Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDancefestival stopt na 'brute drugscontroles'

Dancefestival stopt na 'brute drugscontroles'

48 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
n
nicolaiLid
01-01-2024, 00:00
#1
Angramar Temenos zei:
Stem espeeee!! Damnit :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...
de espee is ook zeker weten goed bezig, maar d66 is weer erg goed bezig. zij maken denk ik ook meer kans. dankzij jou schrijf ik nu ook per ongeluk espee :grin:
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#2
en dan nog voor te stellen dat ik ook een keer ''heb moeten bukken'' in de metro halte wibautstraat (amsterdam), bij een standaard drugscontrole... op straat kan het ook....
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ah poor spaceman! Even ontspannen het is zo klaar :grin: ... Nee ook te zot voor woorden natuurlijk. Moet toch niet kunnen? Blijf met je poten van iemand af tot je concreet bewijs hebt!

Twee jaar geleden was er in Griekenland op een eiland een goa festival bezig. De organisatoren kochten al jaren de eiland politie om om vooral een, liefst twee, oogjes dicht te knijpen. Nu was het een beetje komkommer tijd met het nieuws en waren er twee undercover journalisten heen gegaan die de drugsbende aan het filmen waren gegaan, en nog die zelfde avond was het nationaal nieuws dat er een drugsfestival aan de gang was.

Iedereen die ook maar een joint vast hield(ook al gaf je hem alleen maar door)kreeg een vinger in zijn aars en ook dames werden ruw door mannelijke agenten aan een inwendig onderzoek onderworpen. Iedereen was de lul gewoon, en dat gaat niet zachtzinnig.

MAAR. Dat was in fucking Griekenland. Daar zijn ze 100x strenger wat middelen betreft als hier.
Hier is 1 pil nog toegestaan voor eigen gebruik, daar kun je een jaar zitten voor 1 simpel pilletje.

Het is te zot voor woorden om op zo'n manier met mensen om te gaan. En dan ook je feest maar opgeven, niks, tegenwerken die handel. Je laat je toch niet op zo'n manier in een hoek zetten?

En stem alsjeblieft geen SP. Die Jan Marijnisse is een heel vieze gladjanus. Veel beloven weinig geven doet de gek ik vreugde leven. Zo zit dat bij hem en niet anders, en nou niet gaan lopen tetteren dat ik niet weet waar ik over praat want ik ken die kerel op een manier zoals maar weinig andere mensen hem kennen en gezien hebben.
n
nicolaiLid
01-01-2024, 00:00
#4
Drientje zei:
En stem alsjeblieft geen SP. Die Jan Marijnisse is een heel vieze gladjanus. Veel beloven weinig geven doet de gek ik vreugde leven. Zo zit dat bij hem en niet anders, en nou niet gaan lopen tetteren dat ik niet weet waar ik over praat want ik ken die kerel op een manier zoals maar weinig andere mensen hem kennen en gezien hebben.
Klik om te vergroten...
mijn oma zegt dat ook over hem... :grin:
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#5
nicolai zei:
Drientje zei:
En stem alsjeblieft geen SP. Die Jan Marijnisse is een heel vieze gladjanus. Veel beloven weinig geven doet de gek ik vreugde leven. Zo zit dat bij hem en niet anders, en nou niet gaan lopen tetteren dat ik niet weet waar ik over praat want ik ken die kerel op een manier zoals maar weinig andere mensen hem kennen en gezien hebben.
Klik om te vergroten...
mijn oma zegt dat ook over hem... :grin:
Klik om te vergroten...

Daarom heeft het SP hem er ook uitgetrapt als fractievoorzitter, volg je het nieuws man?
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#6
Angramar Temenos zei:
nicolai zei:
Drientje zei:
En stem alsjeblieft geen SP. Die Jan Marijnisse is een heel vieze gladjanus. Veel beloven weinig geven doet de gek ik vreugde leven. Zo zit dat bij hem en niet anders, en nou niet gaan lopen tetteren dat ik niet weet waar ik over praat want ik ken die kerel op een manier zoals maar weinig andere mensen hem kennen en gezien hebben.
Klik om te vergroten...
mijn oma zegt dat ook over hem... :grin:
Klik om te vergroten...

Daarom heeft het SP hem er ook uitgetrapt als fractievoorzitter, volg je het nieuws man?
Klik om te vergroten...

ik vond hem een erg goed boegbeeld van de SP. Echt een open mens in plaats van zo'n onzekere authistische politicus. En de SP heeft hem er niet uitgeschopt, maar hij is gestopt wegens gezondheidsproblemen. En ik word een beetje moe dat je overal steeds offtopic gaat met dezelfde boodschap AT.

Zonde van dat festival. Maar er zal heus wel een reden zijn waarom die drugscontroles daar zo streng zijn.
h
hannusLid
01-01-2024, 00:00
#7
redelijk ziek die drugs controle's, zelf nooit echt last van gehad.
en als dan zo een kerel in je ster gaat poeren dan moet je hem wel helemaal onderschijten natuurlijk :rock:
B
BlackRobBluntLid
01-01-2024, 00:00
#8
Je kunt ook gewoon een ban krijgen voor constant offtopic lullen. :P

D66, sowieso! :grin:
3
3970Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Drientje zei:
Die Jan Marijnisse is een heel vieze gladjanus. Veel beloven weinig geven doet de gek ik vreugde leven. Zo zit dat bij hem en niet anders.
Klik om te vergroten...


