Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVijf vrouwen (17-25 jaar) verkracht op werkvakantie

Vijf vrouwen (17-25 jaar) verkracht op werkvakantie

93 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
M
MindgamerLid
01-01-2024, 00:00
#1
deadlock zei:
Mindgamer zei:
^Hoe noem je mij? Hmm, ik denk dat ik even op de report knop druk :smoke:
Hoe zielig dat ook klinkt.
Klik om te vergroten...
Waarom zou je daar in godesnaam aanstoot aan nemen :confused:
Klik om te vergroten...
Geen idee eigenlijk...
Normaal doe ik dat nooit, maar nu had ik er gewoon zin in, om daar iets van te zeggen.
J
Jeroen83Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Mindgamer zei:
Als je ziet hoe vrouwen zich hier kleden, dan vind ik het logisch, dat ze in zulke landen; aandacht trekken en als ze dan ook nog gaan flirten...Tja..Wat moet je dan ook in zo'n land.
Klik om te vergroten...

Man man man, denk je nou echt dat vrouwen die naar een arm land gaan om mensen te helpen er als breezers bij gaan lopen? Je klinkt af en toe echt als een extreme moslim/christen.

Ik weet dat de discussie al zo goed als afgerond is. Maar ik snap nogsteeds niet hoe je uberhaupt die conclusie kon trekken in het begin.
M
MindgamerLid
01-01-2024, 00:00
#3
funkmaus zei:
Mindgamer zei:
Als je ziet hoe vrouwen zich hier kleden, dan vind ik het logisch, dat ze in zulke landen; aandacht trekken en als ze dan ook nog gaan flirten...Tja..Wat moet je dan ook in zo'n land.
Klik om te vergroten...

Man man man, denk je nou echt dat vrouwen die naar een arm land gaan om mensen te helpen er als breezers bij gaan lopen? Je klinkt af en toe echt als een extreme moslim/christen.

Ik weet dat de discussie al zo goed als afgerond is. Maar ik snap nogsteeds niet hoe je uberhaupt die conclusie kon trekken in het begin.
Klik om te vergroten...
Die conclusie kon ik trekken, omdat er genoeg gestoorde wijven zijn, die blijkbaar zwaar worden onderschat. Jammer genoeg, heb ik ze altijd snel door, maar als ik mensen hier op attent maak, dan word ik voor gek uitgemaakt. Maar later gaan die wijven de fout in, jongen is verdrietig en komt vervolgens excuses aan mij aanbieden, omdat hij mij niet wou geloven. Prachtig toch? Hoeveel meiden zijn er niet, die graag neger baby's willen? Nou? Meer dan genoeg hoor. Gelukkig herken je de meeste nog aan hun voorkomen en gedrag, maar sommige weten hun werkelijke wensen; goed te verbergen. En neger kindjes zijn inderdaad hartstikke schattig :grin:

Maar wat ik ermee wou zeggen, is dat er genoeg vrouwen zijn, die goed hun best op school doen, maar wel veel onveilige sex hebben met mensen waar de ggd voor waarschuwt. Want die gaan namelijk nooit naar de dokter toe als ze ergens last van hebben...
J
Jeroen83Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Mindgamer zei:
Die conclusie kon ik trekken, omdat er genoeg gestoorde wijven zijn, die blijkbaar zwaar worden onderschat. Jammer genoeg, heb ik ze altijd snel door, maar als ik mensen hier op attent maak, dan word ik voor gek uitgemaakt. Maar later gaan die wijven de fout in, jongen is verdrietig en komt vervolgens excuses aan mij aanbieden, omdat hij mij niet wou geloven. Prachtig toch? Hoeveel meiden zijn er niet, die graag neger baby's willen? Nou? Meer dan genoeg hoor. Gelukkig herken je de meeste nog aan hun voorkomen en gedrag, maar sommige weten hun werkelijke wensen; goed te verbergen. En neger kindjes zijn inderdaad hartstikke schattig :grin:

Maar wat ik ermee wou zeggen, is dat er genoeg vrouwen zijn, die goed hun best op school doen, maar wel veel onveilige sex hebben met mensen waar de ggd voor waarschuwt. Want die gaan namelijk nooit naar de dokter toe als ze ergens last van hebben...
Klik om te vergroten...

