Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
漏 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsoverdosis XTC

overdosis XTC

65 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Als ik x gebruik, drink ik t liefst nix. Water smaakt naar slootwater en cola bruist te hard. Redbull is zowiezo al zoet maar dan trekt mn mond samen van de super mierzoete smaak. Ook niet lekker dus. + ik blijf lopen naar de wc als ik een slok neem. meestal spoel ik mn mond ff met slappe thee of waterranja
M
MarcelLid
01-01-2024, 00:00
#2
caatje zei:
Als ik x gebruik, drink ik t liefst nix. Water smaakt naar slootwater en cola bruist te hard. Redbull is zowiezo al zoet maar dan trekt mn mond samen van de super mierzoete smaak. Ook niet lekker dus. + ik blijf lopen naar de wc als ik een slok neem. meestal spoel ik mn mond ff met slappe thee of waterranja
Klik om te vergroten...

Das ook weer niet handig. Als je tenminste flink danst dan zweet je nogal. Vooral ook omdat je lichaamstemperatuur hoger wordt als je mdma pakt (zelfs als je je niet zou bewegen). Als je niet drinkt dan kan het zijn dat je hierdoor ernstig in de problemen komt. Bovendien is de lichamelijke schade groter als de temperatuur hoger is. Aangeraden wordt om 1 glas drinken per uur te gebruiken.

BTW: de meesten hoeven niet naar de wc te lopen omdat mdma ook weer een effect op je nieren hebt. Ikzelf hoef pas weer naar de wc als de pillen helemaal zijn uitgewerkt.
m
michielxboxerLid
01-01-2024, 00:00
#3
alcohol is kkslecht man...., iedereen krijgt altijd probs. met alcohol, veel meer dan met harddrugs. Ja en als je die gevaren gaat mengen met xtc dan ben je helemaal gestoord naar mijn mening.
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Marcel zei:
BTW: de meesten hoeven niet naar de wc te lopen omdat mdma ook weer een effect op je nieren hebt. Ikzelf hoef pas weer naar de wc als de pillen helemaal zijn uitgewerkt.
Klik om te vergroten...

Haha doet me denken. Wie heeft er al allemaal al een half uur met zijn lul in zijn handen gestaan, met de hoop dat je binnen 5 minuten gaat pissen. Ondertussen ben je maar aan het wachten en aan het wachten. En je vrienden zijn je dan ineens kwijt :confused:

Maar goed, heeft iemand daar nog een verklaring voor. Heb ooit eens vernomen dat het iets met je prostaat te maken zou hebben.
j
jaceyLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik heb het ook een keer gehad en ik heb geen prostaat (godzijdank!)
M
MarcelLid
01-01-2024, 00:00
#6
Mac... zei:
Marcel zei:
BTW: de meesten hoeven niet naar de wc te lopen omdat mdma ook weer een effect op je nieren hebt. Ikzelf hoef pas weer naar de wc als de pillen helemaal zijn uitgewerkt.
Klik om te vergroten...

Haha doet me denken. Wie heeft er al allemaal al een half uur met zijn lul in zijn handen gestaan, met de hoop dat je binnen 5 minuten gaat pissen. Ondertussen ben je maar aan het wachten en aan het wachten. En je vrienden zijn je dan ineens kwijt :confused:

Maar goed, heeft iemand daar nog een verklaring voor. Heb ooit eens vernomen dat het iets met je prostaat te maken zou hebben.
Klik om te vergroten...

Nee hoor, heeft te maken met het volgende: MDMA stimuleert de afgifte van een bepaald hormoon (vasopressine of antidiurethisch hormoon). Dit hormoon oefent een remmende werking uit op je nieren.

