#1
Me neitherplantenbak zei:"Jeugd verslaafd aan wodkatampons"
voorlopig ken ik toch echt niemand die dit heeft gedaan, maar toch val ik nog onder de jeugd.
Maar je weet hoe de pers is
Me neitherplantenbak zei:"Jeugd verslaafd aan wodkatampons"
voorlopig ken ik toch echt niemand die dit heeft gedaan, maar toch val ik nog onder de jeugd.
Lenin zei:Pers loopt achter! Nieuwe Rage= Tampon snuiven!
![]()
![]()
Ellesdee zei:en daarna lekker comabeffen![]()
Ellesdee zei:en daarna lekker comabeffen![]()

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."