O_O

Sorry maar je generaliseert als geen ander. Wacht maar tot je onder een beetje volwassener publiek komt, dan zal je beeld op vrouwen zich vast wel bijstellen. Mannen zijn net zo goor als vrouwen zijn, alleen jij ziet alleen de vrouwen op dit moment.

Ik ben zelf natuurlijk ook meer dan genoeg "foute" vrouwen tegen gekomen in mn leven, alleen ik ben net zo veel foute mannen tegen gekomen. Waarom zeik je niet een keer over foute mannen? Ik heb je dat niet vaak zien doen iig.
J
Jeroen83Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Mindgamer zei:
Pfff...We hebben het niet over foute mannen, maar over de vrouwen; waarvan het mogelijk was, dat deze waren verkracht in Afrika. Het was namelijk mogelijk, dat het om dit soort vrouwen ging. Dus waarom zou ik generaliseren?
Klik om te vergroten...

Ik vind het generaliserend omdat jij er al DIRECT van uit gaat dat die vrouwen fout zijn. Het enige waar jij het over kan hebben zijn foute vrouwen. In meerdere topics, het komt altijd neer op dat de meeste vrouwen hoeren zijn.
M
MindgamerLid
01-01-2024, 00:00
#6
funkmaus zei:
Mindgamer zei:
Pfff...We hebben het niet over foute mannen, maar over de vrouwen; waarvan het mogelijk was, dat deze waren verkracht in Afrika. Het was namelijk mogelijk, dat het om dit soort vrouwen ging. Dus waarom zou ik generaliseren?
Klik om te vergroten...

Ik vind het generaliserend omdat jij er al DIRECT van uit gaat dat die vrouwen fout zijn. Het enige waar jij het over kan hebben zijn foute vrouwen. In meerdere topics, het komt altijd neer op dat de meeste vrouwen hoeren zijn.
Klik om te vergroten...
Nou, ik zei net toch echt duidelijk, dat er genoeg vrouwen zijn, die worden onderschat op hun slechtheid. Waarschijnlijk interpreteerde je dit anders of zo. Maar wat ik ermee wou zeggen, is dat dit niet om alle vrouwen gaat, maar dat dit een groepje is; die ook bestaat. Waarom begon ik over dit groepje, nou omdat het over Afrika gaat. Ik snap niet, waarom je zo enorm kinderachtig, onnodig begint te zeuren. Is echt helemaal nergens voor nodig. En ja; er zijn nou eenmaal veel MENSEN die zo hun slechte kanten hebben. Doh, dat weet ik ook wel. Het is echt totaal overbodig met datgene waar jij nu mee bezig bent.
J
Jeroen83Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Mindgamer zei:
funkmaus zei:
Mindgamer zei:
Pfff...We hebben het niet over foute mannen, maar over de vrouwen; waarvan het mogelijk was, dat deze waren verkracht in Afrika. Het was namelijk mogelijk, dat het om dit soort vrouwen ging. Dus waarom zou ik generaliseren?
Klik om te vergroten...

Ik vind het generaliserend omdat jij er al DIRECT van uit gaat dat die vrouwen fout zijn. Het enige waar jij het over kan hebben zijn foute vrouwen. In meerdere topics, het komt altijd neer op dat de meeste vrouwen hoeren zijn.
Klik om te vergroten...
Nou, ik zei net toch echt duidelijk, dat er genoeg vrouwen zijn, die worden onderschat op hun slechtheid. Waarschijnlijk interpreteerde je dit anders of zo. Maar wat ik ermee wou zeggen, is dat dit niet om alle vrouwen gaat, maar dat dit een groepje is; die ook bestaat. Waarom begon ik over dit groepje, nou omdat het over Afrika gaat. Ik snap niet, waarom je zo enorm kinderachtig, onnodig begint te zeuren. Is echt helemaal nergens voor nodig. En ja; er zijn nou eenmaal veel MENSEN die zo hun slechte kanten hebben. Doh, dat weet ik ook wel. Het is echt totaal overbodig met datgene waar jij nu mee bezig bent.
Klik om te vergroten...

