Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDe foto's die hamas verborgen houd

De foto's die hamas verborgen houd

67 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
F
FruitRunnerLid
01-01-2024, 00:00
#1
jij bent zeker niet slim he, zie je wel wat die stomme joden aan het doen zijn in de gaza dat is ziekkkk, die is gekkkk
W
WromtraxeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Tja, ik geef het toe. Ik ben ook geen voorstander van de vestiging in islamitisch gebied door extreem orthodoxe joden. Maar ik snap die palestijnen niet. Ze hebben nu democratie, eerlijkheid, geen corruptie, geen onderdrukking, vrijheid. Ik snap niet dat ze zo reageren.
O
OpaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik heb in feite al gezegd wat ik zeggen wilde, maar inmiddels begin ik echt medelijden met je te krijgen jongen... Kom jij überhaubt wel eens buiten? Heb jij wel eens contact met vreemden? Heb je een leven buiten je pc? Heb je wel eens iemand in de ogen gekeken toen hij stierf door geweld?

OT: lezen is hooguit de helft, pas als je iets meemaakt weet je waar je het over hebt...
W
WromtraxeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik ben in Israel geweest en heb daar een heuse aanslag meegemaakt.
s
shokoraLid
01-01-2024, 00:00
#5
Heel erg traumatiserend vast en zeker. Maar wat je ook hebt meegemaakt, denk rationeel na en als je het gevoel hebt dat je dat niet meer kan (is mogelijk, niks mis mee) houdt je dan buiten de zaak. Je moet dit soort dingen bekijken vanuit puur logisch en rationeel oogpunt, gevoelens hebben dit soort zaken al teveel schade gedaan (hell dat hele conflict is 1 grote gevoelenszooi).
O
OpaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Wromtraxe zei:
Ik ben in Israel geweest en heb daar een heuse aanslag meegemaakt.
Klik om te vergroten...
Fucked om te lezen, zoiets is niet grappig en gun ik niemand...

Dat verklaart al een beetje..., maar toch vent..., de orthodokse joden en de moslim-extremisten zijn allebei extreem-gewelddadige organisaties...

Goedbedoeld advies:
Zoek hulp, het is aan je te merken dat je die ervaring nog geen plekje hebt kunnen geven...

Sterkte
I
InhaleLid
01-01-2024, 00:00
#7
Dit gaat helemaal nergens over.

Waarschijnlijk weet gewoon niemand iets van die oorlog af. Is allemaal gebaseerd op berichten van media en wat je van andere mensen hoort + nog wat onzin die zelf bedacht is of verkeerd begrepen of verkeerde conclusied enz.
Oorlog is imo nooit goed te keuren. Het komt alleenmaar doordat mensen elkaar niet begrijpen en/of niet willen luister. En ook nog heel veel leugens.
Volgens mij is de mensheid de enige verneukte soort die in staat is andere aan te zetten tot haat.

Oorlog = de grootste bullshit die er is.

Edit:
Wromtraxe zei:
Maar ik snap die palestijnen niet. Ze hebben nu democratie, eerlijkheid, geen corruptie, geen onderdrukking, vrijheid. Ik snap niet dat ze zo reageren.
Klik om te vergroten...

niet begrijpen => haten
W
WromtraxeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Inhale zei:
Dit gaat helemaal nergens over.

Waarschijnlijk weet gewoon niemand iets van die oorlog af. Is allemaal gebaseerd op berichten van media en wat je van andere mensen hoort + nog wat onzin die zelf bedacht is of verkeerd begrepen of verkeerde conclusied enz.
Oorlog is imo nooit goed te keuren. Het komt alleenmaar doordat mensen elkaar niet begrijpen en/of niet willen luister. En ook nog heel veel leugens.
Volgens mij is de mensheid de enige verneukte soort die in staat is andere aan te zetten tot haat.

Oorlog = de grootste bullshit die er is.

