Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSBS & NET5 gaan om de vijf minuten reclame uitzenden

SBS & NET5 gaan om de vijf minuten reclame uitzenden

32 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#1
Gemini zei:
SBS en Net 5 zijn toch stinkzenders.
Klik om te vergroten...
/eensch
P
PipstothePoXLid
01-01-2024, 00:00
#2
SBS heeft een ((((goed)))) idee om méér geld uit reclameblokken te trekken. Campingzender SBS6 en NET5 gaan namelijk om de vijf minuten een reclameblok van ongeveer drie minuten uitzenden. Binnenkort start SBS een pilot tijdens The Ghost Whisperer, House en The Mentalist.

Door de recent aangenomen nieuwe mediawet zijn de regels voor o.a. SBS versoepeld, en is het mogelijk om vaker een reclameblok uit te zenden. SBS maakt daar graag gebruik van, en gaat om de vijf á zeven minuten de programma's onderbreken.

Voorlopig gaat SBS een proefperiode in tijdens The Ghost Whisperer, zondagavond op NET5, en donderdagavond op SBS6 tijdens The Mentalist en House.
g
gtedbroLid
01-01-2024, 00:00
#3
Wat een naaistreek, enige geluk is dat ik deze programma's toch niet kijk, zolang ze het maar niet onder law and order gaan doen, vind ik het wel allemaal best. Natuurlijk wel kut voor de aneen die het wel kijken, begrijp me niet verkeerd :wink:
P
PipstothePoXLid
01-01-2024, 00:00
#4
achja..tv, was dat niet die voorloper van internet? :wink:
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik sta nog steeds 100% achter mijn keuze van drie jaar geleden: IK BEN ZO BLIJ DAT IK GEEN TV MEER HEB!!! :wave:
s
shokoraLid
01-01-2024, 00:00
#6
Wat is een tv? o_O

Oh, dat was dat rare ding van vroeger, toen we nog geen uitzendinggemist en warez hadden...
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#7
Wacky zei:
Marla Singer zei:
Ik sta nog steeds 100% achter mijn keuze van drie jaar geleden: IK BEN ZO BLIJ DAT IK GEEN TV MEER HEB!!! :wave:
Klik om te vergroten...

Is dat net als met een drugs dat je maar helemaal zonder moet wanneer je er teveel aan verslaafd was ? Want het lijkt me duidelijk dat er toch ook goede dingen op TV zijn hoor. (Tegenlicht, Nova, Top Gear) Ik ben blij dat ik er een heb en kijk gemiddeld 1 uur per dag ofzo.
Klik om te vergroten...

Ik was al nooit geboeid door televisie, als kind keek ik ook al bijna nooit. Tuurlijk zijn er ook goede programma's, die bekijk op internet.
g
gtedbroLid
01-01-2024, 00:00
#8
Als ik tv kijk kan ik tenminste ontspannen en in slaap vallen, dat is iets wat me achter de pc niet echt lukt.

Grz. BT
P
PipstothePoXLid
01-01-2024, 00:00
#9
1 TB representeert een half leven video in shuffle, hoezo niet ontspannen.
en tv.., manipulatietechnieken zijn te verfijnd om immuun voor te zijn en ik beheer toch echt liever zelf mijn eigen verlangens :wink:
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#10
BT2303 zei:
Als ik tv kijk kan ik tenminste ontspannen en in slaap vallen, dat is iets wat me achter de pc niet echt lukt.

Grz. BT
Klik om te vergroten...

