Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPaddogebruiker overleden na sprong uit raam

Paddogebruiker overleden na sprong uit raam

49 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
S
SolidiusLid
01-01-2024, 00:00
#1
shokora zei:
>_<'
Klik om te vergroten...
v_v''
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#2
Er is niks wat ik van mezelf zou kunnen zien wat me er erg aan toe zou maken. Als ik opeens zag dat ik drieduizend kinderen had verkracht en in de sloot gegooid, zou ik erom lachen en zeggen "Nou, goed dat je niet gepakt bent dan :mrgreen: ".
M
MindgamerLid
01-01-2024, 00:00
#3
Verruim je geest met mate, straks explodeert je geest.

Je stopt toch ook niet teveel lucht, in een ballon?
h
hodgepodgeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Weer een halve gare Engelse die dacht van 10m hoogte naar beneden te kunnen springen.
nu.nl
Gelukkig nu wel overleeft, maar dat gaat zo nergens meer over. Zou deze sukkel hebben gedacht van laat ik eens in mijn eentje paddo's gaan proberen op dinsdagmiddag ofzo.
T
TwilightLid
01-01-2024, 00:00
#5
shokora zei:
Pak dan a.u.b de volkskrant want de telegraaf heb ik toch wel zo'n tering hekel aan. Kijk die reacties dan, het lijkt wel alsof die mensen allemaal een verstandelijke handicap hebben.

http://www.volkskrant.nl/binnenland/art ... _na_paddos
Klik om te vergroten...
Haha dat is waar, sorry. :P

Ik zocht op google en dit was de eerste hit, vandaar. :)
W
WelhallodaarLid
01-01-2024, 00:00
#6
Het is duidenlijk dat mensen zichzelf gaan omleggen om paddo's te laten verbieden omdat ze tegen drugs zijn ofzo
M
MindgamerLid
01-01-2024, 00:00
#7
:confused:
Plannen ze dit of zo? Willen ze aandacht?? Dit slaat echt nergens op...

Edit: Volgens mij, worden ze betaald door de regering...
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Wat een nerd zeg, maar het is natuurlijk wel lullig voor hem :grin:
n
nicolaiLid
01-01-2024, 00:00
#9
Wil je niet aanvallen gnuxx, maar dat vind ik wel een beetje een rare reactie...Het is niet lullig voor hem. Het is lullig voor zijn vriendin, voor zijn ouders en voor alle paddo gebruikers.

En we weten natuurlijk niet of hij een sukkel is of niet...Geen idee waarom het mis is gegaan.

Valt me op dat er de laatste tijd veel mensen dood gaan, niet alleen door dit soort dingen, maar ook (zelf) moord.
B
BlackRobBluntLid
01-01-2024, 00:00
#10
Angramar Temenos zei:
Anti-drugs extremisten plegen zelfmoordaanslagen tegen drugsbeleid in nederland.
Klik om te vergroten...

:grin: :rock:
g
gamezzLid
01-01-2024, 00:00
#11
ik wou dit eerst ook nog zeggen maar ik d8 dat jullie dit niet leuk gingen vinde :tongueout:
p
phyLid
01-01-2024, 00:00
#12
gamezz zei:
ik wou dit eerst ook nog zeggen maar ik d8 dat jullie dit niet leuk gingen vinde :tongueout:
Klik om te vergroten...

Te laat...
p
phyLid
01-01-2024, 00:00
#13
Angramar Temenos zei:
Ik snap dit soort lui gewoon niet? Hoe kun je er zo erg aan toe zijn door een paar paddo's om zelfmoord te plegen?
Klik om te vergroten...

Misschien kom je er ooit achter en staan er mensen jou een laatste eer te bewijzen. Je weet niet wat zo iemand doormaakt, maar het is blijkbaar voldoende om voor uit een raam te springen.

