#1
Wacky zei:Marla Singer zei:Ik sta nog steeds 100% achter mijn keuze van drie jaar geleden: IK BEN ZO BLIJ DAT IK GEEN TV MEER HEB!!!![]()
Is dat net als met een drugs dat je maar helemaal zonder moet wanneer je er teveel aan verslaafd was ? Want het lijkt me duidelijk dat er toch ook goede dingen op TV zijn hoor. (Tegenlicht, Nova, Top Gear) Ik ben blij dat ik er een heb en kijk gemiddeld 1 uur per dag ofzo.
Ik was al nooit geboeid door televisie, als kind keek ik ook al bijna nooit. Tuurlijk zijn er ook goede programma's, die bekijk op internet.