Dit hormoon doet dit overigens normaal gesproken ook, alleen met mdma is het vaak wel extreem. Dat maakt het ook gevaarlijk als je teveel drinkt.
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Dat mag ik toch hopen van niet, anders zet je heel wat mensen op het verkeerde been met je avatar en je pic (elders op het forum)
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Maar hoe kan het dan dat ik echt wel moet pissen en als het eenmaal begint te stromen dan loop ik ook wel leeg.

ps. Als je al een half uur bezig bent met pissen en het wil maar niet, dan is het z贸贸贸 waanzinnig lekker als je dan ineens wel kan pissen.
M
MarcelLid
01-01-2024, 00:00
#9
Mac... zei:
Maar hoe kan het dan dat ik echt wel moet pissen en als het eenmaal begint te stromen dan loop ik ook wel leeg.

ps. Als je al een half uur bezig bent met pissen en het wil maar niet, dan is het z贸贸贸 waanzinnig lekker als je dan ineens wel kan pissen.
Klik om te vergroten...

De remmende werking neemt ook af...zeker tegen het einde moet ik heel erg en idd na veeeel te lange tijd lukt het dan ook. En dan is het hek van de dam en moet ik soms wel om de 5 minuten. En elke keer denk ik dan dat er ECHT niets meer uit kan komen. Maar daaraan zie je dan dat de nieren toch aan het werk zijn gegaan.
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Ach ja. Er klopt wel meer niet meer als ik pillen op heb :)
j
jaceyLid
01-01-2024, 00:00
#11
:confused: zie je? en ze heeft ook geen prostaat!
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#12
goh, rare mensen... die vrouwen
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Zo allemaal zonder prostaat :tongueout:
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#14
hehe :)
d
dallandraLid
01-01-2024, 00:00
#15
daarentegen hebben wij weer dingen die jullie niet hebben..
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#16
van dat pissen heb ik nooit last.. ik moet juist veel pissen en soms heeft het zo'n branderig gevoel dan haha.. mss daarom zou je toch wat alcohol moeten drinken op xtc, om toch te kunne pissen..

alcohol is dus helemaal niet slecht op xtc :beer:
(grapje)
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#17
dallandra zei:
nou pillen of niet,ik heb altijd zeikeritis!
alleen gaat t dan wat minder makkelijker,je doet er wat langer over,maar ik moet dan soms nog om t kwartier pissen :flushed:
Klik om te vergroten...
dat heb ik dus alleen met pillen op. zelfs als ik daarna wil gaan slapen moet ik er zeker nog 3x uit om naar de wc te zweven. :angry:
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#18
Marcel zei:
caatje zei:
Als ik x gebruik, drink ik t liefst nix. Water smaakt naar slootwater en cola bruist te hard. Redbull is zowiezo al zoet maar dan trekt mn mond samen van de super mierzoete smaak. Ook niet lekker dus. + ik blijf lopen naar de wc als ik een slok neem. meestal spoel ik mn mond ff met slappe thee of waterranja
Klik om te vergroten...

Das ook weer niet handig. Als je tenminste flink danst dan zweet je nogal. Vooral ook omdat je lichaamstemperatuur hoger wordt als je mdma pakt (zelfs als je je niet zou bewegen). Als je niet drinkt dan kan het zijn dat je hierdoor ernstig in de problemen komt. Bovendien is de lichamelijke schade groter als de temperatuur hoger is. Aangeraden wordt om 1 glas drinken per uur te gebruiken.

.
Klik om te vergroten...
kzal t proberen je advies op te volgen!
B
BollieLid
01-01-2024, 00:00
#19
selly zei:
alcohol en drugs(xtc) lijkt me geen ideale combo
ten 2de droog je door alcohol nog sneller uit :cry:
ik heb iemand gezien met een o.d
tenminste het bloed stroomde uit zijn mond vandaan, was geen prettig gezicht moet ik zeggen
ik zette me zonnebril :sunglasses: af en voelde me gewoon misselijk worden toen ik het zag :(
Klik om te vergroten...

alcohol is drugs :rolleyes:
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#20
Hmm mijn eerste keer was een mitsubishi en ik dronk er een paar biertjes bij, maar op een gegeven moment werd het bier smerig, dus ik maak een ander blikje bier open en dat was ook ranzig. toen ging ik over op aa drink, dat is altijd lekker.

Laatste tijd heb ik afkeer op alcohol, komt door mdma denk ik daardoor ben ik veel gaan nadenken.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."