke vakanties houden, terwijl ze met zulke types gaan, uit achterstandwijken en ook elk jaar wel een kind weg laten halen. Dus het meest logische vind ik dan, dat ze opzoek gaan naar 'donkere' types op vakantie. Op vakantie kan je immers, alle remmen los laten. Maar goed, als ze dus terug kwamen van vakantie, dan hadden sommige echt vieze verhalen hoor !!! Zo van: ja, ik heb met 3 gezoend en ik heb met ééntje sex gehad, op de bar.. Dat soort verhalen dus...Ze zijn overigens vaak blond![]()
Ja, natuurlijk! Volgens mij, onderschat jij een hoop. Vrouwen worden vaak opgewonden, als dingen spannend zijn. Zo moet je dit ook zien: een vakantie, in een gevaarlijk land, met allemaal gespierde, donkere mannen, die bloedje geil zijn en dan die heette zon er nog op...meisje20 zei:Mindgamer zei:Klopt, ik kan er idd moeilijk iets over zeggen en dat kan je ook terug lezen uit mijn vorige posts.Wacky zei:Ik denk gewooon dat ze er niet bij was in Kenia dus er moeilijk wat over kan zeggen. Net zoals jij dus.
Om dan toch op je onzin gelul in te gaan, denk ik dat de dames die naar kenia gaan voor ontwikkelingswerk juist niet de sletten zijn waar jij op doelt, die gaan eerder naar Lorret da mar.
Maar ik ken wel sletten boven de 20, die zulke vakanties houden, terwijl ze met zulke types gaan, uit achterstandwijken en ook elk jaar wel een kind weg laten halen. Dus het meest logische vind ik dan, dat ze opzoek gaan naar 'donkere' types op vakantie. Op vakantie kan je immers, alle remmen los laten. Maar goed, als ze dus terug kwamen van vakantie, dan hadden sommige echt vieze verhalen hoor !!! Zo van: ja, ik heb met 3 gezoend en ik heb met ééntje sex gehad, op de bar.. Dat soort verhalen dus...Ze zijn overigens vaak blond![]()
Waar jij het hier over hebt, dat zijn de meiden die op vakantie gaan naar LLoret De Mar/Salou/Rimini, zoals Wacky al zei. Sommige van die meiden zullen misschien met die instelling op vakantie gaan, maar ook bij zulke vakanties is dat lang niet altijd zo.
Ik denk dat meiden die naar Kenia gaan voor ontwikkelingswerk, daar niet heen gaan om zoveel mogelijk negers te pakken, maar met een hele andere gedachte. De gedachte om mensen te helpen bijvoorbeeld.
Als vrouwen dan zo nodig zoveel mogelijk negers willen pakken, dan zullen ze niet op een 'werkvakantie' naar Kenia gaan, maar naar een party vakantie in een ander vakantieoord waar veel negers te vinden zullen zijn.
Maar de vraag is: mag je dit minder erg vinden, omdat hun de risico's namen?? Als ik een kaars doof, met mijn vingers; dan neem ik een risico en als ik er met een brandblaar; ervan af kom; dan lachen mensen mij uit...Onder het mom van dit, opereren een hoop vrouwenmeisje20 zei:En zelfs dan vind ik dat vrouwen er nooit om vragen om verkracht te worden. Nee is nee en dat heeft de ander te accepteren, hoe verleidelijk, sexy en geil ze ook de hele avond heeft gedaan.
Mindgamer zei:Onder het mom van dit, opereren een hoop vrouwenmeisje20 zei:En zelfs dan vind ik dat vrouwen er nooit om vragen om verkracht te worden. Nee is nee en dat heeft de ander te accepteren, hoe verleidelijk, sexy en geil ze ook de hele avond heeft gedaan.![]()
En als ze continue bij één persoon, hebben geprovoceerd, hun smaak, op hun tong hebben gelegd en ze weigert uiteindelijk; kan ik het begrijpen, dat er iemand heel gefrustreerd raakt en domme dingen kan gaan doen. Vooral als er drugs in het spel is. Natuurlijk mag je geen vrouw verkrachten, maar als vrouwen provoceren en wanneer het puntje bij paaltje komt en dan vervolgens, de boel afkappen. Dan verdienen ze minstens; om heftig te worden uitgescholden. Veel disco sletjes, vinden dit soort "spelletjes" prachtig om te spelen, in een discotheek; totdat ze de verkeerde tegen komen en huilend aan de politie verteld: ik ga dit nooit meer doenOf dat iig bij zich zelf denken, als ze zo verstandig zijn.
