#1
Re: Legalisatie Hash/wiet
Opzich wel goed, maar of het nu goed is wat ze in mexico doen betwijfel ik
Opzich wel goed, maar of het nu goed is wat ze in mexico doen betwijfel ik
deadlock zei:Ik denk dat ze juist in Mexico op deze manier hun aandacht veel beter kunnen vestigen op het boeven vangen. Lees: Bekeuringen uitschrijven voor verkeersovertreders.
Okay als jij het zegtWacky zei:Ben er nog niet geweest, maar kan het me niet voorstellen. De wereld zit daar heel anders in elkaar, lijkt me eerder nog dat er zowieso maar een paar per jaar in de cel komen voor drugsbezit (toeristen die niet weten hoe het werkt) en dat ze met deze maatregel zorgen dat er weer 1 reden minder is waarvoor de agenten zich kunnen laten omkopen en de plaatselijke bevolking een beetje uitzuigen.
verkeersregels zijn er toch niet in dat soort landen.
Marla Singer zei:Ik vind het prima wat Argentinie en Mexico doen! Iedereen mag idd toch zeker lekker zelf weten wat hij/zij in zijn/haar privéleven doet! Mits het anderen niet schaadt natuurlijk!![]()
Oom Klaas zei:Yeah, wiet coke en hero gaan legaliseren....![]()
pawelonius zei:Helemaal prima dit
maar waarom zouden ze persé niet meer legaliseren dan gebruikershoeveelheden? :/ je kunt toch ook overvloedig alcohol kopen. je kunt zelfs enkele flessen kopen die ver boven gebruikershoeveelheden zitten.
Aanpakken van misbruik van drugs moet sowieso gebeuren, of ze nou legaal zijn of niet. of zijn het de dealers die lopen te janken dat het gelegaliseerd wordt? ja tuurlijk, die zijn dan hun handel kwijt.
Waarom is heroïne een gevaar voor de samenleving?Dopy gonzalez zei:Het legaliseren van heroine en cocaine is een gevaarlijke stap. Het maakt de stap nog makkelijker om het eens te proberen als het toch mag. De Mexicaanse overheid geeft een verkeerd signaal door heroine te legaliseren. Deze drugs is een gevaar voor een samenleving en zou er dus ook volledig uit geband moeten worden.
Drientje zei:Waarom is heroïne een gevaar voor de samenleving?Dopy gonzalez zei:Het legaliseren van heroine en cocaine is een gevaarlijke stap. Het maakt de stap nog makkelijker om het eens te proberen als het toch mag. De Mexicaanse overheid geeft een verkeerd signaal door heroine te legaliseren. Deze drugs is een gevaar voor een samenleving en zou er dus ook volledig uit geband moeten worden.
Heroïne is niet gevaarlijk, alleen verslavend, zolang jij je aan de dosis houdt is er niet veel gevaarlijks aan. Je vervreemd van de maatschappij maar het is niet gevaarlijk. Speed en coke, die zijn pas gevaarlijk.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."