Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsRacisten wilden Obama vermoorden

Racisten wilden Obama vermoorden

44 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
M
Melanie1Lid
01-01-2024, 00:00
#1
O-BAM-bama :rock:
A
Areyouexperienced?Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Heb het al in de krant gelezen vandemorgen.

Ongelooflijk die neo-nazi's, hoe kan je nu een volk haten om hun afkomst?

Ik zie Obama nog vermoord worden, zeker in een land als Amerika waar racisme toch wel zeer sterk aanwezig is.
T
TwilightLid
01-01-2024, 00:00
#3
Vind het ook zo kinderachtig dat McCain en Palin Obama altijd ook bij z'n tweede naam noemen. Dus Barack Hussein Obama. Alleen maar om al het domme volk op te jagen en bang te maken. Gadverdamme.
Ik denk zelfs dat door zijn tweede naam ook al die sukkels hem dood willen hebben.
M
Man_in_the_BoxLid
01-01-2024, 00:00
#4
'Skinheads wilden Obama vermoorden'


(Novum/AP) - Twee neonazistische skinheads uit Tennessee hebben het plan gesmeed om Barack Obama te vermoorden. Dat blijkt uit maandag vrijgegeven rechtbankdocumenten. Ook zouden ze op een middelbare school 88 zwarten hebben willen doodschieten en veertien zwarten hebben willen onthoofden. De cijfers 88 en 14 hebben binnen de gemeenschap van blanke racisten een symbolische betekenis.

Obama was het laatste doelwit van de twee, de 18-jarige Daniel Cowart en de 20-jarige Paul Schlesselman, zei speciaal agent Jim Cavanaugh. "Ze dachten niet dat het zou lukken, maar gingen ervan uit dat ze doodgeschoten zouden worden terwijl ze het probeerden", zei hij.

De verdachten zitten vast. Bij hun arrestatie namen agenten een geweer, een jachtgeweer met afgezaagde loop en drie pistolen in beslag. Ze worden vervolgd voor ongeoorloofd wapenbezit en het bedreigen van een presidentskandidaat. Het tweetal zou ook een wapenwinkel hebben willen beroven.

Bron: Novum


Voordat ze Obama wilden vermoorden zouden ze eerst een bloedbad op een donkere school hebben willen aanrichten. Wat een zieke wereld toch weer. :kots:
M
MokerLid
01-01-2024, 00:00
#5
oi oi oi!
R
RielLid
01-01-2024, 00:00
#6
waar komt die haat vandaan?
R
RSWLid
01-01-2024, 00:00
#7
Riel zei:
waar komt die haat vandaan?
Klik om te vergroten...

Conditionering. Ik denk niet dat er zoiets bestaat als absoluut kwaad, het is de manier waarop die mensen de maatschappij in komen. Als alles om je heen kut is, is het het makkelijkst om een uitlaatklep/zondebok te zoeken, en dat is wat ze doen.
Ik ben echt godsgruwelijk blij dat ik ben opgegroeid met de 'luxe' om te liefhebben.
M
MindgamerLid
01-01-2024, 00:00
#8
2 kaal- en leeghoofden die grote kortzichtige, maar gevaarlijke plannen verzonnen, en nu gek genoeg waren om het saampjes uit te voeren. Het zijn 2 mongooltjes die nu in de gevangenis komen tussen allemaal benden in de Amerikaanse gevangenis, waar ze hun eigen soort genoten opzoeken om zich veilig te voelen binnenin de Amerikaanse gevangenis. Als ze hun soortgenoten hebben gevonden, dan worden de plannen nog debieler en nog infantieler. Ze gaan kwijlen wanneer ze hun leider (die vaak net ietsje slimmer is dan de rest) zien en horen praten over hoe ze morgen een neger gaan verkrachten met z'n alle.
Nee, ik ben van mening dat je zulke gasten naar Nederland moet sturen om ze hier TBS te geven waar ze worden behandeld door psychiaters en begeleid worden door net afgestudeerde, kwetsbare vrouwen van 18: "Oehoeohoehoeh, wat spannend zulke kale mannen waar de wereld helemaal vol van is! Hun wouden Obama vermoorden!! Wow, wow!!", en maar flirten met die gasten joh!!
Mijn conclusie is dat de wereld niet gemaakt is voor perfectionisten!!
G
GeminiLid
01-01-2024, 00:00
#9
Man_in_the_Box zei:
Wat een zieke wereld toch weer. :kots:
Klik om te vergroten...
n
nicolaiLid
01-01-2024, 00:00
#10
zelf heb ik ook een periode gehad dat ik moslims haatte en dat alle moslims van mij gewoon dood mochten...het is angst. angst dat zij beter zijn dan jij...angst dat zij over ons gaan heersen...angst dat zij meer for free krijgen dan wij.