Zo zie je maar, dat het heel erg belangrijk is voor de man; om sterk in zijn schoenen te staan. Mij is dit nooit overkomen, omdat ik simpelweg; zulke sletten niet meer opzoek, maar mocht het mij gebeuren, dan ga ik vast of haar uitlachen en zeggen hoe zielig ze wel niet is, het negeren en verder feesten of haar keihard uitschelden.
meisje20 zei:True, het is voor mannen zeker belangrijk om sterk in hun schoenen te staan. Het is ook belangrijk voor mannen om te beseffen wat ze een vrouw aandoen met iets als een verkrachting, als ze dat beseffen staan ze hopelijk nog een stuk sterker in hun schoenen.
Ik weet best dat er zulke meiden bestaan, die jongens versieren om het spel wat erbij hoort, maar dat geeft niemand het recht om alle meiden een slet te noemen die vragen om een verkrachting. En ook de meiden die het spel spelen en vervolgens laten afweten vragen niet om een verkrachting, ze zoeken misschien de spanning op, maar dat geeft mannen niet het recht om vervolgens met ze te doen wat ze willen.
Dat is het laatste wat ik hier nog over te melden heb.
Mindgamer zei:Vijf Nederlandse vrouwen op werkvakantie verkracht
Vijf Nederlandse vrouwen zijn tijdens een werkvakantie in Kenia afgelopen donderdag verkracht door een groep van zo'n tien Keniaanse mannen. ANP Photo
AMERSFOORT (ANP) - Vijf Nederlandse vrouwen in de leeftijd van 17 tot 25 jaar zijn tijdens een werkvakantie in Kenia afgelopen donderdag verkracht door een groep van zo'n tien Keniaanse mannen. De vrouwen maakten deel uit van een groep die bezig was met welzijnswerk in het Afrikaanse land.
Ze waren uitgezonden via Livingstone uit Amersfoort. Een woordvoerster van de organisatie bevestigde maandag een bericht hierover van het Reformatorisch Dagblad.
Medewerkers van Livingstone, dat al tientallen jaren werkvakanties in verschillende Afrikaanse landen, Oost-Europa en Zuid-Amerika organiseert, zijn ,,ontzettend geschokt''. Een groep van twaalf Nederlanders was in het Keniaanse Kakamega bezig met het opknappen van een school. Zij waren juist het project aan het evalueren toen een groep Keniaanse mannen het terrein op kwam. Het terrein was beveiligd, maar de mannen hadden een buurman gegijzeld om zich toegang tot het terrein te verschaffen.
Ja kijk, meiden in deze leeftijdscategorie; zijn vaak sletten. Vooral als ze naar zulke landen gaan, onder het mom van: het opbouwen, in dit geval; van scholen. Ze hopen natuurlijk, om leuke (donkere) jongens tegen te komen. Ze gaan naar zulke landen toe, want hier zijn 'schattige' negertjes te vinden (niet dat dit zo hoeft te zijn, maar dat kan je wel verwachten, van meiden uit deze leeftijdscategorie). Nu wil ik niet generaliseren hoor of mezelf racistisch uitlaten (je bent overigens; al heel snel een racist) Maar zouden deze meisjes, dit niet hebben uitgelokt?