en ik vind het totaal overbodig dat jij een obsessie hebt met foute vrouwen :)
M
MindgamerLid
01-01-2024, 00:00
#8
en ik vind het totaal overbodig dat jij een obsessie hebt met foute vrouwen :)
Klik om te vergroten...
Nee, ik ben verstandig door alles te analyseren en een soort filter te ontwikkelen, voor zulke zieke geesten. Dit zou iedereen moeten doen.
A
AkingLid
01-01-2024, 00:00
#9
ik las ergens anders dat "hun" belangrijkste vraag op het moment was "hoe god dit kon laten gebeuren" :rolleyes:
a
acidboyLid
01-01-2024, 00:00
#10
Wat een ontzettend vermoeiende discussie zeg... totaal doelloos ook.

Mindgamer zei:
Maar de vraag is: mag je dit minder erg vinden, omdat hun de risico's namen?? Als ik een kaars doof, met mijn vingers; dan neem ik een risico en als ik er met een brandblaar; ervan af kom; dan lachen mensen mij uit...
Klik om te vergroten...

Als dit het daadwerkelijk punt is van de vele onnodige lettertjes, dan zeg ik: Nee, en wat een kromme vergelijking, brandblaartje en verkrachting...Maar dat snap je zelf ook wel denk ik.

Dat Nederlandse gezin die in de Alpen zijn gaan klimmen, waarvan de vader en de drie kinderen zijn omgekomen tijdens een ongeluk. Wil jij tegen mij gaan zeggen dat dat dan minder erg zou moeten zijn... want ja jezus, 'wie gaat er nou met zn allen aan een touw op een berg lopen'..

Misschien vind ik dát wel kortzichtig denken Mindgamer.

Feit blijft dat je in sommige situaties meer de kans loopt om iets te overkomen, wellicht zoek je het dan dus een toefje op, maar ik zou de consequenties niet anders beoordelen, onder het mom van: eigen schuld dikke bult.

Op die manier blijf je bezig... word je doodgereden op de A2 doordat je per ongeluk in de dode hoek zit van een vrachtwagen... 'tsjah, stomme idioot, had je maar niet moeten gaan autorijden, pech gehad'.

Oh longkanker? Maarja ach, opa heeft toch al zijn hele leven gerookt, he just gets what he 'deserves'.

Nee je mag van mij zo denken, go ahead, ik zal je niet eens een minder sympathieke jongen vinden hierdoor, maar ik zou voorzichtig zijn met je oordelen hierin. Helemaal als je niets van de specifieke situatie/betrokken mensen afweet.
M
MindgamerLid
01-01-2024, 00:00
#11
Dat Nederlandse gezin die in de Alpen zijn gaan klimmen, waarvan de vader en de drie kinderen zijn omgekomen tijdens een ongeluk. Wil jij tegen mij gaan zeggen dat dat dan minder erg zou moeten zijn... want ja jezus, 'wie gaat er nou met zn allen aan een touw op een berg lopen'..

Misschien vind ik dát wel kortzichtig denken Mindgamer, ben het met je eens dat meisje20 hier en daar ook wat kortzichtige teksten neerklad, maar jij ook..
Klik om te vergroten...

Ja, je hebt gelijk. Ik keek sommige dingen, nogal zwart-wit. Natuurlijk is het erg, maar het is gewoon zo dom om zoiets te doen. Je weet de risico's, je neemt ze en vervolgens kom je erachter wat de consequenties zijn.

Ik heb echt wel medeleven voor mensen, die dit soort shit is overkomen, maar als het totaal plaatje bekijkt: dan blijft het toch erg dom, dat zo'n persoon; op het randje liep van de dood. Zoals je zei: dit is idd doelloos, maar wel moeilijk. Op het randje leven, is blijkbaar: menselijk en het is ook menselijk; om medeleven te tonen en ook wel, om erover te discussiëren.
a
acidboyLid
01-01-2024, 00:00
#12
Maar Mindgamer, wat is dom? En wie ben jij om voor een ander te oordelen wat voor hén dom is? Alleen maar omdat de uitkomst/consequenties niet mooi of goed zijn?

Beetje.. resultaat = intentie... dat idee, je snapt natuurlijk ook wel dat dat nergens op slaat.