zolang je begrijpt waarom mensen dit soort ideeen hebben en krijgen kun je er ook beter mee omgaan. je kunt er echt wat aan doen zal ik maar zeggen...ik heb mezelf bekeerd en ik kan dus ook andere mensen bekeren, want ik snap ze. toch kan ik niet overal tegelijk zijn...dus als je zo een neo nazi ziet praat dan met hem of haar. vraag naar het hoe en waarom en vertel dan op een rustige doch intrigerende manier wat jij ervan vindt en hoe jij de problemen aan zou pakken. geloof me het helpt...je kunt de neo nazi`s heeeeel makkelijk haten. maar dan doe je hetzelfde als zij. communicatie is het antwoord en dat moet komen van de mensen die beter weten. van de leiders...want 95 procent is volger en die nemen alles aan van de leiders.

WIJ moeten de kar nu gaan trekken en laten zien hoe het wel hoort. op dit forum zitten behoorlijk veel mensen met goede ideeen. ideeen die de wereld een stuk vrediger en mooier zouden maken als ze zouden worden uitgevoerd. en ik ben er ook zeker van dat die mensen zelf altijd respect voor alles en iedereen hebben...maar nu is het de tijd om mensen daarin mee te slepen. wij kunnen echt voorkomen dat de komende pak em beet 40 jaar net zo somber worden als nu. maar dan moeten we niet alleen laten zien hoe het moet, dan moeten we ook vooral vertellen hoe het KAN. we moeten van het idee af dat alles volgens de standaart normen en waarden moet gaan...zolang je maar geen andere mensen pijn doet ben je een goed mens...wat je opvattingen ook zijn. dat idee heerst hier op het forum wel...maar ik vraag me af hoeveel mensen van het forum dit ook naar hun omgeving toe profileren.

en ja ik weet dat dit heel idealistisch overkomt, maar ik geloof echt dat wij een verschil zouden kunnen maken. want nogmaals...veel mensen hier op het forum weten hoe het hoort en die leven daar dan ook vast en zeker naar. maar het zou mooier zijn als je andere mensen ook kunt leren hoe het hoort en vooral hoe het niet hoort.

die neo nazi`s die obama wilden vermoorden zijn geen slechte mensen...hun is alleen nooit geleerd dat geweld averechts werkt. het zou toch mooi zijn als dat besef er wel is...so spread the word.
h
hannusLid
01-01-2024, 00:00
#11
hoppa, tegen de muur zetten en vol blaffen met lood.
zulke mensen kan je liever kwijt zijn dan rijk.
bah! :kots:
c
cronosLid
01-01-2024, 00:00
#12
ja hier gezien op het nieuws van 19 uur(in belGië),ziekelijk die neo-Fascisten...hebben ze niks beter te doen???hoe kan de wereld beteren met die ziekelijke jaloezie en haat?nooit zal m'n leren uit het verleden,denk ik...waarom zouden we?we hebben het nooit meegemaakt...zeker?ik heb een hekel aan die ziekelijke jaloerse racsisten,fascisten van het vlaams belang(belgië)...vrede wil ik verdomme :angry: :wave:
s
shokoraLid
01-01-2024, 00:00
#13


Achterlijke neo-nazis altijd, maar gelukkig groeit hun aanhang in Nederland door achterlijke groeperingen als de Nationaal Socialistische Actie (NSA)... Misschien wordt het tijd dat ook de 'gewone burger' zich vijandelijker gaat opstellen tegen iedereen die zich hier mee identificeert? Imho zijn de enige mensen die zwaar gediscrimineerd (en geholpen als ze dat willen) moeten worden, de racisten zelf. Hoewel een klein groepje dan waarschijnlijk nog verder doorslaat, zullen de rest van de personen vanzelf wel afhaken wanneer ze zien dat er niets gebeurt als ze andere mensen gewoon in hun waarde laten :P Amerika is waarschijnlijk een ander verhaal, omdat racisme daar nog steeds diep geworteld zit in de cultuur.