Edit:
Wromtraxe zei:
Maar ik snap die palestijnen niet. Ze hebben nu democratie, eerlijkheid, geen corruptie, geen onderdrukking, vrijheid. Ik snap niet dat ze zo reageren.
Klik om te vergroten...

niet begrijpen => haten
Klik om te vergroten...
Ergens is het begrijpelijk dat Israël niet wil luisteren naar hamas. Stel jij bent Olmert, zou jij Hamas erkennen?
c
cronosLid
01-01-2024, 00:00
#9
nu reeds verkozen tot topic van 2009!!! :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy:
b
buzzriderLid
01-01-2024, 00:00
#10
cronos zei:
nu reeds verkozen tot topic van 2009!!! :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...
Inderdaad, het moet wel heel interessant zijn want ik heb nog nooit zoveel quotes gezien in 1 reply :grin:
M
MayanLid
01-01-2024, 00:00
#11
FREE PALESTINA!!!
R
RSWLid
01-01-2024, 00:00
#12
Jezus, weer een hoop mongoloide crap over een probleem dat zo complex is dat er aparte studies over zijn, en alle experts zijn het met elkaar oneens.

MAAR, toch heeft iedereen een fantastische oorzaak en oplossing voor het probleem.

Ik ben zelf joods, heb familie in Israel, ben er vaak geweest, en toch kan ik onmogelijk 'pro-Israel' of 'pro-Palestina" zijn. Ik ben in Tel-Aviv geweest, ik was nog geen twee straten verwijderd van een bus toen die werd opgeblazen. Mensen die hier met hun luie reet achter de tv, of nog erger, achter internet zitten en allemaal bevooroordeelde meningen spuien over joden en palestijnen moeten gewoon weer eens ouderwets hun bek houden. Mensen snappen de sfeer en de cultuur van dat gebied niet, zowel van de Israeli's als de Palestijnen. De oorzaak van het probleem is in nevelen gehuld, NIEMAND is er over eens wie de aanstootgever was, en er zijn ongelofelijk veel factoren buiten de Isreali's en Palestijnen om die meetellen. En sinds de oorzaak is het wraak op wraak op wraak.

Geweld is gewoon fout, en de eerste die stopt met het geweld komt wat mij betreft als overwinnaar uit de strijd. En dan bedoel ik dat ze in plaats van hun tegenstander zichzelf hebben overwonnen, wat een veel grotere prestatie is.

De media is wat dit probleem (en vele andere) betreft gewoon niet betrouwbaar. Ga eerst zelf een jaar kijken, dan pas je muil open trekken.
M
MayanLid
01-01-2024, 00:00
#13
Het gaat er gewoon om, zij (joden) hebben dat stukje grond gekregen van engeland na de eerste wereldoorlog....

Dat is gelijk Alex Agnew het zegt: Stel u voor er staat een viking voor uw deur met het argument dat het huis waarin je woont op grond staat van zijn verre voorouderen. Dus moet je maar gelijk je sleutel afgeven en dat zomaar laten, ahja want zijn voorouders duizenden jaren geleden bezaten die grond.
Dat is net hetzelfde wat palestijnen overkwam!
Net zoals jij dat niet zou pikken, pikken zij dat ook niet.
De palestijnen vechten vooral met stenen, stenen tegen tanken! De steen is voor mij heel symbolisch en mijn hart gaat uit naar al zij die slachtoffer zijn geworden van andermans overtuigingen. Kinderen dat het lef hebben hun overtuiging als waarheid te omarmen, hun leven op het spel zetten en met een steen tegen een tank protesteren. Dat getuigt van iets dat ik met geen gouden pen kan neerpennen (:wink:)

Ik ben volledig pro Palestina omtrent dit. Do not trust those zionic media bastards!
Deze oorlog wordt gevochten in de media, joden kopen die media, beter nog ze bezitten de media.
Maar de media zal je nooit de ware geschiedenis tonen....
Stel jezelf deze vraag: Waarom is het daar nu weer oorlog en hoe lang nu ook weeral?
En het is niet omdat Arafat dood is, dat we zijn inspanningen zomaar even overboord moeten gooien. Het lijkt wel alsof zijn strijd al lang vergeten is!

