#1
Vandaag in de telegraaf stond een veroordeling voor grafschennis. Enne meneer L.D. Had via via gehoord dat er iemand was begraven met een rolex van 80 ruggen en een dikke gouden ketting. Samen met 2 "vrienden" heeft hij de grafsteen verlegd en het klokkie en de ketting gepakt. De ketting verpatste ze voor 400 euro en het horloge wat een nikkel nep ding bleek te zijn, stonk zo beroerd dat ze het de Rijn in knikkerde. Ze moeten een straf uitzitten van 2 jaar.
Het was nog moeilijk om de zaak rond te krijgen omdat er zich hier niet eerder zoiets had voorgedaan.
Het was nog moeilijk om de zaak rond te krijgen omdat er zich hier niet eerder zoiets had voorgedaan.