Achterlijk stukje nieuws natuurlijk weer. Ik blijf me verbazen hoe onlogisch die mensen denken, 'deze meneer heeft meer pigment in zijn huid, dus hij moet wel slecht zijn! (que?!)'.
E
ErnstJüngerLid
01-01-2024, 00:00
#14
Mij lijkt dit gewoon een hoax te zijn. Geen internet-hoax zoals bonzai-katjes eertijds, wel een fabricatie van de veiligheidsdiensten. De publieke opinie bespelen ten faveure van het ene kamp, om nadien een vrijgeleide te krijgen. Zo oud als de wereld is dat.

Enkele weken voor de verkiezingen krijgt het establishment zoiets in de schoot geworpen. De propagandazenders werken weer overtijd.
Het beeld van de twee kaalhoofdige neonazi's werd waarschijnlijk door een pr-bureau, à la Wag The Dog, gekozen om maximale verontwaardiging op te roepen.
Denk maar aan de couveuzekinderen uit Koeweit destijds. Beelden en symbolen worden gekozen om te scoren. De realiteit is doorgaans minder sappig daar in het land van eeuwigdurend entertainment.

Don't believe the hype, zou ik zo zeggen.
s
shokoraLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik zie niet in wat de veiligheidsdiensten voor voordeel hebben als Obama president wordt? Democraten staan toch iets negatiever tegenover gebruik van geweld en het bespieden van de samenleving, iets waar de veiligheidsdiensten zo'n beetje patent op aan kunnen vragen. Lijkt me dat ze dan eerder iets verzonnen hadden voor cowboy MCCain? Dan konden ze tenminste net als met Bush hun gang gaan =\\
E
ErnstJüngerLid
01-01-2024, 00:00
#16
De tegenstelling Democratisch-Republikeins is artificieel en vertaalt zich haast nergens in concrete politiek-ideologische verschillen. Hooguit heb je andere machtsconsortia achter deze schimmenkandidaten, maar hun affiliaties zijn identiek: diezelfde hechting tot multinationals, allebei voor open-grenzen, allebei in de zak van AIPAC,...
Het is een schijnoppositie.

De veiligheidsdiensten die dergelijke hoaxen uitdokteren zijn de facto a-politiek. Die kiezen voor the winning team en trachten door mechanisaties het beste beentje voor te krijgen.

Van Pearl Harbor tot 11 Sept.... een lange rode lijn van propagandaleugens, waarin Dems minstens zo slecht scoren als Reps.
Als het aankomt op mediatieke beïnvloeding, moordcomplotten,... is dit verschil onbestaande.
c
cronosLid
01-01-2024, 00:00
#17
mc cain is 72 jaar en heeft nog meegevochten in de vietnamoorlog...voorspelt niet veel goeds :smilingimp:
L
LiberLid
01-01-2024, 00:00
#18
Twilight zei:
Vind het ook zo kinderachtig dat McCain en Palin Obama altijd ook bij z'n tweede naam noemen. Dus Barack Hussein Obama. Alleen maar om al het domme volk op te jagen en bang te maken. Gadverdamme.
Ik denk zelfs dat door zijn tweede naam ook al die sukkels hem dood willen hebben.
Klik om te vergroten...

Dat gebeurt nauwelijks (door McCain / Palin). Dat zegt dus in dit geval meer over hoe jij geinformeerd bent, dan over het gedrag van John McCain.

In dit geval betrof het een stel idioten, maar een stille sniper is helaas moeilijk uit te schakelen. Ik hoop van harte dat alles goed afloopt met het presidentschap van Obama, mocht hij verkozen worden.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik was zelf voor Ron Paul, van de libertariaanse partij.
M
MindgamerLid
01-01-2024, 00:00
#20
Angramar Temenos zei:
Ik was zelf voor Ron Paul, van de libertariaanse partij.
Klik om te vergroten...
Jij wilt wel heel erg graag in smaak vallen bij gasten zoals Shokora :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."