#1
/eenschGemini zei:SBS en Net 5 zijn toch stinkzenders.
/eenschGemini zei:SBS en Net 5 zijn toch stinkzenders.

Wacky zei:Marla Singer zei:Ik sta nog steeds 100% achter mijn keuze van drie jaar geleden: IK BEN ZO BLIJ DAT IK GEEN TV MEER HEB!!!![]()
Is dat net als met een drugs dat je maar helemaal zonder moet wanneer je er teveel aan verslaafd was ? Want het lijkt me duidelijk dat er toch ook goede dingen op TV zijn hoor. (Tegenlicht, Nova, Top Gear) Ik ben blij dat ik er een heb en kijk gemiddeld 1 uur per dag ofzo.
BT2303 zei:Als ik tv kijk kan ik tenminste ontspannen en in slaap vallen, dat is iets wat me achter de pc niet echt lukt.
Grz. BT

Mindgamer zei:Het is altijd al een droom van me geweest om een live uitzending lastig te storen, door er naakt, bezopen, en high van de coke binnen te lopen met een vuurwapen en een hakbijlEen beetje oer kreten tonen, op mijn borst slaan, en met mijn piemel schudden
![]()
Gemini zei:AMSTERDAM - SBS heeft het reclame-experiment, om een uitzending elke vijf minuten met drie minuten reclame te onderbreken, per direct stopgezet.
De kijkers hebben de afgelopen week flink van zich laten horen en duidelijk gemaakt niets te voelen voor deze reclame-overdosis. SBS kiest eieren voor hun geld en besluit tóch maar snel te stoppen met de proef...
SBS-topman Eric van Stade licht het besluit toe: “Bij alles wat we doen op onze zenders NET 5, SBS 6 en Veronica staat de kijker centraal. Na een week testen hebben we de eerste balans opgemaakt. De kijker heeft zich op dit moment duidelijk uitgesproken."

Marla Singer zei:Ik sta nog steeds 100% achter mijn keuze van drie jaar geleden: IK BEN ZO BLIJ DAT IK GEEN TV MEER HEB!!!![]()
+10.000Gemini zei:SBS en Net 5 zijn toch stinkzenders.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."