Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHomopinguins maken zich onpopulair met diefstal eieren

Homopinguins maken zich onpopulair met diefstal eieren

18 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
Homopinguins maken zich onpopulair met diefstal eieren
Twee homoseksuele pinguïns in een Chinese dierentuin hebben het bedorven bij hun soortgenoten. De twee hebben een natuurlijk aangeboren vaderwens en gingen daarom op zoek naar eieren. Die stalen ze van hun soortgenoten. Het homopaar was vernuftig te werk gegaan: ze verwisselden de eieren door stenen, in de hoop dat de andere pinguïns niets zouden merken. De heteroseksuele pinguïns kregen echter wél in de gaten wat er gebeurde, waarop het koppel uit de groep verstoten werd. De dieren hebben van de verzorgers van de dierentuin nu een apart onderkomen gekregen.
Klik om te vergroten...

LOL!! :tearsofjoy:
t
tomz0rLid
:grin: Wist niet dat dieren ook homo konden zijn.
M
MayanLid
Haha die dierenwereld!
Toch grappig he, dat ze zoiets kunnen bekokstoven. Leuk artikel!
J
J0rritLid
Wacky zei:
Het waargebeurd gehalte van dit verhaal betwijfel ik nogal. :grin:
(niet vanwege de pinquin homofilie, maar vanwege het verwisselen met stenen)
Klik om te vergroten...

Inderdaad, dacht ik ook al aan, no way dat die dieren zo slim zijn.
F
Funky MonkeyLid
Misschien zijn pinguins stiekem wel heel slim... de madagascar pinguins zijn in ieder geval wel heel slim :beer:

De bron is waarmaarraar verder :P
S
SerenityLid
tomz0r zei:
Klik om te vergroten...

Natuurlijk kan dat. Het is geen keuze die je maakt als mens, je bent nou eenmaal zo. Heeft te maken met je hippocampus (correct me if i'm wrong!) in je hersenen. Mannelijke geiten lijken in hun homofilie het meeste op de mens.
D
DrientjeLid
Waarom zou een pinguin niet eieren kunnen verwisselen met stenen? Ik kijk nergens meer van op.
b
buzzriderLid
Haha, nog een reden meer om pinguins grappig te vinden :grin:
d
drain bamageLid
tomz0r zei:
Klik om te vergroten...

dat is uiterst normaal bij dieren, net als bij mensen overigens. Het is letterlijk een "afwijking" die voor het gedrag zorgt als er bijvoorbeeld te veel soortgenoten in de omloop zijn, het is een manier van de natuur om er voor te zorgen dat alles in balans blijft min of meer als er namelijk te veel van dezelfde soort zijn is dit slecht voor de balans, voedsel kan dan een schaarste zijn. Eigenlijk is homoseksualiteit dus de enige manier om de wereld van overbevolking te redden.
En er kan niets tegen gedaan worden, zelfs geen gristen-heropvoedingskampen :wink:
c
croppLid
tomz0r zei:
Klik om te vergroten...

mensen waren dacht ik nog een vrij hetero soort, bij apen is het gewoon neuken wie het dichtst bij staat, jongen of meisje

ik zou best een pinguin met een ei tussen zijn vinnen of vleugels of wtf het dan ook zijn willen zien rennen, lijkt mij echt een gegarandeerde lachkick
z
zommesLid
Serenity zei:
tomz0r zei:
Klik om te vergroten...

Natuurlijk kan dat. Het is geen keuze die je maakt als mens, je bent nou eenmaal zo. Heeft te maken met je hippocampus (correct me if i'm wrong!) in je hersenen. Mannelijke geiten lijken in hun homofilie het meeste op de mens.
Klik om te vergroten...

Probeer je nou te suggereren dat homofilie een gevolg van een hersenbeschadiging is? Dat het met de hippocampus te maken heeft is sowieso wrong. Die veroorzaakt over het algemeen alleen aandoeningen m.b.t het geheugen en slaap-gedrag.

Dat homofilie een hormonale aandoening is daarentegen, geloof ik nog wel. Waar het precies mee te maken heeft is nog niet helemaal bekend. Maar blijkbaar lijden pinguins er ook aan.
W
WackyLid
Het is gewoon een ernstige geestelijke afwijking, en de pastoor moet die eruit slaan ! :openmouth:
z
zommesLid
Wacky zei:
Het is gewoon een ernstige geestelijke afwijking, en de pastoor moet die eruit slaan ! :openmouth:
Klik om te vergroten...

Dat sowieso. Gelukkig heeft hij daar de Marokkaanse hangjeugd voor.
G
GeminiLid
Haha, wat grappig! :grin:
F
Funky MonkeyLid
zommes zei:
Wacky zei:
Klik om te vergroten...

Klik om te vergroten...
haha en als die het niet doen kan die altijd de nazi's nog inschakelen :mrgreen:
j
jajaLid
ALLE PINGUINS ZIJN HOMO'S.
T
TrippyShitLid
Hahahaha, echt geweldig vind ik dat :tearsofjoy:

zommes zei:
Wacky zei:
Klik om te vergroten...

Klik om te vergroten...

Deze kon ik ook om lachen :tearsofjoy: nee heb verder niks tegen homo's ik vond het gewoon een dijenkletser! :openmouth:
E
EscobanLid
cropp zei:
tomz0r zei:
Klik om te vergroten...

mensen waren dacht ik nog een vrij hetero soort, bij apen is het gewoon neuken wie het dichtst bij staat, jongen of meisje
Klik om te vergroten...

Volgens mij is dat alleen echt bij die Bonobo apen.
W
WackyLid
Het waargebeurd gehalte van dit verhaal betwijfel ik nogal. :grin:
(niet vanwege de pinquin homofilie, maar vanwege het verwisselen met stenen)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."