#1
Maar Mindgamer, wat is dom? En wie ben jij om voor een ander te oordelen wat voor hén dom is? Alleen maar omdat de uitkomst/consequenties niet mooi of goed zijn?
Beetje.. resultaat = intentie... dat idee, je snapt natuurlijk ook wel dat dat nergens op slaat.
Don't get me wrong, ik vind het prima om er over de discussieren, dat is inderdaad menselijk
En ik zeg ook absoluut niet dat jij geen empathie of medeleven toont of kan tonen of wat dan ook, je zou wel heel erg 'dead inside' zijn als je dit niet erg zou vinden.
Maar nogmaals, wees voorzichtig in je oordelen over zulke zaken zonder kennis van de situatie..
Beetje.. resultaat = intentie... dat idee, je snapt natuurlijk ook wel dat dat nergens op slaat.
Don't get me wrong, ik vind het prima om er over de discussieren, dat is inderdaad menselijk
En ik zeg ook absoluut niet dat jij geen empathie of medeleven toont of kan tonen of wat dan ook, je zou wel heel erg 'dead inside' zijn als je dit niet erg zou vinden.
Maar nogmaals, wees voorzichtig in je oordelen over zulke zaken zonder kennis van de situatie..