Don't get me wrong, ik vind het prima om er over de discussieren, dat is inderdaad menselijk :)
En ik zeg ook absoluut niet dat jij geen empathie of medeleven toont of kan tonen of wat dan ook, je zou wel heel erg 'dead inside' zijn als je dit niet erg zou vinden.

Maar nogmaals, wees voorzichtig in je oordelen over zulke zaken zonder kennis van de situatie..
M
MindgamerLid
01-01-2024, 00:00
#13
^Nee, niet doen. Mensen zijn vaak ondankbaar tegen je (verkrachting vind ik ook ondankbaar) en je zit in een land, waar 80% van de bevolking: werkeloos is. Daarnaast word het vast geen school of wat dan ook, maar een plek om kindersoldaten te laten opgroeien of om wapens/drugs te verhandelen.

Ik vind het overigens, echt hartstikke dom! In europa; kan je ook genoeg vrijwilligerswerk doen.
V
VanadesseLid
01-01-2024, 00:00
#14
Echt verschrikkelijk dit! Ik zit hem echt te knijpen want ik weet dat een meid die ik ken daar ook heen ging, en nu zijn al haar blogs over Kenia ineens weg...

Vreselijk dat die mannen het in hun hoofd halen om die meiden uren lang te verkrachten. Ze zijn metteen daarna naar het ziekenhuis gegaan en nu maar hopen dat ze geen aids hebben opgelopen! :( Het stond bij mij in de planning om volgend jaar ook naar kenia te gaan voor ontwikkelingshulp, maar van dit soort verhalen word je toch wel bang eigenlijk.
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#15
Of een risico nemen iets minder erg maakt als het mis gaat is een interessante vraag.

In dit geval denk ik echter niet dat er zon enorm risico genomen is. Het aantal verkrachtingen zal wel groter zijn in Kenia dan in nederland, maar het is ook geen oorlogsgebied ofzo, en zover ik het begrijp zijn er veiligheids maatregelen genomen maar bleken die niet afdoende.

Vervolgens is er nog de vraag wat er tegenover dat risico staat. In dit geval de goede bedoeling om een school te bouwen. Dat kan het risico zeker waard zijn. (ik zeg kan omdat dit een persoonlijke afweging is) In het geval van bijvoorbeeld een journalist die in irak gegijzeld word staat daartegenover de goede bedoeling om de wereld van informatie te voorzien, ook dat vind ik het risico waard en maakt dat ik respect hebt voor die mensen en het zeker niet minder erg vind wanneer ze gegijzelf (en vermoord) worden.

Wanneer iemand nou naar irak gaat helemaal voor jan lul zonder reden, gewoon om eens te kijken en dan gaat het mis. Dan zou ik misschien voorzichtig denken dat het een beetje zijn eigen schuld is. (en dat nog steeds niet in het openbaar zeggen/schrijven omdat het niet echt fijn is voor de slachtoffers of nabestaanden)
M
MindgamerLid
01-01-2024, 00:00
#16
Oke, daar heb ik weinig op terug :grin: Knap dat Wacky en andere df'ers, alles zo tot het puntje; kunnen neerzetten_0_

Wat ik wou zeggen, is dat ze de risico namen, om zelf iets goeds te doen; in een zeer gevaarlijk land. Ze zijn van te voren, nog gewaarschuwd of hebben zelf het 1 en ander gelezen op het internet. Natuurlijk maakt het dit allemaal niet minder erg, want die meisjes zijn gewoon kapot. Hoe moet je zoiets verwerken? Hoe krijg je weer een beetje vertrouwen in de mens? Heel triest en ik wou dat ik zulke klootzakken, kon straffen (om het maar netjes te zeggen) Toch vind ik het ergens naïef, dat deze goed bedoelende vrouwen; naar zo'n land toegaan. Ik kan het gewoon niet bevatten. Kan iemand het mij uitleggen, waarom vrouwen; in hun VAKANTIE gaan werken in een land, met 80% werkeloosheid?
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#17
Om dezelfde reden als dat ik dat misschien ook nog wel eens ga doen, en dezelfde reden dat veel mensen geld aan goede doelen geven.