Natuurlijk beschik ik over een empathisch vermogen en vind ik dit heel erg, maar aan dit soort landen zijn er sowieso: risico's aan verbonden. Als ze zich net zo 'sletterig' ( als ze dat überhaupt waren) gedragen, net zoals dat hier in Nederland gebeurt: provoceren ze. Zo zien mensen, uit die land; dat vaak. Heeft ook weer iets met religies en verdrukking van het vrouwen recht; te maken
![]()
Als je het vanuit dit perspectief bekijkt; is het natuurlijk nog steeds heel erg, maar toch hun eigen schuld. Als het vanuit dit invalshoek bekijktMocht het anders wezen, dan heb ik niks gezegd
![]()
Mindgamer zei:Maar de vraag is: mag je dit minder erg vinden, omdat hun de risico's namen?? Als ik een kaars doof, met mijn vingers; dan neem ik een risico en als ik er met een brandblaar; ervan af kom; dan lachen mensen mij uit...
Dat Nederlandse gezin die in de Alpen zijn gaan klimmen, waarvan de vader en de drie kinderen zijn omgekomen tijdens een ongeluk. Wil jij tegen mij gaan zeggen dat dat dan minder erg zou moeten zijn... want ja jezus, 'wie gaat er nou met zn allen aan een touw op een berg lopen'..
Misschien vind ik dát wel kortzichtig denken Mindgamer, ben het met je eens dat meisje20 hier en daar ook wat kortzichtige teksten neerklad, maar jij ook..
Ja, zoiets dacht ik al. Ik kan me ook wel een beetje inleven in die mensen, maar toch snap ik het niet: dat je zulke risico's neemt. Er zijn veiligere landen, waar je een steentje aan bij kan dragen. Alhoewel: dat averechts schijnt te werken + je krijgt vaak stank voor dank. Tenminste; dat heb ik gehoord. In de oostbloklanden; leer je tenminste nog meisjes kennen en ben je elke avond dronkenWacky zei:Om dezelfde reden als dat ik dat misschien ook nog wel eens ga doen, en dezelfde reden dat veel mensen geld aan goede doelen geven.
Omdat we hier in een decadente westerse wereld leven die misbruik maakt van de rest van de wereld en we ons daar schuldig over voelen en dus iets goeds willen doen.
Mindgamer zei:Kan iemand het mij uitleggen, waarom vrouwen; in hun VAKANTIE gaan werken in een land, met 80% werkeloosheid?
Wacky zei:Of een risico nemen iets minder erg maakt als het mis gaat is een interessante vraag.
In dit geval denk ik echter niet dat er zon enorm risico genomen is. Het aantal verkrachtingen zal wel groter zijn in Kenia dan in nederland, maar het is ook geen oorlogsgebied ofzo, en zover ik het begrijp zijn er veiligheids maatregelen genomen maar bleken die niet afdoende.
Vervolgens is er nog de vraag wat er tegenover dat risico staat. In dit geval de goede bedoeling om een school te bouwen. Dat kan het risico zeker waard zijn. (ik zeg kan omdat dit een persoonlijke afweging is) In het geval van bijvoorbeeld een journalist die in irak gegijzeld word staat daartegenover de goede bedoeling om de wereld van informatie te voorzien, ook dat vind ik het risico waard en maakt dat ik respect hebt voor die mensen en het zeker niet minder erg vind wanneer ze gegijzelf (en vermoord) worden.
Wanneer iemand nou naar irak gaat helemaal voor jan lul zonder reden, gewoon om eens te kijken en dan gaat het mis. Dan zou ik misschien voorzichtig denken dat het een beetje zijn eigen schuld is. (en dat nog steeds niet in het openbaar zeggen/schrijven omdat het niet echt fijn is voor de slachtoffers of nabestaanden)
Flameon zei:Mindgamer zei:Kan iemand het mij uitleggen, waarom vrouwen; in hun VAKANTIE gaan werken in een land, met 80% werkeloosheid?
Men wilt de medemens die arm zijn en waar het vaak niet goed mee gaat hun helpende hand aanbieden. Jammer dat zulke meisjes dan het slachtoffer worden van zo'n grote verkrachtiging.
Ik heb zelf ook eens overwogen om na het behalen van mijn diploma te gaan werken in derdewereld landen, via het rode kruis. Het is er echter nooit van gekomen
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."