R
RSWLid
01-01-2024, 00:00
#14
Voor zover ik uberhaupt zin heb in zo'n discussie;

Je kan wel zeggen dat de media in handen van 'de joden' zijn, maar behalve dat ik dit nogal rascistisch vind, betekent het alleen dat je inderdaad geen goed beeld krijgt van wat er gebeurt door naar de media te kijken.
Het is misschien leuk, en lekker links om te blijven roepen dat de media joods zijn, maar 'wake up' man, de ene anti-israel betoging na de andere word uitgezonden, er komen tegenwoordig meer arabieren en palestijnen aan het woord over deze crisis dan Israeli's. Er zijn goede redenen dat de banden tussen bijvoorbeeld Israel en Nederland zo goed zijn, Israel heeft ongelofelijk veel goede en bijzondere dingen in hun korte geschiedenis voortgebracht. Maar het sentiment begint te keren, er zijn steeds meer islamitische mensen in westerse landen gaan wonen, en die doen in deze crisis net alsof ze heel erg meeleven met de palestijnen (terwijl het zo goed als feit is, dat als moslims geen gezamelijke vijand hebben, ze onderling ruzie gaan maken, legio voorbeelden).

En wat jij zegt, over die kinderen die met stenen tegen tanks vechten;

- Dat is gewoon dom, want idealistisch als het mag zijn, je weet dat het geen zin heeft.

- Dat is niet het begin van het conflict geweest. En what about die honderden palestijnse zelfmoordterroristen die een school of een disco binnen lopen en onschuldige kinderen vermoorden he ? Ik heb de ruines gezien, ik heb de kogelgaten gezien, dit zijn geen leugens.

Ik kan hier uren en uren over doortikken, maar het is mijn tijd niet waard vrees ik. Ik lees liever een goed boek. Het laatste wat ik er over ga zeggen;
Ik walg in dit conflict zowel van de linkse als de rechtse standpunten. Het zijn twee kanten van de zelfde verdorven medaille, en ik kan gewoon zeggen dat iedereen die compromisloos pro-israel of pro-palestina claimt te zijn, gewoon de zoveelste trekpop van foutieve informatie is die niet verder kijkt dan zijn neus lang is. Het is het geweld dat fout is, niet een van de twee rassen/volken. En ik ben in Jerusalem geweest, ik heb gezien hoe israeli's en palestijnen daar gewoon naast elkaar kunnen leven, dus ik geloof in een vreedzame oplossing. Hoe lang het ook mag duren.
M
MayanLid
01-01-2024, 00:00
#15
Heeft niets met discussie te maken
Joden kregen dat land van Engeland. Zo is het, en daar gaat niets iets aan veranderen.

Them jews got money and power. Dus ja, die Palestijnen gebruiken hun eigen lichaam en/of stenen als wapen, terwijl de joden het met een druk op het knopje doen. Beide hetzelfde, maar je snapt men punt wel.
Niet dat ik enige daad goedkeur, maar ik vind persoonlijk een kind dat een steen werpt op een tank (een kind he) heel symbolisch. Daar schuilt zoveel achter als je maar het juiste perspectief benadert.
Ik keur hier niets goed van beide kanten, maar begrijp de ene kant wel beter dan de andere.
Ik ben zeker niet pro betogingen dat uit de hand lopen, en ik begrijp je punt heel goed. Ik sluit me er zelfs bij aan. Zoiets kan niet.
Kwestie de oorlogsovertuigingen ben ik volledig pro Palestina. Simpelweg omdat zij het aan het rechte eind hebben.

http://www.youtube.com/watch?v=S_ryURBnBg8
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#16
Het heeft twee kanten inderdaad. En voor beide is wat te zeggen. Beide partijen hebben ook fouten gemaakt.
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#17
:tearsofjoy:
W
WromtraxeLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik reageer op iedere argument van de andere met een verklaring waarom ik dat vind en toch ben ik kortzichtig? Wees dan een man en leg dat uit dan. En leg uit waar ik ongelijk heb.
W
WromtraxeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Dit zien we:



Dit is de realiteit:










More comming soon
S
SybliminalLid
01-01-2024, 00:00
#20
ehmm.. bron?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."