#1
O-BAM-bama 



Riel zei:waar komt die haat vandaan?
Man_in_the_Box zei:Wat een zieke wereld toch weer.![]()


Twilight zei:Vind het ook zo kinderachtig dat McCain en Palin Obama altijd ook bij z'n tweede naam noemen. Dus Barack Hussein Obama. Alleen maar om al het domme volk op te jagen en bang te maken. Gadverdamme.
Ik denk zelfs dat door zijn tweede naam ook al die sukkels hem dood willen hebben.
Jij wilt wel heel erg graag in smaak vallen bij gasten zoals Shokora :PAngramar Temenos zei:Ik was zelf voor Ron Paul, van de libertariaanse partij.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."