Wij sluiten een laptop aan op de beamer en kijken lekker onderuitgezakt op onze "lounge-bank" via internet - levensgroot - naar films, goede series en andere programma's van tv die wel de moeite waard zijn. Dit alles ZONDER storende reclameblokken. Als dat niet ontspannend is?!
M
MindgamerLid
01-01-2024, 00:00
#11
Het is altijd al een droom van me geweest om een live uitzending lastig te storen, door er naakt, bezopen, en high van de coke binnen te lopen met een vuurwapen en een hakbijl :hearteyes: Een beetje oer kreten tonen, op mijn borst slaan, en met mijn piemel schudden :smoke:
s
seymourebutesLid
01-01-2024, 00:00
#12
Heey dat kijk ik altijd !
s
shokoraLid
01-01-2024, 00:00
#13
Mindgamer zei:
Het is altijd al een droom van me geweest om een live uitzending lastig te storen, door er naakt, bezopen, en high van de coke binnen te lopen met een vuurwapen en een hakbijl :hearteyes: Een beetje oer kreten tonen, op mijn borst slaan, en met mijn piemel schudden :smoke:
Klik om te vergroten...

:')
F
FlaffieLid
01-01-2024, 00:00
#14
wat een waanzin, gelukkig kijk ik dat zelden ...
G
GeminiLid
01-01-2024, 00:00
#15
AMSTERDAM - SBS heeft het reclame-experiment, om een uitzending elke vijf minuten met drie minuten reclame te onderbreken, per direct stopgezet.

De kijkers hebben de afgelopen week flink van zich laten horen en duidelijk gemaakt niets te voelen voor deze reclame-overdosis. SBS kiest eieren voor hun geld en besluit tóch maar snel te stoppen met de proef...

SBS-topman Eric van Stade licht het besluit toe: “Bij alles wat we doen op onze zenders NET 5, SBS 6 en Veronica staat de kijker centraal. Na een week testen hebben we de eerste balans opgemaakt. De kijker heeft zich op dit moment duidelijk uitgesproken."
P
PipstothePoXLid
01-01-2024, 00:00
#16
“Bij alles wat we doen op onze zenders NET 5, SBS 6 en Veronica staat de kijker centraal. blablablabla....tuuuuuurlijk
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#17
Gemini zei:
AMSTERDAM - SBS heeft het reclame-experiment, om een uitzending elke vijf minuten met drie minuten reclame te onderbreken, per direct stopgezet.

De kijkers hebben de afgelopen week flink van zich laten horen en duidelijk gemaakt niets te voelen voor deze reclame-overdosis. SBS kiest eieren voor hun geld en besluit tóch maar snel te stoppen met de proef...

SBS-topman Eric van Stade licht het besluit toe: “Bij alles wat we doen op onze zenders NET 5, SBS 6 en Veronica staat de kijker centraal. Na een week testen hebben we de eerste balans opgemaakt. De kijker heeft zich op dit moment duidelijk uitgesproken."
Klik om te vergroten...

Wat hadden ze dan in godsnaam gedacht?? Hoe DOM kan je zijn, door van te voren te denken dat zoiets misschien wel aanslaat?? Waarschijnlijk net zo dom als de tvprogramma's die ze maken, moge dat nu duidelijk zijn...

Maar goed, toch wel een heel "wijs" besluit van sbs en net5, om de proef per direct weer stop te zetten!! :rock: :rolleyes:
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#18
Las het zojuist in de krant, helemaal top. Het is zwaar irri als je eens lekker in je serie house zit en er komt iemand voorbij die je een lening aan wil smeren en je gratis maandverband verstrekt tussen de diagnose en de operatie door.
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#19
Marla Singer zei:
Ik sta nog steeds 100% achter mijn keuze van drie jaar geleden: IK BEN ZO BLIJ DAT IK GEEN TV MEER HEB!!! :wave:
Klik om te vergroten...

Is dat net als met een drugs dat je maar helemaal zonder moet wanneer je er teveel aan verslaafd was ? Want het lijkt me duidelijk dat er toch ook goede dingen op TV zijn hoor. (Tegenlicht, Nova, Top Gear) Ik ben blij dat ik er een heb en kijk gemiddeld 1 uur per dag ofzo.
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#20
Gemini zei:
SBS en Net 5 zijn toch stinkzenders.
Klik om te vergroten...
+10.000

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."