Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBelgen stelen 12.500 euro uit doodskist........

Belgen stelen 12.500 euro uit doodskist........

22 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
e
evil_kermitLid
01-01-2024, 00:00
#1
stinkend rijk worden krijgt nu wel een andere betekenis :grin:
b
buzzriderLid
01-01-2024, 00:00
#2
evil_kermit zei:
stinkend rijk worden krijgt nu wel een andere betekenis :grin:
Klik om te vergroten...
die is goed :beer:
v
vodeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Serenity zei:
QFT = quote for president. Heb er ook heel lang op gezeten :wink:

Maar wat de neuk zeg, dit slaat echt alles :grin:
Klik om te vergroten...

Quoted for truth toch?
G
GeminiLid
01-01-2024, 00:00
#4
vode zei:
Serenity zei:
QFT = quote for president. Heb er ook heel lang op gezeten :wink:

Maar wat de neuk zeg, dit slaat echt alles :grin:
Klik om te vergroten...

Quoted for truth toch?
Klik om te vergroten...

Ja, voor zover ik weet wel. Anders was het wel QFP geweest.
d
drain bamageLid
01-01-2024, 00:00
#5
buzzrider zei:
evil_kermit zei:
stinkend rijk worden krijgt nu wel een andere betekenis :grin:
Klik om te vergroten...
die is goed :beer:
Klik om te vergroten...
:grin:

ik zet maar weer zombie nation op :rock:
W
WorstenjongenLid
01-01-2024, 00:00
#6
Haha :tongueout: dat ze er dan deo ofzo hadden overheen gespoten
e
evil_kermitLid
01-01-2024, 00:00
#7
Worstenjongen zei:
Haha :tongueout: dat ze er dan deo ofzo hadden overheen gespoten
Klik om te vergroten...

dat helpt voor geen reet,een lijkgeur is iets heel speciaal en krijg je bijna met niets eruit.
x
x_VorteX_xLid
01-01-2024, 00:00
#8
Lekker voor die man.
wat is dat nou voor kut wijf dan :confused: wilt haar kinderen niet eens iets nalaten.
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Vandaag in de telegraaf stond een veroordeling voor grafschennis. Enne meneer L.D. Had via via gehoord dat er iemand was begraven met een rolex van 80 ruggen en een dikke gouden ketting. Samen met 2 "vrienden" heeft hij de grafsteen verlegd en het klokkie en de ketting gepakt. De ketting verpatste ze voor 400 euro en het horloge wat een nikkel nep ding bleek te zijn, stonk zo beroerd dat ze het de Rijn in knikkerde. Ze moeten een straf uitzitten van 2 jaar.

Het was nog moeilijk om de zaak rond te krijgen omdat er zich hier niet eerder zoiets had voorgedaan.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#10
Stelen van de doden...beter dan van de armen!
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#11
vode zei:
Serenity zei:
QFT = quote for president. Heb er ook heel lang op gezeten :wink:

Maar wat de neuk zeg, dit slaat echt alles :grin:
Klik om te vergroten...

Quoted for truth toch?
Klik om te vergroten...
yeps
M
MayanLid
01-01-2024, 00:00
#12
PuppiiiEyes zei:
Hmm nu krijgen de Belgen waarschijnlijk een slechte naam :openmouth:
Klik om te vergroten...

Nu pas? Neen hoor, die hadden we al lol
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#13
Daar gaat het toch niet om.
Ik zou dat echt nooit doen. Van een dood iemand stelen. Das toch wel heel erg laag. Kan je die familie ook niet aan doen.
b
buzzriderLid
01-01-2024, 00:00
#14
Wat een klotetitel zeg, net of wij hier allemaal lijkepikkers zijn :openmouth:
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Wat een lijkepikkers die Belgen :wink:
6
68899Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Belgen stelen 12.500 euro uit doodskist

15 november 2008, 09:37

CHARLEROI (ANP) - Op een begraafplaats nabij de Belgische stad Charleroi hebben een man en een vrouw een doodskist opgegraven en er 12.500 euro uit gestolen.

Het duo was te weten gekomen dat het geld in de kist lag, omdat haar partner zijn mond voorbij had gepraat. Hij had het er in gelegd omdat de vrouw het geld niet wilde nalaten aan haar kinderen. ,,Ze had me gevraagd het te verbranden, maar dat kon ik niet. Ik heb het dan maar in haar kist gelegd'', zei de man zaterdag in de Vlaamse krant Het Laatste Nieuws.

De man praatte echter zijn mond voorbij tegen een vriend, die het aan zijn dochter vertelde. Die besloot het geld op te graven.

De diefstal kwam aan het licht toen de twee grafschenners de bankbiljetten gingen uitgeven: de briefjes verspreidden een vreselijke geur.
P
PuppiiiEyesLid
01-01-2024, 00:00
#17
Hmm nu krijgen de Belgen waarschijnlijk een slechte naam :openmouth:
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#18
PuppiiiEyes zei:
Hmm nu krijgen de Belgen waarschijnlijk een slechte naam :openmouth:
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy:
s
shokoraLid
01-01-2024, 00:00
#19
caatje zei:
Wat een lijkepikkers die Belgen :wink:
Klik om te vergroten...

qft, allemaal!
b
buzzriderLid
01-01-2024, 00:00
#20
caatje zei:
Wat een lijkepikkers die Belgen :wink:
Klik om te vergroten...
:beer:

en @ shokora: "qft" ?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."