Dit zeg ik natuurlijk zonder dat ik dit mannetje ken maar ik ga er vanuit dat hij een gezonde geest had.
J
Jeroen83Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Het is denk ik sowieso geen kwestie van paddo's alleen he, het kon ook gewoon puur toeval zijn. Er zijn genoeg mensen die nuchter uit ramen springen.
W
WelhallodaarLid
01-01-2024, 00:00
#15
vaak is het ook een combinatie van paddos + andere middelen wat mensen gek maakt. je zal niet alleen van paddo's een raam uit springen maar misschien wel met xtc+paddo ik weet niet??? :confused:
h
hodgepodgeLid
01-01-2024, 00:00
#16
http://player.omroep.nl/?aflID=7627181&md5=ca9523d40c6818a8688d192b570ca4b7
Netwerk van donderdag. Om even Fred Teeven te citeren: "Mensen springen van de daken af" en "elke dag lezen we er wel weer wat over in de kranten". Onzin, we hebben het over 2 incidenten deze zomer, die toevallig kort na elkaar kwamen.

Zolang er mensen ook echt van de daken af springen kan je er ook weinig van zeggen, maar het wordt wel duidelijk dat dit verbod er echt komt.
p
phyLid
01-01-2024, 00:00
#17
hodgepodge zei:
http://player.omroep.nl/?aflID=7627181&md5=ca9523d40c6818a8688d192b570ca4b7
Netwerk van donderdag. Om even Fred Teeven te citeren: "Mensen springen van de daken af" en "elke dag lezen we er wel weer wat over in de kranten". Onzin, we hebben het over 2 incidenten deze zomer, die toevallig kort na elkaar kwamen.

Zolang er mensen ook echt van de daken af springen kan je er ook weinig van zeggen, maar het wordt wel duidelijk dat dit verbod er echt komt.
Klik om te vergroten...

Het is wel allemaal heel toevallig he :confused:
nou, dat wordt zelf kweken dus.

@siriusmushroom:
Erg heftig verhaal.Ben je er ooit achter gekomen wat deze vriend zag of meemaakte? En wat zei hij toen hij weer nuchter was?
H
HansLid
01-01-2024, 00:00
#18
Laten we met zijn allen afspreken dat we massa zelfmoord gaan plegen in Den Haag zodra het paddoverbod er is.
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#19
Een vriend van me wou ook van een flat springen na paddo's. Hij stond met 1 been al van de flat af. Gelukkig is er niks gebeurd doordat mensen hem tegen hebben kunnen houden, schrok me dood toen ik het hoorde. Het was dan weer wel na 2 hele porties wat heel veel is maar toch kon ik het me moeilijk voorstellen. Hijzelf ook, het is normaal een heel vrolijke en nuchtere jongen.

Ik heb laatst ook cijfers gezien van hoeveel paddo-incidenten er per jaar voorkomen en daar schrok ik ook best wel van. Weet het niet precies meer maar het aantal ziekenauto's dat moest rijden voor paddogebruikers lag zeker boven de 100 per jaar. Veel in combinatie met alcohol wel, maar ja. Wie weet pakt het verbod wel heel goed uit, als je aan paddo's wil komen lukt het toch wel ook al zijn ze illegaal. Alleen neemt de interesse van de "dommere" mensen in paddo's wat af waardoor het net als LSD nu is een drug wordt die alleen gebruikt wordt door mensen die weten dat ze er aan toe zijn en dat psychedelica hun ding zijn in plaats van dat ze denken "heey dat heb ik nog niet gebrobeerd". Veel mensen zitten al goed in hun vel voordat ze paddo's nemen en hebben dat spirituele dus helemaal niet nodig, maar het kan hun kijk op het leven wel veel minder rooskleurig maken.

Of misschien neemt de populariteit van LSD wel toe nu paddo's ook verboden zijn. Zo nadelig zie ik het niet in :)

Zelfde geldt voor alcohol; als je er gevaarlijk mee om gaat is het ook gevaarlijk. Statistisch gezien nog veel gevaarlijker dan paddo's zelfs. Maar daar doet de regering weer niks aan. Dat vind ik wel fout :rolleyes:
p
phyLid
01-01-2024, 00:00
#20
Een verbod is niet de oplossing. Hoewel de 'domme' mensen er dan moeilijker aan kunnen komen, zal het de kwaliteit van paddo's geen goed doen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."