Het is gewoon een ernstige geestelijke afwijking, en de pastoor moet die eruit slaan ! ![:openmouth:]()
Wacky zei:Het is gewoon een ernstige geestelijke afwijking, en de pastoor moet die eruit slaan !![]()
haha en als die het niet doen kan die altijd de nazi's nog inschakelenzommes zei:Wacky zei:Het is gewoon een ernstige geestelijke afwijking, en de pastoor moet die eruit slaan !![]()
Dat sowieso. Gelukkig heeft hij daar de Marokkaanse hangjeugd voor.

zommes zei:Wacky zei:Het is gewoon een ernstige geestelijke afwijking, en de pastoor moet die eruit slaan !![]()
Dat sowieso. Gelukkig heeft hij daar de Marokkaanse hangjeugd voor.
cropp zei:tomz0r zei:Wist niet dat dieren ook homo konden zijn.
mensen waren dacht ik nog een vrij hetero soort, bij apen is het gewoon neuken wie het dichtst bij staat, jongen of meisje
Homopinguins maken zich onpopulair met diefstal eieren
Twee homoseksuele pinguïns in een Chinese dierentuin hebben het bedorven bij hun soortgenoten. De twee hebben een natuurlijk aangeboren vaderwens en gingen daarom op zoek naar eieren. Die stalen ze van hun soortgenoten. Het homopaar was vernuftig te werk gegaan: ze verwisselden de eieren door stenen, in de hoop dat de andere pinguïns niets zouden merken. De heteroseksuele pinguïns kregen echter wél in de gaten wat er gebeurde, waarop het koppel uit de groep verstoten werd. De dieren hebben van de verzorgers van de dierentuin nu een apart onderkomen gekregen.
Wacky zei:Het waargebeurd gehalte van dit verhaal betwijfel ik nogal.
(niet vanwege de pinquin homofilie, maar vanwege het verwisselen met stenen)

tomz0r zei:Wist niet dat dieren ook homo konden zijn.
Serenity zei:tomz0r zei:Wist niet dat dieren ook homo konden zijn.
Natuurlijk kan dat. Het is geen keuze die je maakt als mens, je bent nou eenmaal zo. Heeft te maken met je hippocampus (correct me if i'm wrong!) in je hersenen. Mannelijke geiten lijken in hun homofilie het meeste op de mens.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."