Omdat we hier in een decadente westerse wereld leven die misbruik maakt van de rest van de wereld en we ons daar schuldig over voelen en dus iets goeds willen doen.
M
MindgamerLid
01-01-2024, 00:00
#18
Wacky zei:
Om dezelfde reden als dat ik dat misschien ook nog wel eens ga doen, en dezelfde reden dat veel mensen geld aan goede doelen geven.

Omdat we hier in een decadente westerse wereld leven die misbruik maakt van de rest van de wereld en we ons daar schuldig over voelen en dus iets goeds willen doen.
Klik om te vergroten...
Ja, zoiets dacht ik al. Ik kan me ook wel een beetje inleven in die mensen, maar toch snap ik het niet: dat je zulke risico's neemt. Er zijn veiligere landen, waar je een steentje aan bij kan dragen. Alhoewel: dat averechts schijnt te werken + je krijgt vaak stank voor dank. Tenminste; dat heb ik gehoord. In de oostbloklanden; leer je tenminste nog meisjes kennen en ben je elke avond dronken :tearsofjoy:
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#19
Mindgamer zei:
Kan iemand het mij uitleggen, waarom vrouwen; in hun VAKANTIE gaan werken in een land, met 80% werkeloosheid?
Klik om te vergroten...

Men wilt de medemens die arm zijn en waar het vaak niet goed mee gaat hun helpende hand aanbieden. Jammer dat zulke meisjes dan het slachtoffer worden van zo'n grote verkrachtiging.
Ik heb zelf ook eens overwogen om na het behalen van mijn diploma te gaan werken in derdewereld landen, via het rode kruis. Het is er echter nooit van gekomen
a
acidboyLid
01-01-2024, 00:00
#20
Wacky zei:
Of een risico nemen iets minder erg maakt als het mis gaat is een interessante vraag.

In dit geval denk ik echter niet dat er zon enorm risico genomen is. Het aantal verkrachtingen zal wel groter zijn in Kenia dan in nederland, maar het is ook geen oorlogsgebied ofzo, en zover ik het begrijp zijn er veiligheids maatregelen genomen maar bleken die niet afdoende.

Vervolgens is er nog de vraag wat er tegenover dat risico staat. In dit geval de goede bedoeling om een school te bouwen. Dat kan het risico zeker waard zijn. (ik zeg kan omdat dit een persoonlijke afweging is) In het geval van bijvoorbeeld een journalist die in irak gegijzeld word staat daartegenover de goede bedoeling om de wereld van informatie te voorzien, ook dat vind ik het risico waard en maakt dat ik respect hebt voor die mensen en het zeker niet minder erg vind wanneer ze gegijzelf (en vermoord) worden.

Wanneer iemand nou naar irak gaat helemaal voor jan lul zonder reden, gewoon om eens te kijken en dan gaat het mis. Dan zou ik misschien voorzichtig denken dat het een beetje zijn eigen schuld is. (en dat nog steeds niet in het openbaar zeggen/schrijven omdat het niet echt fijn is voor de slachtoffers of nabestaanden)
Klik om te vergroten...

+1, volledig mee eens.

Flameon zei:
Mindgamer zei:
Kan iemand het mij uitleggen, waarom vrouwen; in hun VAKANTIE gaan werken in een land, met 80% werkeloosheid?
Klik om te vergroten...

Men wilt de medemens die arm zijn en waar het vaak niet goed mee gaat hun helpende hand aanbieden. Jammer dat zulke meisjes dan het slachtoffer worden van zo'n grote verkrachtiging.
Ik heb zelf ook eens overwogen om na het behalen van mijn diploma te gaan werken in derdewereld landen, via het rode kruis. Het is er echter nooit van gekomen
Klik om te vergroten...

@ Mindgamer, van vrouwen mag je gerust mensen maken hoor :)

Ik ga het waarschijnlijk ook doen, als stage voor mijn opleiding. Ga dan geen school bouwen, maar dingen vernieuwen in een ziekenhuis, of mensen vaccineren, of wat dan ook. Hopelijk in Tanzania of Zambia ofzo, maar ik moet eerst nog even ingedeeld worden enzo :)

En net als Flameon heb ik ergens nog het idee om ook na het behalen van mijn diploma een tijdje bij artsen zonder grenzen ofzo te gaan werken.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."