Euhm....dat is toch een vereiste om in NL politicus te kunnen worden? Of kun je er één noemen waarbij dat niet zo is? :rolleyes:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#10
3970 zei:
Drientje zei:
Die Jan Marijnisse is een heel vieze gladjanus. Veel beloven weinig geven doet de gek ik vreugde leven. Zo zit dat bij hem en niet anders.
Klik om te vergroten...


Euhm....dat is toch een vereiste om in NL politicus te kunnen worden? Of kun je er één noemen waarbij dat niet zo is? :rolleyes:
Klik om te vergroten...
Ik verdiep me niet in politiek, ik ga ook niet stemmen en dus weet ik niet wat de eisen zijn voor de gemiddelde partijleiders.

Dat ik toevallig iets weet over deze man, is niet omdat hij partijleider is en ik me in heem verdiept heb.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#11
Als ik je woord krijg dat je SP stemt ga ik nooit meer off topic lullen.
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#12
BlackRobBlunt zei:
Je kunt ook gewoon een ban krijgen voor constant offtopic lullen. :P

D66, sowieso! :grin:
Klik om te vergroten...

Heeee dat had mijn post kunnen zijn :grin:
Al krijgt AT geen ban, omdat hij in principe ook genoeg on topic post, maar verder, ik stem ook D66 en ga dat mooi niet veranderen, want zij staan ook erg voor zelfbeschikkingsrecht en ik ook en in kon me in hun punten toch wel het beste vinden.

Daarnaast nog even kort aan AT, bij deze even de vraag of je a.u.b. niet in élk topic over de SP kan beginnen, in een paar topics waar dat goed past is het geen probleem maar je neemt zo het onderwerp van nog al veel topics over.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#13
Yeah het spijt me, ik ben nogal radicaal :tearsofjoy: .

M'n excuses.
A
AtropaLid
01-01-2024, 00:00
#14
D66. :grin: Omdat nuance de meest accurate efficientie biedt in het creeeren van een verfijnde en doortaste besluitvorming omtrend elk diplomatiek vraagstuk.

Geen bevooroordeelde afstoting, maar ten alle tijden eerlijke educatie en het hele verhaal. Green & Purple. :sunglasses:

Dat, en geen unformisme zoals de VVD dit onder de leden heeft.
n
nicolaiLid
01-01-2024, 00:00
#15
Atropa zei:
D66. :grin: Omdat nuance de meest accurate efficientie biedt in het creeeren van een verfijnde en doortaste besluitvorming omtrend elk diplomatiek vraagstuk.

Geen bevooroordeelde afstoting, maar ten alle tijden eerlijke educatie en het hele verhaal. Green & Purple. :sunglasses:

Dat, en geen unformisme zoals de VVD dit onder de leden heeft.
Klik om te vergroten...
wat is unformisme? mooi beschreven trouwens.
S
SolidiusLid
01-01-2024, 00:00
#16
nicolai zei:
wat is unformisme?
Klik om te vergroten...
Eentonigheid.
Niet dat de VVD een 'one-issue' partij is, maar van innovatie hebben ze nog nooit gehoord.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#17
Solidius zei:
nicolai zei:
wat is unformisme?
Klik om te vergroten...
Eentonigheid.
Niet dat de VVD een 'one-issue' partij is, maar van innovatie hebben ze nog nooit gehoord.
Klik om te vergroten...

Van fascisme wel.
P
PikachuLid
01-01-2024, 00:00
#18
Angramar Temenos zei:
Solidius zei:
nicolai zei:
wat is unformisme?
Klik om te vergroten...
Eentonigheid.
Niet dat de VVD een 'one-issue' partij is, maar van innovatie hebben ze nog nooit gehoord.
Klik om te vergroten...

Van fascisme wel.
Klik om te vergroten...

Daar gaan we weer :rolleyes:

In een ander topic heb ik een webpagina gevuld met definities van fascisme gepost, ik stel voor dat je ze eens doorneemt.
s
shokoraLid
01-01-2024, 00:00
#19
nicolai zei:
d66 zou ik op dit moment stemmen...al heb ik ook een zwak voor femke halsema.

maar ik vind het ook heeel erg ver gaan hoor. heb dit soort praktijken ook wel meegemaakt hoor...alleen dan niet zo drastisch als bij dit festival. maar het echt niet goed voor de feeststemming als er overal agenten staan...vindt het een beetje gestapo ss achtig.
Klik om te vergroten...

Femke Halsema is juist de reden dat ik absoluut geen Groenlinks zou stemmen. Ze staat haast symbool voor het decadent en zwak worden van Groenlinks. Het volgt de zelfde strategie als de SP bij de vorige verkiezingen, alleen levert ze ongeveer ALLES in voor meer stemmen. Het is nog steeds SP voor mij, zeker ook door hun samenwerking met Internationale Socialisten.

anyway, @ nieuws: wtf? die zero tolerance gaat nu wel heel erg de verkeerde kant op. Nederland was altijd een land van vrijheid en innovatie in vrijheid maar we worden nu steeds totalitairder :( I blame CDA (en PVV).
j
jcpLid
01-01-2024, 00:00
#20
Kan iemand me vertellen of de politie dit zomaar kan uitvoeren bij mensen?

Sta je in de rij voor een party, komen er coppers die zeggen kom maar even mee naar dit tentje voor een rectaal onderzoek....

Ben je dit dan verplicht?
In de beginpost staat dat een aardige groep mensen aan dit onderzoek onderworpen worden, zelfs 1 van de beveiliging, omdat die drugshond aanslaat.

Als ik bij de ingang van een feest sta en ze komen met zoiets aan weiger ik pertinent!
Als het een voorwaarde is om binnen te komen dan donder ik wel op naar huis...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."